Перегляд за Автор "Драган Олена Василівна"
Зараз показуємо 1 - 13 з 13
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументАдміністративно-юрисдикційна діяльність у сфері виявлення та запобігання корупційним правопорушенням(Вісник прокуратури, 2013) Драган Олена Василівна; Drahan Olena VasylivnaДосліджується питання адміністративно-юрисдикційної діяльності у сфері виявлення та запобігання корупційним правопорушенням. The issue of administrative and jurisdictional activities in the field of detection and prevention of corruption offenses is studied.
- ДокументВиконання рішень європейського суду з прав людини в Україні при здійсненні діяльності органами прокуратури у кримінальному провадженні(Lublin, Poland, 2017) Драган Олена Василівна; Drahan Olena VasylivnaВисвітлені питання виконання рішень європейського суду з прав людини в Україні при здійсненні діяльності органами прокуратури у кримінальному провадженні. The issues of execution of the decisions of the European Court of Human Rights in Ukraine in the implementation of the activities of the prosecutor's office in criminal proceedings areanalyzed.
- ДокументДодержання законів при провадженні у справах про адміністративні правопорушення у сфері незаконного обігу наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів та прекурсорів(Вісник прокуратури, 2013) Мотрич Сергій; Драган Олена Василівна; Motrych Serhiy; Drahan Olena VasylivnaНа сучасному етапі розвитку ЄС ведеться спільна активна робота із пошуку рішень, що дозволять створити ефективніші механізми розв’язання нових у сфері забезпечення внутрішньої безпеки ЄС та, зокрема, подолання транскордонної злочинності. At the current stage of EU development, joint active work is being done to find solutions that will create more effective mechanisms for solving new ones in the field of ensuring the EU's internal security and, in particular, overcoming cross-border crime.
- ДокументКримінальна відповідальність за невиконання судових рішень, поставлених за позовами прокурорів(Міжнародний юридичний вісник: актуальні проблеми сучасності (теорія та практика), 2017) Драган Олена Василівна; Drahan Olena VasylivnaСтаття присвячена питанням кримінальної відповідальності за невиконання судових рішень, поставлених за позовами органів прокуратури. Проаналізована статистична інформація, судова практика, розглянуто питання правозастосування. The article is devoted to the issues of criminal liability for non-execution of court decisions made on the claims of the prosecutor's office. Statistical information, judicial practice, law enforcement issuesare analyzed.
- ДокументКримінальне право України. Особлива частина. Навчальний посібник. Конспект лекцій(Видавець ТОВ «ТВОРИ», 2021) Топчій Василь Васильович; Дідківська Галина Василівна; Нікітін Юрій Вікторович; Мірошниченко Сергій Сергійович; Курбатова Ірина Сергіївна; Бодунова Олеся Миколаївна; Гмирін Андрій Анатолійович; Лугіна Наталія Анатоліївна; Завидняк Ірина Олександрівна; Мудряк Тамара Олександрівна; Драган Олена Василівна; Бірюкова Інна Георгіївна; Topchii Vasyl Vasylovych; Didkivska Halyna Vasylivna; Nikitin Yurii Viktorovych; Miroshnychenko Serhii Serhiiovych; Kurbatova Iryna Serhiivna; Bodunova Olesia Mykolaivna; Hmyrin Andrii Anatoliiovych; Luhina Nataliia Anatoliivna; Zavydniak Iryna Oleksandrivna; Mudriak Tamara Oleksandrivna; Drahan Olena Vasylivna; Biriukova Inna HeorhiivnaНавчальний посібник підготовлений колективом авторів кафедри кримінального права та кримінології Університету ДФС України. Його мета – надати допомогу студентам у вивченні основних понять Особливої частини кримінального права. Посібник містить зміни теоретичних та законодавчих положень галузі кримінального права, враховує зміст інших законів та підзаконних нормативних актів, зокрема постанов Пленуму Верховного Суду України. Рекомендований для студентів, курсантів, педагогічних та науково – педагогічних працівників юридичних закладів України. The study guide was prepared by the team of authors of the Department of Criminal Law and Criminology of the University of the Federal Security Service of Ukraine. Its purpose is to help students learn the basic concepts of the Special Part of Criminal Law. The manual contains changes to theoretical and legislative provisions in the field of criminal law, takes into account the content of other laws and subordinate regulatory acts, in particular the resolutions of the Plenum of the Supreme Court of Ukraine. Recommended for students, cadets, teaching and research and teaching staff of legal institutions of Ukraine.
- ДокументОсновні теоретичні концепції заходів кримінально-правового характеру щодо юридичних осіб у кримінальному праві(Науковий вісник публічного та приватного права, 2017) Драган Олена Василівна; Drahan Olena VasylivnaУ роботі досліджені основні наукові концепції заходів кримінально-правового характеру щодо юридичних осіб. Аналізується співвідношення кримінальної відповідальності та інших заходів кримінально-правового характеру. The main scientific concepts of criminal-legal measures concerning to legalentities are is vestigatedin the article. Ther atio of criminalliability and other measures of criminal law is analyzed.
- ДокументПовноваження прокурорів при зверненні до суду з позовами та заявами: наук.-практ. посіб.(Київ : Нац. акад. прокуратури України, 2017) Брус Інна Іванівна; Говоруха Олена Олександрівна; Драган Олена Василівна; Казак Олена Анатоліївна та ін.; Brus Inna Ivanovna; Hovorukha Olena Oleksandrivna; Drahan Olena Vasylivna; Kazak Olena Anatoliyivna and otherУ науково-практичному посібнику висвітлено питання права на пред’явлення прокурором позову (заяви), підстав для представництва інтересів держави в суді та їх обґрунтування, наведено інформаційні приводи для звернення прокурора до суду з позовами (заявами), визначено їх форму і зміст, види судочинства та підсудність спору, розглянуто аспект надання прокурором доказів для обґрунтування позовних вимог, а також типові порушення, які допускаються прокурором при зверненні до суду з позовами (заявами). The scientific and practical handbook covers the issue of the prosecutor's right to file a claim (application), the grounds for representing the interests of the state in court and their justification, provides informational reasons for the prosecutor to apply to the court with claims (applications), defines their form and content, types litigation and jurisdiction of the dispute, the aspect of providing the prosecutor with evidence to substantiate the claims, as well as typical violations committed by the prosecutor when applying to the court with claims (statements).
- ДокументПравове забезпечення фінансової безпеки України(Ірпінь : Ун-т ДФС України, 2020) Білоус Віктор Тарасович; Бригінець Олександр Олександрович; Драган Олена Василівна; Касьяненко Любов Михайлівна ; Bilous Viktor Tarasovych; Bryhinets Oleksandr Oleksandrovych; Drahan Olena Vasylivna; Kasianenko Liubov MykhailivnaУ монографії розкриваються сучасний стан та тенденції реформування правового забезпечення фінансової безпеки України. Значна увага присвячена розкриттю проблем вітчизняного правового регулювання фінансової безпеки держави, її структурних елементів у сучасних умовах їх реформування. Проаналізовані наукові дослідження щодо нормативного закріплення категорій та понять. На основі аналізу зарубіжного та вітчизняного законодавства у сфері регулювання фінансової безпеки держави запропоновані концептуальні напрями щодо підвищення рівня її правового регулювання з метою покращення життя українського суспільства. Буде корисною для законодавців, науковців, практиків, аспірантів, студентів, а також тих, хто цікавиться вирішенням проблем забезпечення фінансової безпеки України. The monograph reveals the current state and trends in the reform of the legal provision of financial security of Ukraine. Considerable attention is devoted to the disclosure of the problems of domestic legal regulation of the financial security of the state, its structural elements in the modern conditions of their reformation. Analyzed scientific research on the normative consolidation of categories and concepts. On the basis of the analysis of foreign and domestic legislation in the field of regulation of the financial security of the state, conceptual directions are proposed for increasing the level of its legal regulation in order to improve the life of Ukrainian society. It will be useful for legislators, scientists, practitioners, graduate students, students, as well as those who are interested in solving the problems of ensuring the financial security of Ukraine.
- ДокументПравове становище прокурора у виконавчому провадженні в умовах законодавчих змін(Наукові записки Львівського університету бізнесу та права, 2018) Драган Олена Василівна; Drahan Olena VasylivnaУ статті запропоновано ретроспективний огляд змін законодавства України, що регулює виконавче провадження та обгрунтовано необхідність внесення зміни до процесуальних кодексів, Законів України «Про виконавче провадження», «Про прокуратуру», із передбаченими змін права прокурора на вступ у виконавче провадження, відкрите за судовими рішеннями постановленими за позовами державних органів, у розгляді яких прокурор участі не брав. Наголошено, що з метою захисту інтересів держави доцільним є передбачення прокурора на вступ у виконавчі провадження, які відкриті за судовими рішеннями, за якими державні органи є боржниками. The article offers a retrospective review of changes in the legislation of Ukraine governing enforcement proceedings and substantiates the need to amend the Procedural Codes, Laws of Ukraine "On Enforcement Proceedings", "On the Prosecutor's Office", with changes in the prosecutor's right to enter enforcement proceedings ruled on claims of state bodies, in the consideration of which the prosecutor did not participate. It is emphasized that in order to protect the interests of the state, it is advisable to provide for the prosecutor to enter into enforcement proceedings, which are open by court decisions, according to which state bodies are debtors.
- ДокументПроблеми забезпечення прокурором захисту прав і свобод громадян при проведенні адміністративного затримання(Вісник прокуратури, 2013) Драган Олена Василівна; Drahan Olena VasylivnaУ статті висвітлені проблеми забезпечення прокурором захисту прав і свобод громадян при проведенні адміністративного затримання, питання стану прокурорського нагляду за додержанням законодавства про захист конституційних прав затриманих, ув’язнених та засуджених. The article highlights the problems of ensuring the prosecutor's protection of the rights and freedoms of citizens during administrative detention, the state of prosecutorial supervision over compliance with legislation on the protection of constitutional rights of detainees, prisoners and convicts.
- ДокументПсихологічні аспекти корупції в громадських місцях Адміністрація: Тематичне дослідження України(Academic Journal of Interdisciplinary Studies, 2020) Драган Олена Василівна; Єрмакова Ганна С.; Чвалюк Андрій М.; Курчин Олег Г.; Карагодін Олег В.; Drahan Olena Vasylivna; Yermakova Ganna S.; Chvaliuk Andrii M.; Kurchin Oleg G.; Karagodin Oleg V.Метою цього дослідження було вивчення психологічних аспектів корупції у державному управліннішляхом поєднання таких методів, як несистематичний огляд, напівструктуроване інтерв’ю, опитування, анкетування та спостереження за слуханнями антикорупційних судів. У дослідженні використовувалося тематичне дослідженняпроектування з використанням стратегії досліджень. Дослідження складається з трьох основних етапів, таких як виявлення психологічних факторів корупції,перевірка факторів та оцінка відносної важливості кожного фактора за допомогою тристоронньої оцінки. Метод. У ньому подано докази з перших вуст та випадки для курсу “Психологічні, поведінкові та економічні причини корупції ". Статистика IBM SPSS 25.0.0.1. Для обробки отриманих даних використовувалося програмне забезпечення. Дослідження показало, що амбіції державних службовців швидко розбагатіти, їх низька самооцінка, психологічна залежність,образ громадськості, почуття безкарності були основними психологічними аспектами, що штовхають людей до корупції в Україні. Також було встановлено, що почуття безкарності можна вважати головнимфактором психологічного впливу, що стимулює корупційні дії державних службовців, зокрема. Самооцінку можна розглядати як другий важливий психологічний фактор корупції в державному управлінні, з яким єпов'язані бачення людей із своєю роллю у спільноті. Третім важливим фактором були амбіціїза "легкими грошима" та статусом. Останні два фактори, такі як психологічна залежність,образ, прийнятий громадоюбули визнані найменш важливими. Потрібні подальші поглиблені дослідження для виявлення статевої різниці в психологічних аспектах корупції в державному управлінні. The purpose of this research was to explore the psychological aspects of corruption in public administration through a combination of methods such as the non-systematic review, a semi-structured interview, a survey questionnaire, and observations of the anti-corruption court hearings. The study employed a case research design using the exploratory research strategy. It relied on a combination of data collection methods. The study was designed as a flow of three basic stages such as identification of psychological factors of corruption, validation of factors, and assessment of relative importance of every factor using the Triangular Assessment Method. It provided first-hand evidence and cases for the course in “Psychological, Behavioural and Economic Triggers of Corruption.” The IBM SPSS Statistics 25.0.0.1. Software was used to process the yielded data. The study found that civil servants’ ambitions to get rich quick, their low self-esteem, psychological dependencies, community-accepted image, sense of impunity were the major psychological aspects pushing the people to corruption in Ukraine. It was also found that the sense of impunity could be considered to be the primary psychological impact factor stimulating corruption actions by the civil servants, specifically. The self-esteem could be regarded as a second important psychological factor of corruption in public administration, which is related to the persons’ vision of their role in the community. The third important factor was ambitions driven by ‘easy money’ and status. The last two factors such as psychological dependencies, the community-accepted image were judged to be the least important ones. Further in-depth research is needed to identify the gender difference in the psychological aspects of corruption in public administration.
- ДокументПублічне управління та адміністрування операцій з товарами, що переходять у власність держави за порушення митного законодавства(Хмельницький, 2020) Бондаренко Василь Анатолійович; Драган Олена Василівна; Коновалов Юрій Олександрович; Пашко Павло Володимирович; Попель Сергій Анатолійович; Прус Людмила Романівна; Романюк Уляна Василівна; Bondarenko Vasyl Anatoliyovych; Drahan Olena Vasylivna; Konovalov Yuriy Oleksandrovych; Pashko Pavlo Volodymyrovych; Popel Serhii Anatoliiovych; Prus Liudmyla Romanivna; Romaniuk Uliana VasylivnaУ виданні всебічно проаналізовано основні аспекти публічного управління та адміністрування операцій з товарами, що переходять у власність держави за порушення митного законодавства, зокрема; правові та організаційні засади здійснення операцій з майном; напрями вдосконалення механізму відбору суб’єктів господарювання, які залучаються митницями до операцій з майном; форми та ефективність чинних реалізаційних процедур, встановлення резервів і факторів їх покращення; адміністрування податків при операціях з реалізацій майна, що переходить у власність держави за порушення митного законодавства. The publication comprehensively analyzes the main aspects of public administration and administration of transactions with goods that become the property of the state for violations of customs legislation, in particular; legal and organizational principles of property transactions; directions of improvement of the mechanism of selection of business entities involved by customs in property transactions; forms and efficiency of current implementation procedures, establishment of reserves and factors for their improvement; administration of taxes in transactions for the sale of property that becomes the property of the state for violation of customs legislation.
- ДокументЩодо відповідальності платників податків за не допуск посадових осіб митного органу до проведення перевірки: зарубіжний досвід(Соціологія права, 2020) Драган Олена Василівна; Drahan Olena VasylivnaУ статті здійснено аналіз зарубіжного досвіду інших країн щодо відповідальності платників податків за не допуск посадових осіб митного органу до проведення перевірки. При цьому особлива увага приділена розмір у штрафних санкцій, які можуть бути застосовані до платників податків. За результатами проведеного аналізу зроблено висновки, що економічні важелів пливу є найбільш ефективними стосовно платників податків, які не допускають посадових осіб митного органу до проведення перевірки. Автором також обґрунтовуються пропозиції щодо необхідності внесення змін до Митного Кодексу України в напрям і збільшення розміру штрафних санкцій та їх диференціації на основі періодичності. Зокрема акцентовано, що в разі збільшення розмірів штрафів варто враховувати, що адміністративні-обмежувальні заходи (санкції) будуть надзвичайно чутливими для тих суб’єктів господарювання, які здійснюють свою діяльність на постійній основі, щоденно оформлюючи вантажі на митниці. Для суб’єктів із разовою чи нерегулярною зовнішньоекономічною діяльністю застосування адміністративно-фінансових санкцій, зокрема штрафів, буде більш дієвим, ніж з застосування адміністративно-обмежувальних заходів (санкцій) (за винятком арешту активів). На підприємства з невеликим господарським товарооборотом суттєво впливатимуть ті адміністративно-обмежувальні заходи (санкції), які «вимиватимуть» їхні оборотні кошти. Про те найбільшого ефекту можна буде досягти на основі комплексного (одночасного) використання адміністративно-обмежувальних та адміністративно-фінансових заходів (санкцій) юридичної відповідальності до порушників митного законодавства. The article analyzes the foreign experience of other countries on the taxpayers’ responsibility for not allowing customs officials to conduct the inspection. At the same time, special attention is paid to the size of penalties that can be applied to taxpayers. Based on the results of the analysis carried out, it was concluded that the economic levers of influence are the most effective for taxpayers who do not allow customs officials to conduct an audit. The author also substantiates the proposals on the need to amend the Customs Code of Ukraine in the direction of increasing the size of penalties and their differentiation on the regular basis. The article analyzes the foreign experience of other countries on the taxpayers’ responsibility for not allowing customs officials to conduct the inspection. At the same time, special attention is paid to the size of penalties that can be applied to taxpayers. Based on the results of the analysis carried out, it was concluded that the economic levers of influence are the most effective for taxpayers who do not allow customs officials to conduct an audit. The author also substantiates the proposals on the need to amend the Customs Code of Ukraine in the direction of increasing the size of penalties and their differentiation on the regular basis. Additionally, it is emphasized that when increasing the size of fnes, it should be taken into account that administrative restrictive measures (sanctions) will be extremely sensitive for those businesses who processing their cargo at customs on a daily basis and operate on a permanent basis. For entities with one-time or irregular foreign economic activity, the application of administrative and financial sanctions, in particular fnes, will be more effective than the application of administrative and restrictive measures (sanctions) (except for the seizure of assets). For businesses with a small economic turnover, those administrative and restrictive measures (sanctions) that will “wash away” their working capital will have a significant impact. However, the greatest effect can be achieved on the basis of comprehensive (simultaneous) use of administrative restrictive and financial measures (sanctions) to violators of customs legislation.