Перегляд за Автор "Дядін Андрій Сергійович"
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументЕлектронна торгівля - шляхи підвищення культури обслуговування споживачів(Бізнес Інформ, 2015) Ткаченко Сергій Олександрович; Дядін Андрій Сергійович; Tkachenko Serhii Oleksandrovych; Diadіn Andrii SerhiiovychРозглядаються основні види електронної торгівлі та їх особливості. Наведено порівняльну характеристику стаціонарного та віртуального магазинів. Визначено класифікацію форм електронної торгівлі, яка, на думку авторів, на даний момент є найбільш повною. Узагальнено та систематизовано підходи вітчизняних і зарубіжних науковців щодо визначення сутності поняття «електронна торгівля». Аналізуючи матеріали, опубліковані в науковій літературі, автори намагаються оцінити переваги електронної торгівлі, що сприятимуть підвищенню якості обслуговування споживачів. Особливу увагу приділено визначенню поняття якості торговельного обслуговування, тому що саме вона є запорукою успіху ведення бізнесу. The article considers the main types of e-commerce and their features. A comparative characteristic of both stationary and virtual stores has been provided. The most complete classification of the forms of e-commerce for the present, according to the authors, has been defined. The approaches by domestic and foreign scientists to the definition of essence of the notion of «electronic commerce» have been generalized and systematized. Analyzing the materials, published in the scientific literature, the authors try to assess the benefits of e-commerce, which would contribute to improving the quality of customer service. Particular attention is paid to the definition of the quality of commercial servicing, as it is the key to successful business.
- ДокументКанали розподілу товарів як фактор розвитку(Соціальна економіка, 2020) Ткаченко Сергій Олександрович; Дядін Андрій Сергійович; Tkachenko Serhii Oleksandrovych; Diadіn Andrii SerhiiovychВ статті обґрунтовано критеріальну систему каналів розподілу товарних ресурсів, як комплексу посередницької діяльності сфери обігу. Розвинуто класифікацію каналів розподілу товарів на прямі, непрямі й змішані в залежності від пріоритетності вибору. Визначено специфіку їх діяльності. Доведено, що під каналами розподілу товарної продукції виступають посередники, які виконують функції як з наближення товару до кінцевого споживача, так і відповідного права власності. Визначено, що канали розподілу товарів і система руху товарів мають різні вектори інформаційних потоків, що розкривається через зворотний зв’язок зі споживачами. Обґрунтовано фактори впливу на закупівельно-збутову діяльність суб’єктів роздрібної мережі і посередницьких структур, що обумовлюється функціональною структурою управління збутом, а також системою аналізу і контролю за процесом розподілу і діяльністю учасників каналів розподілу на товарному ринку. Вдосконалено систему реалізації конкретного варіанту розміщення логістичного центру, що повинен виходити із критерію оптимальності співвідношення між витратами на забезпечення роботи складського господарства і збільшенням ефективності обслуговування підприємств і організацій роздрібної торгівлі. В результаті дослідження було зроблено висновок, що досягнення ефективного рівня конкурентоздатності суб’єкта досягається за рахунок сегментування ринку, спрямованого на формування однорідних груп за певними критеріями. Доведено, що в системі ціноутворення вирішальне значення має формування методів стимулювання реалізації через надання додаткових послуг з постачання товарів та системи відтермінування сплати за них. Зазначено, що результативними показниками досліджень у сфері дослідження каналів розподілу товарної продукції є аналіз динаміки реалізації і реакції покупців на зміни в організації сфери збуту товарів, де аналізуються мотиви покупок, взаємозв’язок зміни цінової політики та умов реалізації, надання додаткових послуг. The article has substantiated the criterion system of channels for distributing commodity resources, as a complex of intermediary activity of the stream of commerce area. The classification of channels for distributing goods has been developed into direct, indirect and mixed depending on the priority of choice. The specificity of their activity has been determined. Wе claim that intermediaries, who perform the functions of both bringing the goods closer to the ultimate consumer and the corresponding ownership, are the channels for distributing commodity products. We also claim that the distribution channels of goods and the commodity flow system have different vectors of information flows, which are revealed through the correction retraction with the consumer. The article has substantiated the factors of influence on purchasing and marketing activity of the subjects of the retail network and intermediary structures, which is justified by the functional structure of sales management, as well as the system of analysis and control over the process of distribution and activity of the participants of distribution channels at the commodity market. The article has improved the system of implementing a specific variant of the logistics center’s placement, which should proceed from the criterion of optimality of the ratio between the expenses for guaranteeing the work of the warehouse economy and increase of the efficiency of servicing of enterprises and organizations of retail trade. It has been concluded in the result of the research that the achievement of an effective level of competitiveness of the subject is achieved by segmenting the market aimed at forming homogeneous groups according to certain criteria. This research has been proved that the formation of methods of stimulating sales through the provision of additional services for the supply of goods and the system of delaying payment for them has the crucial role within the pricing system. It has been noted that the effective indicators of the research in the field of studying distribution channels of commodity products is the analysis of the dynamics of sales and customers’ reactions to changes in the organization of the sales of goods area, where the motives for purchases, the relationship of changes in pricing policy and conditions of sale, the provision of additional services are analyzed.
- ДокументМінімізація податкових платежів як елемент економічної безпеки суб’єкта господарювання(Харків, 2017) Ткаченко Сергій Олександрович; Дядін Андрій Сергійович; Tkachenko Serhii Oleksandrovych; Diadin Andrii SerhiiovychУ тезі розглянуто мінімізація податкових платежів, як елемент економічної безпеки суб’єкта господарювання. The thesis deals with minimization of tax payments as an element of economic security of a business entity.
- ДокументПроблеми реалізації контрольної функції в системі економічної безпеки(Суми : СФ ХНУВС, 2024) Ткаченко Сергій Олександрович; Дядін Андрій Сергійович; Tkachenko Serhii Oleksandrovych; Diadin Andrii SerhiiovychЗазначено, що розв'язання проблеми підвищення реалізації фінансово-економічної політики має здійснюватися з позицій системного підходу, а саме: систему економічної безпеки слід розглядати як найважливіший елемент національної безпеки, яка, у свою чергу, є складною системою забезпечення національних інтересів держави. В умовах воєнної агресії проти України, слід мобілізувати свої зусилля на розв’язання найневідкладніших проблемних питань, однією з яких є боротьба з економічною злочинністю, що загрожує національній безпеці країни. It is noted that solving the problem of increasing the implementation of financial and economic policy should be carried out from the standpoint of a systemic approach, namely: the system of economic security should be considered as the most important element of national security, which, in turn, is a complex system of ensuring the national interests of the state. In the conditions of military aggression against Ukraine, efforts should be mobilized to solve the most urgent problems, one of which is the fight against economic crime, which threatens the national security of the country.
- ДокументПідвищення конкурентоспроможності підприємств сфери обігу(Збірник наукових праць Національного університету державної податкової служби України, 2011) Ткаченко Сергій Олександрович; Дядін Андрій Сергійович; Tkachenko Serhii Oleksandrovych; Diadin Andrii SerhiiovychУ статті розглянуто економічні аспекти конкурентоспроможності, розглянуто поняття конкурентних переваг та рівнів конкурентної боротьби, проаналізовано методи оцінки конкурентоспроможності підприємств сфери обігу через визначення сфери їх застосування. Розкриті особливості визначення поняття конкурентоспроможності з врахуванням специфіки діяльності суб’єктів сфери обігу. The economic aspects of competitiveness are considered in the article, the concept of competitive edges and levels of competitive activity is considered, the methods of estimation of competitiveness of enterprises of sphere of appeal are analysed through determination of their application domain. The exposed features of determination of concept of competitiveness are taking into account the specific of activity of subjects of sphere of appeal.
- ДокументСуспільна безпека в умовах воєнного стану та ментальної війни(Право і безпека, 2022) Ткаченко Сергій Олександрович; Дядін Андрій Сергійович; Tkachenko Serhii Oleksandrovych; Diadin Andrii SerhiiovychДосліджено явище ментальної війни під час дії воєнного стану та способи впливу і протидії інформаційним атакам на менталітет нації. Встановлено, що ментальна війна є елементом гібридної війни та її інформаційної складової. Досліджено інформаційний масив щодо змісту і сутності понять «менталітет», «ментальність суспільства», «менталітет нації» і ризики руйнівного впливу на них в інтересах протидії шкоді суспільній безпеці. Проаналізовано зміст основних нормативно-правових актів, які потребують змін та уточнень у зв’язку з веденням ментальної війни. Зроблено висновок, що протидія зовнішнім атакам на менталітет націй повинна мати системно-комплексний характер, який передбачає, зокрема, організацію в навчальних закладах МВС України підготовки кадрів такого профілю. The main purpose of the study is to develop proposals and concrete measures to strengthen public security in the conditions of martial law and mental war unleashed against Ukraine. The phenomenon of mental war during martial law and methods of influencing and countering informational attacks on the nation’s mentality have been studied. It has been established that mental warfare is an element of hybrid warfare and its informational component. Information war is a mental war, because it takes place, first of all, for people’s minds, and secondly, for their behavior. Emphasis is placed on the obligation to seize the initiative and force the opponent to defend, otherwise they will spend all their time attacking us. The information array on the content and essence of the concepts “mentality”, “society’s mentality”, “nation’s mentality” and the risks of destructive influence on them in the interest of countering damage to public security have been studied. The mental war for people’s minds means that we must make people immune to the enemy’s “new weapons”, make the enemy’s rules ineffective and carefully leave their field, and in the long run, drag it into ours. For this, we need to create a stable and clear ideology that will provide answers to certain questions and show the path we should follow, the goal we should strive for. The content of the main normative legal acts, which require changes and clarifications in connection with the conduct of mental warfare, has been analyzed. It has been concluded that countering external attacks on the mentality of the nation should have a system-complex nature, which includes, in particular, the organization of training of personnel of this profile in educational institutions of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine. Emphasis is placed on the need for a creative approach, which is always unpredictable for the enemy. It is necessary to attract to work in the information space specialists who are able to think outside the box and see the world from a different angle, to get out of the format of leaflets, wall newspapers and linear thinking, when information technologies have immersed the entire active population in the virtual world of percent for 80 % of their free time.
- ДокументТеоретичні аспекти реалізації стратегії розвитку підприємства(Суми : Видав. дім «Ельдорадо», 2020) Ткаченко Сергій Олександрович; Дядін Андрій Сергійович; Tkachenko Serhii Oleksandrovych; Diadin Andrii SerhiiovychРозглянуто теоретичні аспекти реалізації стратегії розвитку підприємства. Theoretical aspects of realization of strategy of development of the enterprise are considered.