Перегляд за Автор "Неліпович Олена Володимирівна"
Зараз показуємо 1 - 8 з 8
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументМитна політика та митна безпека України(Хмельницький : П П. Мельник А. А., 2013) Пашко Павло Володимирович; Бережнюк Іван Григорович; Гребельник Олександр Петрович; Калєтнік Ігор Григорович; Нагорічна Ольга Степанівна; Неліпович Олена Володимирівна; Несторишен Ігор Васильович; Пунда Олександр Олегович; Рудніченко Євгеній Миколайович; Фрадинський Олександр Анатолійович; Шнирков Олександр Іванович; Pashko Pavlo Volodymyrovych; Berezhniuk Ivan Hryhorovych; Hrebelnyk Oleksandr Petrovych; Kaletnik Ihor Hryhorovych; Nahorichna Olha Stepanivna; Nelipovych Olena Volodymyrivna; Nestoryshen Ihor Vasylovych; Punda Oleksandr Olehovych; Rudnichenko Yevhenii Mykolaiovych; Fradynskyi Oleksandr Anatoliiovych; Shnyrkov Oleksandr IvanovychУ виданні всебічно досліджуються теоретичні та практичні засади реалізації митної політики в Україні на шляху забезпечення митної безпеки, її особливості, узагальнюється світовий досвід та окреслюються перспективні напрямки розвитку. Монографія розрахована на фахівців митної справи, а також викладачів і студентів вищих навчальних закладів, всіх, хто цікавиться проблемами митної політики. The publication comprehensively explores the theoretical and practical principles of customs policy in Ukraine to ensure customs security, its features, summarizes world experience and outlines promising areas of development. The monograph is intended for customs specialists, as well as teachers and students of higher educational institutions, all who are interested in the problems of customs policy.
- ДокументМитні формальності на авіаційному транспорті в Україні(Modern Economics, 2017) Неліпович Олена Володимирівна; Nelipovych Olena VolodymyrivnaСтаття присвячена розгляду особливостей організації митних формальностей на авіаційному транспорті в Україні. Розглянуто основні види митного контролю на авіаційному транспорті та особливості його здійснення. Визначено, що митний контроль повітряних суден і товарів здійснюється виключно відповідними підрозділами Державної фіскальної служби України, вибірково, у формах та обсязі, що визначені на підставі результатів системи управління ризиками. Установлено, що враховуючи спрямування на уніфікацію, спрощення та гармонізацію митних формальностей, в тому числі на авіаційному транспорті, необхідним заходом з боку держави є максимальна автоматизація і інформатизація в митній справі, створення багатофункціональної, комплексної системи, важливим елементом якої виступає попереднє інформування. According to the Customs Code of Ukraine, commercial vehicles, which carry passengers and / or goods across the customs border of Ukraine, are subject to customs control and customs clearance. Purpose. The purpose of the article is to study the peculiarities of the organization of customs formalities at aviation transport in Ukraine. Results. The customs control of aircraft and goods is carried out solely by the customs authority in accordance with the legislation, selectively, in the forms and extent determined on the basis of the results of the risk management system. Customs control of aircraft and goods is carried out exclusively in the areas of customs control and ends with customs clearance in accordance with the requirements of the legislation. Customs control over international aviation is carried out by the customs authority located at the international airport, together with the state bodies, which are entrusted, in accordance with the law, the functions of carrying out other types of control during the movement of goods across the state border. Conclusions. Regarding the directions and prospects of development, it should be noted that the state customs in Ukraine are aimed at unification, simplification and harmonization of customs formalities, including on aviation transport. But to achieve this goal there are certain problems that need to be solved. An effective tool for this solution in today's environment is the maximum automation and informatization of processes in the customs business - the creation of a multifunctional integrated system, the important elements of which is the prior information
- ДокументНормативно-правове забезпечення управління митними ризиками в Україні(Modern Economics, 2018) Неліпович Олена Володимирівна; Nelipovych Olena VolodymyrivnaПроаналізована сучасна нормативно-правова база управління митними ризиками в Україні. Визначено, що основні підходи до застосування інструментів системи управління ризиками в митній системі України закріплені в оновленому Порядку здійснення аналізу та оцінки ризиків, розроблення і реалізації заходів з управління ризиками в митній системі України, який затверджений наказом Міністерства фінансів України від 31.07.2015 № 684. З’ясовано, що з метою вдосконалення існуючої нормативно-правової бази управління митними ризиками Міністерством фінансів України розроблено Стратегію розвитку системи управління ризиками у сфері митного контролю на період до 2022 року та План заходів з її реалізації, які схвалив Уряд. The article analyzes the current regulatory framework of customs risk management in Ukraine. It is determined that the main approaches to the use of risk management system tools in the customs system of Ukraine are fixed in the updated Procedure of risk analysis and assessment, development and implementation of risk management measures in the customs system of Ukraine, which is approved by the Order of the Ministry of Finance of Ukraine dated 31.07.2015 № 684. It was established that in order to improve the existing regulatory framework for customs risk management, the Ministry of Finance of Ukraine developed a Strategy for the development of risk management system in the field of customs control for the period up to 2022 and the Activity Plan for its implementation approved by the Government .
- ДокументОсобливості застосування автоматизованих систем управління митними ризиками: європейський досвід(Modern Economics, 2019) Неліпович Олена Володимирівна; Nelipovych Olena VolodymyrivnaУ статті розглянуто європейський досвід застосування автоматизованих систем управління митними ризиками. Найбільша увага в статті приділена досвіду використання систем управління ризиками в розвинених країнах, які мають багаторічний досвід використання відповідних систем у митному контролі, зокрема досвіду Великобританії. Визначено, що системі управління ризиками приділяється особлива увага в системі митних органів ЄС, яка охоплює не тільки митну сферу, а й захищає економічні інтереси країн – учасниць, дозволяє забезпечувати рух товарів, який, у свою чергу, є не тільки конкурентоздатним, а й безпечним для споживачів. Доведено, що особливість системи управління ризиками (СУР) у Великобританії полягає в здатності до оновлення і самовдосконалення. Система управління ризиками як видає певні вказівки з митного контролю, так і збирає інформацію про результати застосування цих вказівок. Отже, вона аналізує інформацію про ефективність заходів щодо мінімізації ризиків. У статті визначено відмінності вітчизняної СУР від європейської, які заважають підвищенню ефективності її функціонування та запропоновано основні напрями їх усунення. The article analyzes the current regulatory framework of customs risk management in Ukraine. It is determined that the main approaches to the use of risk management system tools in the customs system of Ukraine are fixed in the updated Procedure of risk analysis and assessment, development and implementation of risk management measures in the customs system of Ukraine, which is approved by the Order of the Ministry of Finance of Ukraine dated 31.07.2015 № 684. It was established that in order to improve the existing regulatory framework for customs risk management, the Ministry of Finance of Ukraine developed a Strategy for the development of risk management system in the field of customs control for the period up to 2022 and the Activity Plan for its implementation approved by the Government .
- ДокументСистема управління ризиками в державній митній справі України(Хмельницький, 2019) Пашко Павло Володимирович; Брендак Аліна Іванівна; Демченко Сергій Семенович; Жиленко Валентина Віталіївна; Комаров Олег Вікторович; Нагорічна Ольга Степанівна; Неліпович Олена Володимирівна; Несторишен Ігор Васильович; Пивоваров Василь Олександрович; Разумей Галина Юріївна; Разумей Максим Миколайович; Туржанський Віталій Анатолійович; Федоришина Лариса Миколаївна; Фрадинський Олександр Анатолійович; Pashko Pavlo Volodymyrovych; Brendak Alina Ivanivna; Demchenko Serhiy Semenovych; Zhylenko Valentyna Vitaliivna; Komarov Oleh Viktorovych; Nagorichna Olga Stepanivna; Nelipovych Olena Volodymyrivna; Nestoryshen Ihor Vasylovych; Pyvovarov Vasyl Oleksandrovich; Razumei Halyna Yuriyivna; Razumei Maksym Mykolayovych; Turzhanskyi Vitalii Anatoliiovych; Fedoryshyna Larysa Mykolayivna; Fradynskyi Oleksandr AnatoliiovychУ виданні всебічно проаналізовано теоретичні та практичні засади функціонування системи управління митними ризиками в Україні та окреслено подальші напрямки її застосування. Досліджено особливості еволюції системи управління ризиками в Україні та узагальнено світовий досвід її використання митними адміністраціями. Окремо розглянуто проблемні питання функціонування регіонального митного ризик-менеджменту. In the publication thoroughly analyzed the theoretical and practical principles of the functioning of the customs risk management system in Ukraine and outlines the further directions of its application. The features of the evolution of the risk management system in Ukraine were investigated and the global experience of its use by customs administrations was generalized. The problems of functioning of regional customs risk management were considered separately.
- ДокументСистема управління ризиками як інструмент спрощення митних процедур в контексті євроінтеграції(Modern Economics, 2020) Неліпович Олена Володимирівна; Nelipovych Olena VolodymyrivnaУ статті розглянуто систему управління митними ризиками, яка виступає важливим інструментом спрощення митних процедур та приведення їх до найкращих світових стандартів, що є необхідною умовою конкурентоздатності України в глобальній економічній системі. Зазначено, що ефективна система управління ризиками як унікальний інструмент інтегрально-цілісного митного контролю дозволяє застосовувати нові принципи безпеки міжнародних ланцюгів постачання товарів. Управління ризиками – це основний базисний принцип сучасних методів митного контролю, який дозволяє оптимально використовувати ресурси митних органів, не зменшуючи ефективності митного контролю, та звільняє більшість учасників зовнішньоекономічної діяльності (ЗЕД) від зайвого контролю. У статті увага приділена суб'єктно-орієнтованому підходу, який передбачає категоріювання учасників ЗЕД в системі управління ризиками. Категоріювання у такому випадку є класифікацією учасників ЗЕД в залежності від істотних показників. Визначено основні напрями забезпечення ефективного функціонування системи управління митними ризиками у сфері митного контролю в Україні. The article considers the customs risk management system, which is an important tool for simplifying customs procedures and for bringing them to the best world standards, which is a necessary condition for Ukraine's competitiveness in the global economic system. It is noted that an effective risk management system as a unique tool of integrated customs control allows the application of new principles of security of international supply chains. Risk management is the basic principle of modern methods of customs control, which allows optimal use of resources of customs authorities without reducing the effectiveness of customs control, and frees most participants in foreign economic activity (FEA) from unnecessary control. The article focuses on the subject-oriented approach, which involves the categorization of FEA participants in the risk management system. Categorization in this case is the classification of participants in foreign economic activity depending on the essential indicators. The main directions of ensuring the effective functioning of the customs risk management system in the field of customs control in Ukraine are identified
- ДокументСутність та функціональне навантаження «сухих портів» в сучасних умовах(Сталий розвиток економіки, 2023) Неліпович Олена Володимирівна; Nelipovych Olena VolodymyrivnaПовномасштабне вторгнення росії в Україну має серйозні наслідки для населення та інфраструктури країни. У зв'язку з цим, існує необхідність швидкої перебудови логістичної системи, створення нових маршрутів доставки товарів та перегляду торговельних напрямів, оскільки українські морські порти знаходяться в блокаді, а частина залізничної мережі втрачена або пошкоджена. У статті розглянуто основні елементи декількох концепцій «сухого порту» розроблених іноземними науковцями, а також підходи до визначення «сухого порту». Зазначено, що використовується досить значний діапазон визначень, а саме – «сухі порти», «внутрішні термінали», «внутрішні порти», «внутрішні хаби», «внутрішні логістичні центри» та ін. Причина цього полягає в різноманітних формах, функціях і мережевих позиціях, якими можуть володіти ці вузли. Особлива увага в статті приділена функціям «сухих портів» - логістичним, дистрибуційним, інтермодальним (перевантаження, складування, обробка вантажів, відвантаження) та іншим, орієнтованим на клієнта, включаючи консолідацію та деконсолідацію вантажів, технічне обслуговування та ремонт, відстеження, митне очищення, обробку та пересилання інформації. Визначені переваги та недоліки функціонування «сухих портів». Зазначено, що саме створення тилового вантажного терміналу - «сухого порту» є сучасним способом збільшення пропускної та переробної спроможності морських портів, створення інфраструктурних можливостей для експорту в умовах блокади українських морських портів, а також ефективним інструментом зниження нерівномірності внутрішніх вантажопотоків порту. Russia's full-scale invasion of Ukraine has serious consequences for the country's population and infrastructure. In this regard, it is necessary to quickly rebuild the logistics system, create new routes for the delivery of goods and revise trade directions, as Ukrainian seaports are under blockade and part of the railway network is lost or damaged. The purpose of the article is to define the essence of the "dry port", the characteristics and com-parative analysis of the main concepts of the "dry port", the functions of "dry ports" and the main advantages and disadvantages of their operation. The article examines the main elements of several dry port concepts developed by foreign scholars, as well as approaches to the definition of a dry port. It is noted that a fairly wide range of defini-tions is used, namely, "dry ports", "inland terminals", "inland ports", "inland hubs", "inland logistics centers", etc. The reason for this lies in the various forms, functions, and network positions that these nodes may have. The article pays special attention to the functions of dry ports – logistics, distribution, intermodal (transshipment, warehousing, cargo handling, shipment), and other customer-oriented functions, including consolidation and deconsolidation of cargo, maintenance and repair, tracking, customs clearance, processing and forwarding of information. The advan-tages and disadvantages of dry ports are identified. It is noted that the creation of a rear cargo terminal – a dry port – is a modern way to increase the throughput and processing capacity of seaports, create infrastructure opportunities for exports in the context of the blockade of Ukrainian seaports, as well as an effective tool for reducing the uneven-ness of internal cargo flows of the port. The creation of dry ports is considered expedient because of their potential to increase the efficiency and profitability of transportation, restructure the logistics system, form new cargo delivery chains in the context of Russia's large-scale military aggression, change the direction of trade flows, and the pos-sibility of combining road and rail transportation with customs services, warehousing and distribution of goods in today's realities.
- ДокументУправління митними ризиками: теорія та практика(Ірпінь-Хмельницький, 2018) Пашко Павло Володимирович; Бережнюк Іван Григорович; Бережнюк Іван Іванович; Брендак Аліна Іванівна; Булана В.В.; Жиленко Валентина Віталіївна; Комаров Олег Вікторович; Нагорічна Ольга Степанівна; Неліпович Олена Володимирівна; Несторишен Ігор Васильович; Пивоваров Володимир Олегович; Разумей Галина Юріївна; Разумей Максим Миколайович; Туржанський Віталій Анатолійович; Фрадинський Олександр Анатолійович; Ясевич Микола Михайлович; Pashko Pavlo Volodymyrovych; Berezhniuk Ivan Hryhorovych; Berezhniuk Ivan Ivanovych; Brendak Alina Ivanivna; Bulana V.V.; Zhylenko Valentyna Vitaliivna; Komarov Oleh Viktorovych; Nahorichna Olha Stepanivna; Nelipovych Olena Volodymyrivna; Nestoryshen Ihor Vasylovych ; Pyvovarov Volodymyr Olehovych; Razumei Halyna Yuriyivna; Razumei Maksym Mykolayovych; Turzhanskyi Vitalii Anatoliiovych; Fradynskyi Oleksandr Anatoliiovych; Yasevych Mykola MykhaylovychУ виданні всебічно проаналізовано теоретичні засади функціонування системи управління митними ризиками та можливість надання подальших спрощень митних процедур шляхом використання ризикоорієнтованих інструментів митного контролю, узагальнено особливості профілювання митних ризиків в контексті забезпечення митної безпеки України. Крім того, в монографії досліджено особливості застосування системи управління ризиками за різними сферами здійснення митного контролю, а саме: при митному контролі пасажирських переміщень через авіаційні пункти пропуску, міжнародних поштових та експрес-відправлень, при здійсненні аналізу зовнішньоекономічної діяльності суб’єктів господарювання. Окремо розглянуто питання формування механізму аналізу ризиків в контексті впровадження системи попереднього інформування. Монографія розрахована на фахівців з митної справи, викладачів і студентів вищих навчальних закладів, а також на працівників митниць і учасників зовнішньоекономічної діяльності. In the publication theoretical basis of customs risk management system functioning and possibilities of granting further simplifications of customs procedures by application of risks-oriented tools of customs control are analyzed, peculiarities of customs risks profiling in the context of customs security of Ukraine protection are generalized. Additionally, in the monograph specific features of risk management system application by different areas of customs control fulfillment are explored: during customs control of passengers, moving through air border crossing points, international mail and express shipments, during analysis of activity performed by entities engaged in foreign trade. Separately, issue of forming mechanism for risks analysis in the context of pre-arrival information system implementation is explored. The monograph is intended for specialists in Customs affairs, university teachers and students as well as Customs officers and participants of foreign economic activity.