Перегляд за Автор "Гулай Віктор Степанович"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументВдосконалення рівня фізичної підготовленості різних груп населення(Науковий часопис Національного педагогічного Університету імені М. П. Драгоманова, 2019) Малинський Ігор Йосипович; Сергієнко Юрій Петрович; Гулай Віктор Степанович; Лаврентьєв Олександр Миколайович; Malynskyi Ihor Yosypovych; Serhiienko Yurii Petrovych; Hulai Viktor Stepanovych; Lavrentiev Oleksandr MykolaiovychВ роботі розглядаються питання щодо організації фізичного тренування науково-педагогічних працівників засобами бігу та силових вправ (з власною вагою або використання допоміжної ваги), адаптацію їх до фізичних навантажень. Дослідження проводились протягом двох місяців. Контрольне вимірювання було проведено на початку тренувальних занять та в кінці. З цієї метою використовували 12-хвилинний тест ходьби і бігу за Купером. Під час дослідження тренувального заняття НПП зверталась увага на 4 компоненти: розминка, бігова підготовка протягом 12-20 хв., ходьба після бігу, та загальна фізична підготовка. Scientific and technological progress is changing the nature of human life. Gradually reduce physical activity while increasing mental and neuro-psychic consumption of employment. In this regard, physical education professionals need to change, adapt exercises, ways and mode lessons to increase the focus on the development of physical abilities aimed at increasing the physical activity of any age, health and profession of human. The organization of motor activity as to the physical readiness of scientific and pedagogical workers, provided with running, strength exercises (with your own weight or using auxiliary weight) and adapting them to physical activity. Twenty 20 University lecturers, who had previously been involved in sports and had the title of Master of Sports, took part in the testing - 13 people, and the sports category "Candidate for Master of Sports" - 7 people. The age of the tested people is 41-51 years. The testing were conducted within two months. Control measurements were taken at the beginning of training sessions and at the end. To this goal, a 12-minute Cooper Walk and Run test was used. During the testing of the training session scientific and pedagogical workers paid attention to 4 components: warm-up, jogging for 12-20 minutes, walking after jogging, and general fitness, which was divided into specially jogging exercises on the stairs, walking on the stairs, exercises for upper arm muscles, abdominals and strength exercises (with your own weight and weight training (16 kg., 20 kg., 24 kg.). Each component was intended to prepare the tested for loading and to restore strength for the next exercise. It is aimed at expanding the knowledge on the construction of training sessions with different groups of the population, regardless of their knowledge in the sphere of physical education and sports to the ability to form a training load. According to the results of assessing the level of physical performance on the Cooper test in the age group of 40-49 years. At the end of the testing, all scientific and pedagogical workers investigated were able to increase their personal performance and meet the “satisfactory” rating.
- ДокументМетодичні основи фізкультурно-оздоровчих занять з жінками середнього віку засобами аеробіки та фітнесу(Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова, 2022) Крупеня Світлана Василівна; Лаврентьєв Олександр Миколайович; Гаєвий Вадим Юрійович; Гулай Віктор Степанович; Скуратівська Надія Юріївна; Krupenia Svitlana Vasylivna; Lavrentiev Oleksandr Mykolaiovych; Haievyi Vadym Yuriiovych; Hulai Viktor Stepanovych; Skurativska Nadiia YuriivnaУ даній статті розглядаються питання, щодо використання аеробіки в фізкультурно-оздоровчих заняттях з жінками середнього віку. Проаналізовано й узагальнено практичний досвід тренерів навчально-спортивного комплексу державного податкового університету за напрямом аеробіка та фітнес. Дослідження проводилось на протязі 4 місяців (червень-вересень 2022 року). Досліджені прийняло участь (n=30)жінок віком 35-45 років. З яких до контрольної групи увійшло (n=15) та експериментальної (n=15). Основними показниками для дослідження виступили наступні тести: антропометричні показники, показники рівня функціонального стану та контрольні вправи (згинання рук в упорі, стоячи на колінах, нахили тулуба в сторони з положення стоячи, піднімання тулуба з положення лежачи на спині, тримання ніг під кутом 45° в положенні лежачи на спині). Протягом дослідження за основними показниками в контрольній та експериментальних групах були присутні позитивні зрушення. Але запропонована нами методика щодо організації та проведення занять з оздоровчої аеробіки та фітнесу з жінками середнього віку надала більш конструктивні зміни у їх функціональних показників, розвитку фізичних якостей (силові показники) та самоорганізація щодо ведення та контролю суб'єктивних показників (самопочуття, сон, апетит, працездатність) і даних об'єктивного дослідження (вага, пульс, артеріальний тиск) A healthy lifestyle is one of the most important factors affecting a person's tone and is reflected in many indicators of a person's health, physical, mental, sexual and social state. Physical exercises, good rest, full sleep, proper nutrition, a system of preventive measures, a healthy lifestyle are the basic components of health as such. As you know, 50% of a person's health depends on their lifestyle, for example, women who lead a sedentary lifestyle with insufficient physical activity often have certain somatic problems. It is advisable to use elements of aerobics and fitness in classes on physical culture or therapeutic physical culture. After all, this has a significant impact on the organization of active recreation and psychological relief after heavy loads of any nature. This article examines issues related to the use of aerobics in physical education classes with middle-aged women. The practical experience of trainers of the educational and sports complex of the State Tax University in the field of aerobics and fitness was analyzed and summarized. The study was conducted over a period of 4 months (June-September 2022). The research participants were (n=30) women aged 35-45 years. Of which the control group included (n=15) and the experimental group (n=15). The main indicators for the study were the following tests: anthropometric indicators, indicators of the level of functional status and control exercises (bending the arms in a stop, standing on the knees, tilting the body to the sides from a standing position, raising the body from a position lying on the back, holding the legs at an angle of 45° in a supine position). During the study, there were positive changes in the main indicators in the control and experimental groups. But the method proposed by us for organizing and conducting health aerobics and fitness classes with middle-aged women provided more constructive changes in their functional indicators, the development of physical qualities (strength indicators) and self-organization in the management and control of subjective indicators (well-being, sleep, appetite, working capacity) and objective research data (weight, pulse, blood pressure).
- ДокументПрофілактика травматизму юних футболістів на підготовчому етапі тренування засобами кінезіопластики(Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова, 2024) Головащенко Роман Володимирович; Гаврилюк Валерій Олексійович; Гулай Віктор Степанович; Holovashchenko Roman Volodymyrovych; Havriliuк Valerii Oleksiiovych; Hulai Viktor StepanovychУ статті представлено теоретичний аналіз та узагальнено підходи щодо використання засобів кінезіопластики у тренувальній діяльності юних футболістів для профілактики спортивного травматизму на підготовчому етапі тренування. На основі узагальнення наукової літератури досліджено доцільність розширення спектру засобів тренувального процесу юних футболістів (засобами кінезіопластики) направлених на оптимізацію їх рухової активності на підготовчому етапі тренування. За результатами аналізу науково - методичної літератури можна стверджувати, що при підготовці футболістів, робота щодо профілактики та зниження травматизму повинна здійснюватися планово і комплексно, з використанням широкого спектру найрізноманітніших засобів. Профілактика спортивних травм повинна включати не тільки традиційні засоби, а й сучасні технології цілеспрямованого впливу на окремі системи. The article presents a theoretical analysis and generalizes approaches to the use of kinesioplastic in the training activities of young football players for the prevention of sports injuries at the preparatory stage of training.On the basis of the generalization of scientific literature, the expediency of expanding the range of means of the training process of young football players (by means of kinesioplastic), aimed at optimizing their motor activity at the preparatory stage of training, is investigated. According to the results of the analysis of scientific and methodological literature, it can be argued that in the training of football players, work on the prevention and reduction of injuries should be carried out in a planned and comprehensive manner, using a wide range of various means. Prevention of sports injuries should include not only traditional means, but also modern technologies of targeted impact on individual systems.
- ДокументСучасні технології рухової активності студентів: спортивно-оздоровчий туризм і рекреація(Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, 2020) Сергієнко Юрій Петрович; Гулай Віктор Степанович; Чаплигін Василь Петрович; Гаврилюк Валерій Олексійович; Гаєвий Вадим Юрійович; Serhiienko Yurii Petrovych; Hulai Viktor Stepanovych; Chaplyhin Vasyl Petrovych; Havryliuk Valerii Oleksiiovych ; Haievyi Vadym YuriiovychУ статті представлено теоретичний аналіз та узагальнено підходи щодо використання засобів спортивнооздоровчого туризму в рекреаційній діяльності (в різних групах населення) і тому числі студентської молоді. На основі теоретичного аналізу та узагальнення навчально-методичної та наукової літератури виявлено, що потреба в руховій активності є актуальною для всього суспільства в цілому. Ефективність застосування технології щодо формування рекреаційної культури студентської молоді з огляду позитивного впливу на показники фізичного стану. В статті обґрунтовано, опрацьовано та визначено структуру і зміст технології формування рекреаційної активності студентської молоді у вищому навчальному закладі засобами оздоровчо-рекреаційної рухової активності. Досліджено різні підходи щодо формування спортивно-оздоровчого туризму, виявлено та розкрито характерні ознаки й особливості активного відпочинку в суспільстві. The article presents a theoretical analysis and summarizes the approaches on the use of tourism in recreational activities of students. Based on theoretical analysis and synthesis of specified scientificmethodical literature revealed that the need of the youth in active recreation, is an integral part of the harmonious, comprehensively developed personality of a student. In the article, given the present stage of development of the industry of scientific knowledge and on the basis of a comprehensive analysis of concepts and categories of recreation refined interpretation of the concept of "recreational culture" as a component of physical culture. In addition, recreational needs of students systematized. Proved the effectiveness of technology forming recreation culture of students taking into account the positive impact on indicators of physical condition, the theoretical training, the amount of motor activity, the organization of useful leisure and recreation. Substantiation for the structure and content of the technology of forming a recreational activity of students, and defined and developed organizational and methodical conditions of its realization in a higher educational institution means the health and recreational physical activity. The concept of sport tourism, sports and health campaign described. It outlines the main features and challenges of sport tourism, analyzes its types and functions. The article shows various approaches to the definition of this concept identified the characteristics. Classification of sport tourism will thoroughly examine its modifications and main development trends and characteristics, will allow organizing the knowledge and deeply understanding the nature of sport tourism, solving the problems of its territorial organization, to plan the development of the material base, to produce and sell the tourist product. Sports and health tourism plays a significant role in the development of the domestic tourist movement. In fact, it is one of the most accessible mass forms of outdoor activities and ways to discover the world. Today, sport trips are becoming an integral part of the life of all segments of the population. Ukraine has all the prerequisites for the intensive development of sports and recreational tourism: geographical position and topography, favorable climate, rich natural, historical, cultural and tourist-recreational potential.
- ДокументТанець як форма психологічного розвантаження(Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова, 2022) Лаврентьєв Олександр Миколайович; Головащенко Роман Володимирович; Крупеня Світлана Василівна; Гулай Віктор Степанович; Довженко Юлія Олександрівна; Lavrentiev Oleksandr Mykolaiovych; Holovashchenko Roman Volodymyrovych; Krupenia Svitlana Vasylivna; Hulai Viktor Stepanovych; Dovzhenko Yuliia OleksandrivnaУ даній статті розглядаються питання, щодо властивостей з танцювальних рухів. З'ясувалось, що вони сприяють виникненню ефекту збудження, як серед учасників так і серед зорової аудиторії, спостерігаючи за загальною картиною на сцені. Виникнення збудження крім танцю сприяють також зміна музики та активність самих танцюристів. Танець -це не тільки фізичне навантаження, але й одна з форм психологічного розвантаження. На відміну від інших фізичних вправ, танці не мають обмежень за віком. Заняття танцями безпечні, не вимагають спеціального спорядження і можуть проходити в невеликому спортивному залі або на природі. Повільні плавні рухи дозволяють налагодити правильну роботу опорно-рухового апарату, допомагають сконцентруватися і відмовитися від стресу. М'які кроки, плавні рухи рук –все це в поєднанні з правильним диханням дозволяє працювати не тільки на фізичному рівні, але і паралельно здійснювати медитативну практику. За допомогою танцю легко позбутися негативних думок, забути про проблеми, полегшити симптоми депресії за будь-яких обставин сьогодення. This article discusses the properties of dance movements. It turned out that they contribute to the effect of excitement both among the participants and among the visual audience, watching the overall picture on stage. So, in today's world, most people experience daily stress -it's problems at work, and family problems, and difficulties in communicating with other people. And everyone, of course, needs any emotional relief. Some choose meditation, some play the piano, some go to the movies, and some prefer active recreation, namely, dancing. And not for nothing, because this type of activityis very useful for the psychological state of human.In addition to dance, the change of music and activity of the dancers themselves also contribute to the excitement. Dance is not only a physical activity, but also a form of psychological relief. It is advisable to combine with musical accompaniment, which affects the emanation component of human. Unlike other physical exercises, dances have no age restrictions. Dance classes are safe, do not require special equipment and can take place in a small gym orin nature. Slow smooth movements allow you to establish the proper functioning of the musculoskeletal system, help to concentrate and get ridof stress.Soft steps, smooth hand movements -all this in combination with proper breathing allows you to work not only on the physical level, but also in parallel to perform meditative practices. With the help of dance it is easy to get rid of negative thoughts, forget about problems, relieve symptoms of depression in any current circumstances. All forms of use of dance movements, directions, aimed at emotional and active recreation, entertainment, enjoyment of motor activities, recovery of mental and physical strength. In turn, dance as a psychological relief is a type of psychocorrection, in which during the process of movement (dance) is the integration of social, cognitive, emotional and physical aspects of human life.
- ДокументТеоретико-методичні засади підготовки фахівців фізичної культури і спорту з використанням технологій дистанційної освіти(Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, 2021) Сергієнко Юрій Петрович; Головащенко Роман Володимирович; Чаплигін Василь Петрович; Гаєвий Вадим Юрійович; Гулай Віктор Степанович; Serhiienko Yurii Petrovych; Holovashchenko Roman Volodymyrovych; Chaplyhin Vasyl Petrovych; Haievyi Vadym Yuriiovych; Hulai Viktor StepanovychУ зв’язку з реформуванням освіти у вищих навчальних закладах активно розробляється концепція дистанційної освіти, що передбачає розробку освітніх курсів спрямованих на забезпечення доступності, якості та ефективності освіти. Пропонуються різні шляхи їх вирішення, одним із яких є інформатизація освіти. В свою чергу, інформатизація дозволяє ефективно розвивати різні сучасні педагогічні технології щодо застосуванням технологій дистанційного навчання. В статті розкрита сутність поняття «дистанційне навчання», охарактеризовано переваги дистанційних технологій, проаналізовано ефективність впровадження дистанційного навчання для здобувачів вищої освіти. В свою чергу використання дистанційного навчання у вищій освіті розв’язує проблеми індивідуалізації, інтенсифікації та оптимізації навчання, є найбільш логічною та природною еволюцією традиційної моделі навчання під час епідемії або інших форс-мажорних обставин. In connection with the reform of education in higher education institutions, the concept of distance education is being actively developed, which provides for the development of educational courses aimed at ensuring the accessibility, quality and efficiency of education. There are various ways to solve them, one of which is the informatization of education. In turn, informatization allows to effectively develop various modern pedagogical technologies. The article is devoted to the theoretical and methodological principles of the organization of the educational process in the conditions of higher education with the use of distance learning technologies. The article reveals the essence of the concept of "distance learning", describes the benefits of distance technology, analyzes the effectiveness of distance learning for university students. The concept of "blended learning", "distance learning", methodological approaches, a number of general didactic and methodological principles on which the process of learning in higher education is based when applying the distance learning model are analyzed and specified. The methods, forms of organization and tools used in blended learning are described, as well as the advantages of such a learning model are highlighted. A schematic representation of the structure of the methodical system of blended learning in the conditions of higher education is developed. The use of blended learning in higher education solves the problems of individualization, intensification and optimization of learning, is the most logical and natural evolution of the traditional model of learning