Перегляд за Автор "Коханець Анна Сергіївна"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументБізнес-переговори та посередництво: психологічний аспект(Ірпінь, 2024) Заушнікова Марина Юріївна; Калениченко Руслан Арсенович; Коханець Анна Сергіївна; Zaushnikova Maryna Yuriivna; Kalenychenko Ruslan Arsenovych; Kokhanets Anna SerhiivnaУ навчальному посібнику викладено матеріал, який допоможе: зрозуміти здобувачам вищої освіти психологічну сутність переговорного процесу, що зі свого боку сприятиме формуванню у майбутніх спеціалістів уміння аналізувати та систематизувати прослуханий і прочитаний матеріал; застосовувати принципи й методи психологічної науки до аналізу конкретних життєвих ситуацій, суперечностей і проблем, які мають місце як у житті, так і в професійній діяльності; опанувати психологічні умови, стратегії та механізми переговорної діяльності, техніку й тактику аргументування як інструмент переговорної діяльності; орієнтуватися у науковій літературі з проблем бізнес-переговорів і посередництва (медіації); розробляти рекомендації щодо психологічного забезпечення успішності переговорів; знати особливості міжнародних переговорів як предмета дослідження й національних стилів ведення міжнародних переговорів. Посібник призначений для використання в роботі психологів, а також буде корисним для викладачів закладів вищої освіти, здобувачів вищої освіти, які вивчають курси «Психологія», «Менеджмент», «Економіка», «Право», «Політологія», педагогічних працівників, соціальних педагогів, соціальних працівників, юристів, будівельників, економістів, керівників усіх рівнів, які працюють з людьми, а також для тих, кого цікавлять проблеми розв’язання конфліктних ситуацій, спірних питань за допомогою переговорів і посередництва. The textbook contains material that will help: to understand the psychological essence of the negotiation process, which, in turn, will help to form the ability of future specialists to analyse and systematise the material they have heard and read; apply the principles and methods of psychological science to the analysis of specific life situations, contradictions and problems that occur both in life and in professional activities; master the psychological conditions, strategies and mechanisms of negotiation, techniques and tactics of argumentation. The manual is intended for use in the work of psychologists, and will also be useful for teachers of higher education institutions, students of higher education, studying courses in Psychology, Management, Economics, Law, Political Science, teachers, social workers, social workers, lawyers, builders, economists, managers of all levels who work with people, as well as for those interested in resolving conflict situations, disputes through negotiation and mediation.
- ДокументКонфліктологія і психологія управління(К. : Компринт, 2021) Калениченко Руслан Арсенович; Коханець Анна Сергіївна; Kalenychenko Ruslan Arsenovych; Kokhanets Anna SerhiivnaУ посібнику проведено психологічний аналіз управління, визначено його зміст, структуру та психологічні компоненти, місце й роль психологічної підготовки в становленні менеджерів, економістів і бухгалтерів. представлено види та засоби психологічних впливів, які можна використовувати у різних управлінських ситуаціях, можливості прихованого управління, маніпулювання й захисту від них. Описано місце особистості у професійній діяльності, особливості української ментальності та відображення її на економічній поведінці людей. Представлено місце діджиталізації в сфері управління персоналом організації. Відображено особливості підтримки ділової репутації в мережі Інтернет. Надано загальну характеристику конфлікту, його структури та динаміки, місце переговорів і посередництва у вирішенні конфліктів. The manual provides a psychological analysis of management, identifies its content, structure and psychological components, the place and role of psychological training in the formation of managers, economists and accountants. the types and means of psychological influences that can be used in various management situations, the possibilities of covert management, manipulation and protection from them are presented. The place of the individual in professional activity, features of the Ukrainian mentality and its reflection on economic behavior of people are described. The place of digitalization in the field of personnel management of the organization is presented. Features of business reputation support on the Internet are reflected. The general characteristics of the conflict, its structure and dynamics, the place of negotiations and mediation in resolving conflicts are given.
- ДокументОсобливості конкретних методів та методик професійного відбору персоналу(Вісник Національного університету оборони України, 2022) Берташ Марія Ігорівна; Клевець Любов Миколаївна; Коханець Анна Сергіївна; Bertash Mariia Ihorivna; Klevets Liubov Mykolaivna; Kokhanets Anna SerhiivnaУ статті розглянуто особливості реалізації психологом конкретних методів та методик професійного відбору персоналу на основі визначених принципів. The article examines the peculiarities of the psychologist's implementation of specific methods and techniques professional personnel selection based on defined principles.
- ДокументОсобливості організації професійно-психологічного відбору спеціалістів до діяльності в складних та екстремальних умовах(Вісник Національного університету оборони України, 2022) Калениченко Руслан Арсенович; Коханець Анна Сергіївна; Берташ Марія Ігорівна; Kalenychenko Ruslan Arsenovych; Kokhanets Anna Serhiivna; Bertash Mariia IhorivnaУ статті представлено результати дослідження особливостей організації професійно-психологічного відбору спеціалістів до діяльності в складних та екстремальних умовах. The article presents the results of the study of the peculiarities of the organization of professional and psychological selection of specialists for activities in difficult and extreme conditions.
- ДокументПсихологічні особливості успішної професійної самореалізації фахівців галузі репутаційного менеджменту(Ірпінь, 2024) Коханець Анна Сергіївна; Kokhanets Anna SerhiivnaУ даному дослідженні було проаналізовано психологічні умови професійної самореалізації у сфері репутаційного бізнесу, акцентуючи на системному та динамічному характері цього процесу. Розглянуто основні методологічні підходи до вивчення цієї тематики та особливості діяльності працівників у цій сфері, включаючи емоційні напруження та творчі виклики. Виявлено, що найбільш розвиненою є соціально-психологічна складова професійної самореалізації, тоді як організаційно-професійна має найнижчий рівень. Встановлено статево-вікові особливості у цій галузі. Розроблено та апробовано психологічну програму для розвитку професійної самореалізації, що охоплює чотири модулі та спрямована на розвиток мотиваційної установки, самосвідомості, креативних та комунікативних навичок, а також емоційної стійкості. In this study, the psychological conditions for professional self-actualization in the field of reputation management were analyzed, with an emphasis on the systematic and dynamic nature of this process. The main methodological approaches to studying this topic and the specific characteristics of the employees' activities in this field, including emotional stress and creative challenges, were considered. It was found that the most developed component of professional self-actualization is the socio-psychological aspect, while the organizational-professional component has the lowest level of development. Gender and age-related characteristics in this field were identified. A psychological program aimed at developing professional self-actualization was developed and tested, covering four modules and focusing on the development of motivational orientation, self-awareness, creative and communicative skills, as well as emotional resilience.
- ДокументПсихологія бізнесу(Ірпінь : Державний податковий університет, 2023) Калениченко Руслан Арсенович; Коханець Анна Сергіївна; Нежинська Олена Олександрівна; Kalenychenko Ruslan Arsenovych; Kokhanets Anna Serhiivna; Nezhynska Olena OleksandrivnaУ навчальному посібнику розкрито особливості психології бізнесу, визначено його зміст, структуру та психологічні компоненти, місце і роль психологічної підготовки та готовності у професійному становленні психологів, психологічні аспекти ефективної бізнес-діяльності. Здійснено, зокрема, психологічний аналіз управління, розглянуто психологічні проблеми особистості в бізнесі, розкрито комунікативні процеси в діяльності бізнесмена, представлено психологічні особливості успішної бізнес-діяльності, включено персонал-технології у психології бізнесу, які можна використовувати у різних управлінських ситуаціях, подано психологічні основи успішних продажів. Описано також особливості психологічної допомоги суб’єктам бізнесу. Надано загальну характеристику та висвітлено психологічну культуру й етику бізнесу. The textbook reveals the peculiarities of business psychology, defines its content, structure and psychological components, the place and role of psychological training and readiness in the professional development of psychologists, psychological aspects of effective business activity. In particular, a psychological analysis of management was carried out, psychological problems of the individual in business were considered, communicative processes in the activity of a businessman were revealed, psychological features of successful business activity were presented, personnel technologies in business psychology that can be used in various management situations were included, psychological foundations of successful sales Features of psychological assistance to business entities are also described. A general description is given and the psychological culture and ethics of business are highlighted.