Перегляд за Автор "Гуріна Наталія Валеріївна"
Зараз показуємо 1 - 16 з 16
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументMechanism of tax consulting in the tax component of enterprise economic security(Економіка розвитку систем, 2024) Kolisnyk Olena Pylypivna; Hurina Nataliia Valeriivna; Колісник Олена Пилипівна; Гуріна Наталія ВалеріївнаThe article considers the mechanism of tax consultancy as an important element of the management of the tax component of the economic security of an enterprise, which is particularly relevant in the context of constant changes in tax legislation and growing requirements for transparency of financial statements. Tax consultancy is a complex process of providing companies with qualified assistance in the field of tax planning, optimisation of tax liabilities and management of tax risks. It is substantiated that tax consulting not only helps to reduce the tax burden, but also ensures compliance of the company's tax policy with the requirements of current legislation, which, in turn, is a guarantee of long-term stability and financial sustainability of the company. The article examines the structural elements of the tax liability management mechanism, which include tax planning, ensuring conditions for timely and correct calculation of tax liabilities, as well as organisational and control components. Particular attention is paid to the analysis of the tax planning process as one of the key stages of tax consulting. It is determined that effective tax planning allows an enterprise to optimise the structure of income and expenses, thereby reducing the tax burden and ensuring the rational use of financial resources. This paper considers the methods of ensuring compliance with tax reporting requirements as an important factor in the process of tax consulting. The function of tax consultancy in the formulation and execution of strategies designed to mitigate tax risks and enhance the efficacy of enterprise financial management is established. The necessity of utilising contemporary information technologies in the domain of tax consulting is underscored, as this enables the enhancement of the precision and efficacy of managerial resolutions pertaining to taxation. It can be concluded that effective tax consulting plays a pivotal role in enhancing the economic resilience of an enterprise. It serves to fortify the enterprise against external and internal threats, including those posed by shifts in the tax environment and economic challenges. У статті розглянуто механізм податкового консультування як важливий елемент управління податковою складовою економічної безпеки підприємства, що набуває особливої актуальності в умовах постійних змін податкового законодавства та зростання вимог до прозорості фінансової звітності. Податкове консультування - це комплексний процес надання компаніям кваліфікованої допомоги у сфері податкового планування, оптимізації податкових зобов'язань та управління податковими ризиками. Обґрунтовано, що податкове консультування не тільки сприяє зменшенню податкового навантаження, а й забезпечує відповідність податкової політики підприємства вимогам чинного законодавства, що, в свою чергу, є запорукою довгострокової стабільності. та фінансова стійкість компанії. У статті досліджено структурні елементи механізму управління податковими зобов’язаннями, які включають податкове планування, забезпечення умов для своєчасного та правильного нарахування податкових зобов’язань, а також організаційну та контрольну складові. Особливу увагу приділено аналізу процесу податкового планування як одного з ключових етапів податкового консультування. Визначено, що ефективне податкове планування дозволяє підприємству оптимізувати структуру доходів і витрат, тим самим знизивши податковий тиск і забезпечивши раціональне використання фінансових ресурсів. У даній роботі розглядаються методи забезпечення дотримання вимог податкової звітності як важливий фактор у процесі податкового консультування. Встановлено функцію податкового консультування у формуванні та реалізації стратегій, спрямованих на зниження податкових ризиків та підвищення ефективності управління фінансами підприємства. Підкреслюється необхідність використання сучасних інформаційних технологій у сфері податкового консультування, оскільки це дозволяє підвищити точність і ефективність управлінських рішень, що стосуються оподаткування. Можна зробити висновок, що ефективне податкове консультування відіграє ключову роль у підвищенні економічної стійкості підприємства. Він служить для захисту підприємства від зовнішніх і внутрішніх загроз, у тому числі тих, що викликані змінами в податковому середовищі та економічними викликами.
- ДокументБухгалтерський облік(Ірпінь : Університет ДФС України, 2021) Краєвський Володимир Миколайович; Колісник Олена Пилипівна; Гуріна Наталія Валеріївна; Костенко Олександр Миколайович; Новікова Олена Павлівна; Kraievskyi Volodymyr Mykolaiovych; Kolesnyk Olena Pylypivna; Hurina Nataliia Valeriivna; Kostenko Oleksandr Mykolayovych; Novikova Olena PavlivnaНавчальний посібник підготовлений відповідно до робочої програми курсу «Бухгалтерський облік». У ньому розглядаються теоретичні основи бухгалтерського обліку, визначаються його сутність та прикладний зміст основних облікових категорій. Навчальний посібник містить практичний матеріал та завдання для самостійного опрацювання, які забезпечать набуття навичок та вмінь щодо застосовування на практиці основних методів, способів та засобів отримання, зберігання та обробки інформації; складання первинних документів і регістрів обліку; використання набутих знань з метою складання фінансової звітності. Видання призначене для підготовки здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 071 «Облік і оподаткування» (денної та заочної форми навчання). The study guide is prepared in accordance with the work program of the "Accounting" course. It examines the theoretical foundations of accounting, defines its essence and applied content of the main accounting categories. The study guide contains practical material and tasks for self-study, which will ensure the acquisition of skills and abilities regarding the practical application of the main methods, methods and means of obtaining, storing and processing information; compilation of primary documents and accounting registers; use of acquired knowledge for the purpose of drawing up financial statements. The publication is intended for training students of higher education at the first (bachelor) level of specialty 071 "Accounting and taxation" (full-time and part-time).
- ДокументВплив професійного судження бухгалтера на якість фінансової звітності підприємства(Інфраструктура ринку, 2018) Гуріна Наталія Валеріївна; Блищик Лариса Вікторівна; Hurina Nataliia Valeriivna; Blyshchyk Larysa ViktorivnaУ статті проаналізовано міжнародну та вітчизняну нормативну базу щодо визначення поняття «професійне судження». Сформульовано узагальнене визначення поняття «професійне судження». Розглянуто передумови, що спричиняють розширення застосування професійного судження бухгалтера. Обґрунтовано значення бухгалтера у складанні фінансової звітності як важливого чинника, що безпосередньо впливає на якість фінансової звітності підприємства. Досліджено головні загрози, що впливають на недотримання етичних норм бухгалтером, та запропоновано заходи щодо запобігання неправильному використанню професійного судження бухгалтером. The article analyses the international and domestic regulatory framework regarding the definition of «professional judgment». Formulated a generalized definition of «professional judgment». Pre-conditions that cause expansion of application of the professional judgement of accountant are considered. The value of accountant is reasonable at the stowage of the financial reporting as an important factor that directly influences on quality of the financial reporting of enterprise. Studied the main threats affecting the non-ethical practice is an accountant and proposed measures to prevent the misuse of professional judgment accountant.
- ДокументЕкономічна сутність доходів та їх класифікація: проблеми і шляхи вирішення(Науковий вісник Херсонського державного університету, 2015) Гуріна Наталія Валеріївна; Hurina Nataliia ValeriivnaУ статті висвітлено підходи до економічної сутності доходів. Подано характеристику основних етапів розвитку знань про доходи: від історії до сьогодення. Досліджено підходи щодо виокремлення їх класифікаційних ознак. Розглянуто особливості класифікації доходів деревообробних підприємств та їх вплив на прийняття управлінських рішень. In the article, going is reflected near economic essence of profits. Description of the basic stages of development of knowledge's is given about profits. Investigational going near the selection of them classification signs. The features of classification of profits of woodworking enterprises and their influence are considered on acceptance of administrative decisions.
- ДокументЕкономічна сутність криптовалюти як методологічна передумова відображення її в бухгалтерському обліку(Економічний вісник, 2020) Гуріна Наталія Валеріївна; Hurina Nataliia ValeriivnaУ статті представлені наукові позиції щодо облікового та економічного позиціонування криптовалют в Україні, узагальнено існуючі здобутки вітчизняних та зарубіжних дослідників щодо дефініції поняття «криптовалюта», розмежовано поняття «криптовалюта», «гроші» та «електронні гроші». За результатами проведеного дослідження запропоновано уточнене визначення поняття «криптовалюта», з метою раціональної побудови системи обліку визначено класифікаційні ознаки криптовалют і виокремлені їх особливості The emergence of this type of asset as «cryptocurrency» can be considered one of the innovations of recent years, which attracts the attention of both practitioners and scientists. However, it should be noted that the official acquisition (manufacture) and use of cryptocurrency as an object of accounting remains legally unregulated. In addition, research focuses on the technical aspects of cryptocurrency, such as mining and its use, which does not fully explore its economic essence as an object of accounting. Accounting science and practice were not ready for the challenges of the crypto industry. To date, there is no clear method of cryptocurrency accounting at the legislative level. However, digital technologies and virtual markets continue to develop dynamically, and their developments – to be implemented in the practice of business entities. The purpose of the study is to analyze such an economic phenomenon as cryptocurrency and the formation of appropriate methodological approaches to its accounting, which requires the identification of the object, the study of methods of its evaluation. Methods: analysis, comparison. The article examines the economic essence of the concept of «cryptocurrency», presents various scientific positions on accounting and economic positioning of cryptocurrencies in Ukraine, summarizes the existing achievements of domestic and foreign researchers on the interpretation of cryptocurrencies, distinguishes between «cryptocurrencies», «money» and «electronic money». As a result of the study, it was proved that on a number of grounds cryptocurrencies do not meet the definition of «money». Using a functional approach to the interpretation of cryptocurrency as an object of accounting and methods of comparison and analogy, the order of its reflection as a kind of financial instruments is substantiated. In addition, in order to rationally build an accounting system, a classification of cryptocurrencies was proposed. The results of the study will provide an opportunity to determine the valuation of cryptocurrency, the order of reflection of information about it on the accounts and generalization in the reporting forms.
- ДокументЗастосування професійного судження бухгалтера в умовах ринкової економіки: вітчизняний та міжнародний досвід(Економічний вісник, 2019) Гуріна Наталія Валеріївна; Дойонко Анастасія Михайлівна; Hurina Nataliia Valeriivna; Doionko Anastasiia MykhailivnaУ статті аналізуються основні підходи до визначення поняття «професійне судження бухгалтера», а також приділяється увага методичним аспектам його застосування в умовах ринкової економіки. Розглянуто чинники, які стримують застосування професійного судження під час здійснення професійноїдіяльності бухгалтера, тазроблені висновки щодо випадків його застосування у конкретних ситуаціях. Introduction: in Ukraine, the restructuring of accounting in accordance with international standards, resulting in the emergence of new accounting categories, for example, the category of «professional judgment», the essence and content of which was not studied in modern accounting theory. Purpose: the study of the essence of the concept of «professional judgment» and the analysis of the methodical aspects of the application of professional judgment of the accountant in a market economy. Methods: analysis, comparison. Results: The accountant should be guided by the following conclusions: 1) if the fact of economic activity is fully consistent with the description in the normative documents and their requirements allow it to be reliably reflected in the account, it must do so; 2) if the fact of economic activity fully corresponds to the description in the normative documents, but, in his opinion, their requirements in this particular situation do not allow to accurately reflect the facts in the account, then he must make a decision based on his professional judgment; 3) if the fact of economic activity can not be described because the normative documents do not have a similar situation, then the accountant should rely on his professional judgment, to show this fact in the accounts reliably. Conclusion: An accountant's professional judgment is one of the accounting tools to be used to provide the main objective of accounting -the reflection and formation of complete and reliable information on the basis of which effective management decisions will be made. In today's market conditions it is necessary to increase the level of application by accountants of their own professional judgment, since during the accounting and reporting, normative documents can not ensure the account of all the various conditions that continuously and dynamically change.
- ДокументОблік надурочних годин для працівників, які працюють у критичній інфраструктурі під час війни(Економіка та суспільство, 2024) Гуріна Наталія Валеріївна; Купріянова Анастасія Олександрівна; Hurina Nataliia Valeriivna; Kupriianova Anastasiia OleksandrivnaУ статті досліджується питання обліку надурочних годин для працівників критичної інфраструктури під час війни. Особлива увага приділяється специфіці організації обліку в умовах підвищеного навантаження на підприємства та необхідності підтримання безперервної роботи життєво важливих об’єктів. Аналізуються чинні норми трудового законодавства та їхня адаптація до надзвичайних умов воєнного стану. У статті також розглядаються методи організації справедливого та точного обліку надурочних годин, а також механізми компенсації працівникам за додаткові робочі навантаження. Результати дослідження можуть бути корисними для покращення організації праці в кризових умовах і забезпечення захисту прав працівників. Правильний підхід ¬до обліку допомагає оптимізувати розподіл ресурсів і поліпшити координацію роботи персоналу. The article examines the issue of accounting for overtime hours for critical infrastructure employees during wartime, taking into account the specifics of their work under conditions of increased workload on enterprises and the need to maintain the continuous operation of vital facilities. Critical infrastructure facilities include energy, water supply, transport and other important enterprises that must operate even in a state of emergency, including during hostilities. Particular attention is paid to the requirements of labour legislation governing overtime and their adaptation to modern conditions. In a time of war, when companies are operating under increased pressure, it is important not only to record the number of overtime hours but also to ensure that this recording complies with applicable laws and regulations and that correct payments are made to employees. According to standard regulations, overtime should not exceed 120 hours per year for one employee. However, during martial law, temporary changes or relaxation of this requirement may be introduced. The study analyses not only the current legal provisions, but also suggests ways to improve accounting to meet the realities of wartime. It emphasises the importance of providing employees with fair compensation for overtime, including both monetary payments and additional days of rest. The use of a comprehensive system of compensation and benefits can help to reduce stress among employees, improve their physical and mental health, and increase overall productivity in wartime. The article also discusses methods of organising transparent and accurate time tracking using modern digital tools that minimise the potential for errors or abuse. In addition, the article contains recommendations on how to avoid employee burnout due to excessive workloads. An important aspect of the study is the proposals for flexibility in personnel management, including the possibility of temporary redistribution of work tasks among employees. The results of the study may be useful for critical infrastructure enterprises in order to improve labour organisation in times of crisis, optimise the use of resources, increase the level of coordination and ensure the protection of employees' rights.
- ДокументОблік та аналіз витрат і доходів підприємств: теорія та методика(Київ, 2014) Гуріна Наталія Валеріївна; Hurina Nataliia ValeriivnaДисертація присвячена актуальним проблемам удосконалення обліку та аналізу витрат і доходів підприємств. На підставі розглянутих підходів до визначення суті витрат і доходів уточнено їх трактування. У роботі вдосконалено класифікацію витрат і доходів, систематизовано організаційно-технологічні особливості діяльності підприємств і досліджено їх вплив на організацію обліку й аналізу, конкретизовано елементи облікової політики, розроблено форми облікових регістрів і внутрішньогосподарської звітності: «Відомість обліку доходів», «Відомість обліку витрат за центрами відповідальності в розрізі центрів і місць виникнення витрат (зведена)», «Відомість аналітичного обліку відходів» і «Звіт про рух відходів», удосконалено аналітичний та синтетичний облік витрат і доходів підприємств. Запропоновано класифікацію та сформульовано основні вимоги до джерел інформації для аналізу. Розроблено організаційну схему аналітичної роботи із виокремленням трьох стадій аналізу: організаційної, методичної (дослідження) та підсумкової; побудовано функціональну модель мінімізації витрат за рахунок ефективного використання відходів. This dissertation is dedicated to actual problems of improving accounting and cost-benefit analysis of woodworking enterprises. The economic substance of income and expenses is explored in this work, are their classification is presented according to various criterias. Also an improved method of recording and analysis of costs, revenues and financial results is proposed. This method will provide managers current information regarding costs, income received and the financial result of woodworking enterprises. Also there were made suggestions about forms of management reporting and was constructed the mathematical model of optimal cutting of lumber and maximize the useful output of finished products. Practical recommendations for improving accounting and cost-benefit analysis of woodworking enterprises were elaborated.
- ДокументОсновні аспекти організації обліку нематеріальних активів у сучасних умовах господарювання(Ефективна економіка, 2016) Гуріна Наталія Валеріївна; Ющенко С.В.; Hurina Nataliia Valeriivna; Yushchenko S.V.В статті досліджується питання організації обліку нематеріальних активів у сучасних умовах господарювання. Розглянуто та проаналізовано підходи різних науковців до визначення терміну «організація обліку». Наведено етапи організації обліку на підприємстві та розкрито їх зміст. Запропоновано розуміння організації обліку як сукупності складових, а не послідовності етапів. Визначено місце організації обліку нематеріальних активів в загальному процесі організації обліку. Визначено сутність поняття облікової політики та перераховано елементи облікової політики щодо нематеріальних активів. Розглянуто організацію документування обліку нематеріальних активів з врахуванням використання програмного продукту «1С: Бухгалтерія». Запропоновано використання сукупності вимог до кандидата на посаду бухгалтера з обліку нематеріальних активів. Формування облікової політики з врахуванням запропонованих елементів забезпечить підготовку інформації необхідної для прийняття ефективних рішень по управлінню нематеріальними активами підприємства. The article examines the issue of organization of accounting intangible assets in the current economic conditions. It has been considered and analyzed various approaches to scientific definition of "organization of accounting." The stages of accounting management on the factory have been provided with and revealed their content. It has been offered an understanding of accounting as a set of components, not the sequence of stages. The place of accounting for intangible assets in the general process of accounting have been determined. It also has been determined the essence of the concept of accounting policy and restated elements of accounting policy on intangible assets. It has been considered the organization documenting accounting for intangible assets with regard of using the software "1C". It has been offered тhe use of a set of requirements to the candidate for accountant accounting intangible assets. Development of accounting policy with regard to the proposed elements will guarantee the preparation of information required for effective management of intangible assets.
- ДокументПроблеми організації обліку витрат інноваційної діяльності та шляхи їх вирішення(Економічні науки, 2015) Гуріна Наталія Валеріївна; Hurina Nataliia ValeriivnaУ статті розглянуто формування витрат інноваційної діяльності деревообробних підприємств та проблеми їх відображення в бухгалтерському обліку. В результаті дослідження виявлено два аспекти, які характеризують сутність інноваційної діяльності; виокремлено особливості інноваційної діяльності та досліджено їх вплив на формування витрат; надано пропозиції щодо формування та використання коштів інноваційного фонду. In the article the charges of innovative activity of woodworking enterprises and problem of their reflection are considered in a record-keeping. As a result of research absence of the unique going is set near interpretation of term «innovative activity». In the article the charges of innovative activity of woodworking enterprises and problem of their reflection are considered in a record-keeping. As a result of research absence of the unique going is set near interpretation of term «innovative activity». Such divergence predetermines a vagueness and with interpretation of term «charges of innovative activity». Found out two aspects which characterize essence of innovative activity: as development of competitive commodities, services and as drawing on the results of scientific and technical researches. The features of innovative activity are selected: skilled, technological and financial and investigational their influence on forming of charges. keeping. Measures which are able to assist development of innovative process on woodworking enterprises are considered. Suggestions are given in relation to forming and use of money of innovative fund and his reflection on the accounts of record-keeping.
- ДокументПрофесійна діяльність бухгалтера: етичні аспекти(Східна Європа: економіка, бізнес та управління, 2021) Гуріна Наталія Валеріївна; Грищенко Т.С.; Hurina Nataliia Valeriivna; Grishchenko T.S.У статті досліджено основні наукові, практичні та теоретичні аспекти професійної діяльності бухгалтера. Визначено суть професійної етики бухгалтера. Проаналізовано праці науковців щодо важливості регулювання етичних аспектів діяльності облікових працівників. Розглянуто нормативно-правове регулювання діяльності професії бухгалтера. Обґрунтовано вплив дотримання професійної етики під час формування облікової інформації та описано соціальну спрямованість професії бухгалтера. Визначено головну рису професії бухгалтера. Досліджено актуальні проблеми етичної регламентації діяльності бухгалтерів. Доведено необхідність дотримання фундаментальних професійних етичних вимог. Розглянуто принципи етики, визначені Кодексом етики професійних бухгалтерів. Описано пропозиції щодо поліпшення впровадження принципів етики The article examines the main scientific, practical and theoretical aspects of the professional activity of an accountant. The essence of professional ethics of an accountant is determined. The works of scientists on the importance of ethical regulation of accounting staff are analyzed. The normative-legal regulation of the activity of the accounting profession is considered. The influence of observance of professional ethics during the formation of accounting information is substantiated. The social orientation of the accounting profession is described. The process of formation of qualitative information is investigated, and also its importance is described. In order to succeed, an accountant needs business and professional qualities, various methods and techniques of management. But, on the other hand, accounting is a specific functional and applied economics. In such sciences, the human factor plays an extremely important role. In addition to accounting, this means that no assessments of the reliability, reliability and sufficiency of information generated in the accounting system can be made without taking this factor into account. The human factor includes intellectual and personal qualities: knowledge, abilities, intelligence, emotional and volitional sphere, character. These qualities have two features. First, it is the foundation on which the professional, managerial competence of an accountant is built. Secondly, they are much more difficult to correct: it is much more difficult to change the style of thinking or character than to learn the method of decision-making or the technology of accounting. An indicator of professionalism is a high level of cultural development in the relevant field. The presence and functioning of professional values and values in a particular field allows its employee to understand many professional situations related to his responsibilities, and correlate them with the current system of values. Every accountant has a responsibility to promote high standards of professional conduct and ensure compliance with ethical requirements; in case of non-compliance with such an organization, an investigation may be conducted and appropriate measures taken. In the interests of the profession and all its members, the public needs to be confident that non-compliance with the ethical requirements of accountants will be investigated and disciplined if necessary.
- ДокументРозвиток бухгалтерського обліку в умовах інтеграційних процесів(Ірпінь : Університет ДФС України, 2016) Андрієнко Олена Миколаївна; Бідюк Оксана Олександрівна; Гуріна Наталія Валеріївна; Жидєєва Людмила Іванівна; Занько Борис Михайлович; Колісник Олена Пилипівна; Михасик Оксана Дмитрівна; Міщенко Тетяна Михайлівна; Новікова Олена Павлівна; Осмятченко Володимир Олександрович; Остапенко Яна Олександрівна; Пілевич Дмитро Станіславович; Скоробогач Анастасія Євгенівна; Соколовська-Гонтаренко Ірина Євгенівна; Сторожук Тетяна Миколаївна; Тесленко Тамара Іванівна; Чирва Антоніна Аркадіївна; Шара Євгенія Юріївна; Andriienko Olena Mykolaivna; Bidiuk Oksana Oleksandrivna; Hurina Nataliia Valeriivna; Zhydieieva Liudmyla Ivanivna; Kolisnyk Olena Pylypivna; Mykhasyk Oksana Dmytrivna; Mishchenko Tetiana Mykhailivna; Novikova Olena Pavlivna; Osmiatchenko Volodymyr Oleksandrovych; Ostapenko Yana Oleksandrivna; Pilevych Dmytro Stanislavovych; Skorobohach Anastasiia Yevhenivna; Sokolovska-Hontarenko Iryna Yevhenivna; Storozhuk Tetiana Mykolaivna; Teslenko Tamara Ivanivna; Chyrva Antonina Arkadiivna; Shara Yevheniia YuriivnaКолективна монографія видається у рамках комплексної теми дослідження «Розвиток бухгалтерського обліку в умовах інтеграційних процесів» (№ держ. реєстрації 0111U007515). Монографія досліджує розвиток бухгалтерського обліку в Україні та світі, розкриває теоретичні та прикладні основи удосконалення бухгалтерського обліку у підприємницькій діяльності у різних галузях економіки та державному секторі, а також висвітлює питання удосконалення підготовки фахівців з обліку та аудиту. The collective monograph is published within the framework of the complex research topic “Development of Accounting in the Context of Integration Processes” (state registration number 0111U007515). The monograph explores the development of accounting in Ukraine and the world, reveals the theoretical and applied foundations for improving accounting in business in various sectors of the economy and the public sector, and also highlights issues of improving the training of accounting and auditing specialists.
- ДокументРозвиток бухгалтерського обліку та оподаткування в Україні(Ірпінь : Університет ДФС України, 2021) Артем’єва Оксана Олександрівна; Бурдега Катерина Олексіївна; Вавілов Владислав Валерійович; Грищук Єлизавета Сергіївна; Гуріна Наталія Валеріївна; Дружинська Наталія Сергіївна; Жидєєва Людмила Іванівна; Занько Борис Михайлович; Колісник Олена Пилипівна; Новікова Олена Павлівна; Сторожук Тетяна Миколаївна; Яремчук Ірина Володимирівна; Artemyeva Oksana Oleksandrivna; Burdega Kateryna Oleksiivna; Vavilov Vladyslav Valeriyovych; Hryshchuk Elizaveta Serhiyivna; Hurina Nataliia Valeriivna; Druzhynska Nataliia Serhiivna; Zhideeva Lyudmila Ivanivna; Zanko Boris Mykhailovych; Kolesnyk Olena Pylypivna; Novikova Olena Pavlivna; Storozhuk Tetiana Mykolaivna; Yaremchuk Iryna VolodymyrivnaМонографія видається у рамках теми дослідження «Розвиток бухгалтерського обліку та оподаткування в Україні» (номер державної реєстрації 0116U006540). Монографія розкриває теоретичні та прикладні основи організації бухгалтерського обліку в сучасних умовах господарювання; досліджує сучасний стан та напрями удосконалення бухгалтерського обліку та фінансової звітності суб’єктів підприємницької діяльності та державного сектору економіки з урахуванням зарубіжного досвіду; розглядає бухгалтерський облік як джерело контролю та прийняття управлінських рішень; висвітлює обліково-аналітичне моделювання фінансових результатів діяльності суб’єктів господарювання; розкриває необхідність удосконалення підготовки фахівців з обліку та оподаткування. Для науковців, підприємців, викладачів ВНЗ, аспірантів, студентів. The monograph is published as part of the research topic "Development of accounting and taxation in Ukraine" (state registration number 0116U006540). The monograph reveals the theoretical and applied foundations of accounting organization in modern business conditions; examines the current state and directions for improving accounting and financial reporting of business entities and the state sector of the economy, taking into account foreign experience; considers accounting as a source of control and management decision-making; highlights the accounting and analytical modeling of the financial results of business entities; reveals the need to improve the training of accounting and taxation specialists. For scientists, entrepreneurs, university teachers, graduate students, students.
- ДокументФормування маркетингової політики підприємства як основа вдосконалення системи збуту аграрних підприємств(Modern Economics. Електронне фахове наукове видання, 2021) Гуріна Наталія Валеріївна; Таргонська Леся Вікторівна; Hurina Nataliia Valeriivna; Tarhonska Lesia ViktorivnaУ статті досліджено питання формування маркетингової політики підприємства як основи вдосконалення системи збуту. Установлено, що на сьогодні ринкова економіка диференціюється постійним збільшенням суб’єктів господарювання, зростанням конкуренції та розширенням асортименту продукції. Встановлено, що підприємствам потрібно максимально використовувати усі можливості, ресурси й інструменти для заохочення та утримання споживачів. Обґрунтовано, що продукція або послуга, яка вироблена підприємством, повинна бути реалізована якнайшвидше та найвигідніше, але, з урахуванням усіх переваг і побажань клієнтів з метою отримання найбільшої вигоди. Тому пріоритетним завданням будь-якого підприємця є визначення свого стану, виявлення невикористаних резервів та розроблення ефективних стратегій розвитку і вдосконалення системи збуту. Вагомою є розробка стратегії підприємства задля врахування усіх можливих факторів впливу на нього в майбутньому та визначення подальшого розвитку. Abstract. Introduction. The research on the formation of marketing policy of the enterprise as a basis for improving the sales system. It is established that today the market economy is differentiated by the constant increase of economic entities, increasing competition and expanding the range of products. Purpose. The purpose of the study is to highlight the importance of the process of forming the marketing policy of the enterprise as a basis for improving the sales system. Results. Businesses need to make the most of all opportunities, resources and tools to encourage and retain consumers. It is considered that the product or service that is produced by the company should be sold as quickly and profitably as possible, but taking into account all the preferences and wishes of customers to get the most benefit. Therefore, the priority task of any entrepreneur is to determine their condition, identify unused reserves and develop effective strategies for development and improvement of the sales system. Today, a lot of attention is paid to the development of enterprise strategy to take into account all possible factors influencing it in the future and determine further development. Improving the effectiveness of marketing policy of the enterprise is the basis for the formation of an improved system of sales of agricultural enterprises, because in the period of transformation of economic relations, when market rules are dictated by the consumer, the producer must carry out its activities. Achieving the optimization of sales costs is accompanied by a step-by-step approach to regulating the process of cost formation both due to factors of production and due to strategic cost analysis from the beginning of production to the time of sale to customers. Conclusions. Optimization of costs for sales of goods is the main direction of formation of marketing sales policy of the enterprise. Improving the formation of costs associated with sales management in enterprises involves the use of advanced techniques and methods of organizing production
- ДокументФінансовий облік(Ірпінь : Державний податковий університет, 2022) Краєвський Володимир Миколайович; Колісник Олена Пилипівна; Гуріна Наталія Валеріївна; Дружинська Наталія Сергіївна; Занько Борис Михайлович; Сторожук Тетяна Миколаївна; Новікова Олена Павлівна; Роздимаха Ірина Миколаївна; Kraievskyi Volodymyr Mykolaiovych; Kolesnyk Olena Pylypivna; Hurina Nataliia Valeriivna; Druzhynska Nataliia Serhiivna; Zanko Borys Mykhailovych; Storozhuk Tetiana Mykolaivna; Novikova Olena Pavlivna; Rozdymakha Iryna MykolaivnaНавчальний посібник підготовлено відповідно до програми дисциплін «Фінансовий облік І», «Фінансовий облік ІІ» і спрямований на вироблення у здобувачів навичок щодо ведення фінансового обліку на підприємстві. Він гармонійно поєднує завдання теоретичного та практичного характеру. Для полегшення опанування матеріалу запитання та завдання представлені так, щоб орієнтувати здобувача на самостійну перевірку якості засвоєння матеріалу, робити більш ефективним його спілкування з викладачем, націлюючи і на відповіді з конкретних питань, і на творче мислення. У навчальному посібнику висвітлено теоретичні основи фінансового обліку в умовах застосування НП(С)БО. Навчальний посібник «Фінансовий облік» призначений для підготовки здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 071 «Облік і оподаткування» денної та заочної форм навчання. The study guide was prepared in accordance with the program of the disciplines "Financial Accounting I", "Financial Accounting II" and is aimed at developing the skills of students in keeping financial accounting at the enterprise. It harmoniously combines theoretical and practical tasks. To facilitate mastering the material, the questions and tasks are presented in such a way as to guide the student to self-check the quality of learning the material, to make his communication with the teacher more effective, targeting both answers to specific questions and creative thinking. The textbook covers the theoretical foundations of financial accounting under the conditions of application of NP(S)BO. The study guide "Financial Accounting" is intended for the preparation of students of higher education of the first (bachelor's) level of specialty 071 "Accounting and Taxation" of full-time and part-time forms of education.
- ДокументІсторичний генезис понять «витрати» і «затрати»: обліково-економічний аспект(Ефективна економіка, 2015) Ткаченко Надія Марківна; Гуріна Наталія Валеріївна; Tkachenko Nadiia Markivna; Hurina Nataliia ValeriivnaУ статті розкрито економічний та бухгалтерський підхід до економічної сутності витрат і затрат. Подано характеристику основних етапів розвитку знань про витрати: від історії до сьогодення. Розглянуто різні трактування категорій «витрати» і «затрати», розкрито відмінності між ними як економічними та обліковими категоріями, визначено їх місце в системі обліку та в управлінні підприємством. In the article the economic and book-keeping going is exposed near economic essence of charges and expenses. Description of the basic stages of development of know ledges is given about charges: from history to today. Different interpretations of categories, differences are exposed between them, certainly their place in the system of account and in a management an enterprise.