Перегляд за Автор "Онучак Людмила Володимирівна"
Зараз показуємо 1 - 19 з 19
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументАнглійська для бухгалтерів в діалозі. Книга для учителя(Ірпінь, 2013) Онучак Людмила Володимирівна; Фоканова Людмила Віталіївна; Onuchak Liudmyla Volodymyrivna; Fokanova Liudmyla VitaliivnaМетою даного посібника є сприяння процесу вдосконалення навичок аудіювання, читання, письма та говоріння англійською мовою у сфері бухгалтерського обліку. Виконання вправ дає можливість студентам розвивати механізм оперативної пам’яті, тренувати вміння та навички сприймати англійську мову професійного вжитку на слух, розуміти прослухане, збагатити свій словниковий запас, розвинути фонематичний та інтонаційний слух та мовленнєво-моторні зв’язки, формувати у майбутніх фахівців уміння усного спілкування іноземною мовою. Посібник може використовуватися в процесі вивчення англійської мови студентами економічного профілю як у мультимедійних комп’ютерних класах, так і у звичайних аудиторіях. The purpose of this manual is to facilitate the process of improving listening, reading, writing and speaking skills in English in the field of accounting. Carrying out the exercises gives students the opportunity to develop the working memory mechanism, to train the skills and abilities to perceive the English language of professional use by ear, to understand what is heard, to enrich their vocabulary, to develop phonemic and intonation hearing and speech-motor connections, to form the skills of future specialists oral communication in a foreign language. The manual can be used in the process of learning English by economics students both in multimedia computer classes and in regular classrooms.
- ДокументАнглійська для студентів фінансистів(Ірпінь, 2017) Онучак Людмила Володимирівна; Волкова Людмила Вікторівна; Літкович Юлія Вікторівна; Савченко Анатолій Петрович; Ткаченко Олена Геннадіївна; Тригуб Альона Миколаївна; Onuchak Liudmyla Volodymyrivna; Volkova Liudmyla Viktorivna; Litkovych Yuliia Viktorivna; Savchenko Anatolii Petrovych; Tkachenko Olena Hennadiivna; Tryhub Alona MykolaivnaНавчальний посібник має суто практичну спрямованість і складається із 20 тематичних уроків-комплексів, запропонованих у чіткій логічній послідовності відповідно до програми курсу. Може бути корисний студентам фінансово-економічних спеціальностей вищих закладів освіти, які прагнуть поглибити знання англійської мови за професійним спрямуванням та вдосконалити навички усного та писемного мовлення. The textbook has a purely practical orientation and consists of 20 thematic lessons-complexes, offered in a clear logical sequence in accordance with the program of the course. It can be useful for students of financial and economic specialties of higher education institutions who seek to deepen their knowledge of English in a professional direction and improve their skills oral and written speech.
- ДокументАнглійська для юристів і комунікація(Irpin, 2018) Онучак Людмила Володимирівна; Дружченко Тетяна Петрівна; Onuchak Liudmyla Volodymyrivna; Druzhchenko Tetiana PetrivnaЦей навчальний посібник містить вичерпний матеріал для вивчення юридичної англійської мови, включаючи навчальні вправи, теми проектів та інформаційні ресурси, друковані тексти, аудіо та відео тексти, необхідні для навчання усної монологічної англійської мови студентів юридичних спеціальностей. Це дає можливість студентам, що мають середній рівень знання мови, зрозуміти та використовувати юридичну англійську мову в міжнародному усному спілкуванні під час роботи в державних та приватних установах. Навчальний посібник призначена для студентів університетів, які вивчають юридичну англійську мову як частину нефілологічних навчальних програм та інших студентів, які мають особливий інтерес до юридичної англійської мови та бажають використовувати її для навчання або роботи. This study guide provides comprehensive material for the studies of legal English, including training exercises, the topics for the projects and informational resources, printed texts, audio and video texts necessary for teaching English oral monologic production to Law students. It enables the intermediate learners to understand und use legal English in international oral communication while working in state and private institutions. The coursebook is assigned to university students who study legal English as part of their nonphilology study programmes and other learners who have a special interest in legal English and need to use it for their studies or work.
- ДокументАнглійська мова(Ірпінь : Національний університет ДПС України, 2013) Онучак Людмила Володимирівна; Коломінова Ольга Олегівна; Поночовна Таїсія Михайлівна; Яценко Людмила Михайлівна; Onuchak Liudmyla Volodymyrivna; Kolominova Olha Olehivna; Ponochovna Taisiia Mykhailivna; Yatsenko Liudmyla MykhailivnaМета навчального посібника «Англійська мова» – допомогти вступникам до магістратури визначити свій рівень підготовки до екземену з англійської мови та опанувати процедурою тестування. Посібник призначений для вступників до вищих навчальних закладів на освітньо-кваліфікаційний рівень «Магістр», які мають на меті складати екзамен з англійської мови. The purpose of the study guide "English Language" is to help entrants to master's degrees to determine their level of preparation for the English language exam and master the testing procedure. The manual is intended for entrants to higher educational institutions at the "Master's" educational qualification level, who intend to take the English language exam.
- ДокументАнглійська мова(Ірпінь : Національний університет ДПС України, 2010) Онучак Людмила Володимирівна; Коломінова Ольга Олегівна; Яценко Людмила Михайлівна; Onuchak Liudmyla Volodymyrivna; Kolominova Olha Olehivna; Yatsenko Liudmyla MykhailivnaМета навчального посібника «Англійська мова» – допомогти вступникам визначити свій рівень підготовки до іспиту з англійської мови та опанувати процедурою тестування. Посібник призначений для вступників до вищих навчальних закладів, які мають на меті складати іспит з англійської мови. The purpose of the study guide "English" is to help applicants determine their level of preparation for the English language exam and master the testing procedure. The manual is intended for applicants to higher education institutions that aim to take an English language exam.
- ДокументГраматика англійської мови для студентів-правників(Ірпінь, 2016) Онучак Людмила Володимирівна; Гомон Наталія Володимирівна; Дружченко Тетяна Петрівна; Дьома Наталія Сергіївна; Куліш Ганна Вікторівна; Літкович Юлія Вікторівна; Стародуб Інна Миколаївна; Onuchak Liudmyla Volodymyrivna; Druzhchenko Tetiana Petrivna; Homon Nataliia Volodymyrivna; Doma Nataliia Serhiivna; Kulish Hanna Viktorivna; Litkovych Yuliia Viktorivna; Starodub Inna MykolaivnaНавчальний посібник призначений для поглиблення знань студентів-правників з граматики англійської мови, збільшення лексичного запасу фаховими термінами, а також формування навичок використання отриманих знань в основних видах мовленнєвої діяльності. Граматичні вправи та завдання розроблені з опорою на юридичну та ділову лексику, що сприяє формуванню необхідних вмінь та навичок здійснення успішної іншомовної комунікації в умовах спеціально-наукового дискурсу. Розрахований на студентів вищих юридичних навчальних закладів. The study guide is intended for deepening the knowledge of law students in English grammar, increasing the vocabulary of professional terms, as well as forming the skills of using the acquired knowledge in the main types of speech activity. Grammatical exercises and tasks are developed based on legal and business vocabulary, which contributes to the formation of the necessary skills and abilities for successful foreign language communication in the conditions of special scientific discourse. Designed for students of higher law schools.
- ДокументГраматика англійської мови для студентів-філологів(Ірпінь : УДФСУ, 2020) Онучак Людмила Володимирівна; Яценко Людмила Михайлівна; Кукса Ірина Миколаївна; Onuchak Liudmyla Volodymyrivna; Yatsenko Liudmyla Mykhailivna; Kuksa Iryna MykolayivnaНавчальний посібник з практичної граматики англійської мови надає студентам можливість сформувати граматичну компетентність для вільного оперування набутими іншомовними навичками в різних ситуаціях соціального, навчально-академічного та професійного спілкування. Практичним матеріалом слугують вправи, розроблені на основі автентичних текстів з класичної та сучасної літератури, а також періодичних видань. Розрахований на студентів другого курсу закладів вищої освіти філологічних спеціальностей, які вивчають англійську мову як першу іноземну. The study guide on practical grammar of the English language provides students with the opportunity to form grammatical competence for free operation of acquired foreign language skills in various situations of social, educational, academic and professional communication. Exercises developed on the basis of authentic texts from classical and modern literature, as well as periodicals, serve as practical material. It is intended for second-year students of higher education institutions of philological specialties who study English as their first foreign language.
- ДокументГраматика для студентів економічних спеціальностей(Ірпінь, 2016) Онучак Людмила Володимирівна; Ель-Хурі-Ханна Ганна Петрівна; Дьома Наталія Сергіївна; Куліш Ганна Вікторівна; Пілюгіна Тамара Володимирівна; Гарбуза Тетяна Віталіївна; Тригуб Альона Миколаївна; Письменна Тамара Семенівна; Onuchak Liudmyla Volodymyrivna; El-Khuri-Khanna Hanna Petrivna; Doma Nataliia Serhiivna; Kulish Hanna Viktorivna; Piliuhina Tamara Volodymyrivna; Harbuza Tetiana VitaliivnaНавчальний посібник складається з 16 розділів, що охоплюють основні граматичні явища сучасної англійської мови. Кожний розділ містить правила, таблиці та практичні вправи і тести на розпізнання граматичних конструкцій, які формують у студентів граматичні навички в продуктивних і рецептивних видах мовленнєвої діяльності. Призначений для студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів денної та заочної форм навчання та може використовуватися як під час аудиторних занять, так для самостійної роботи студентів. The textbook consists of 16 sections covering the main grammatical phenomena of modern English. Each section contains rules, tables and practical exercises and tests for recognizing grammatical constructions, which form students' grammatical skills in productive and receptive types of speech activity. It is intended for students of economic specialties of higher educational institutions of full-time and part-time forms of education and can be used both during classroom classes and for the independent work of students.
- ДокументДискурс як об’єкт сучасної лінгвістики(Проблеми гуманітарних наук, 2021) Онучак Людмила Володимирівна; Onuchak Liudmyla VolodymyrivnaДискурс є одним із ключових понять сучасної наукової парадигми лінгвістичного знання, базованої на синтезі когніції й комунікації та розглядуваної як категорія, що дає змогу по-новому подивитися на текст. Авторка аналізує різні концепції дискурсу, сформовані в останні десятиліття в рамках когнітивного, конструктивістсько-постструктуралістського й неориторичного підходів. Дискурс у рамках когнітивного підходу визначають як когнітивно-комунікативну подію, узяту в усій її повноті, тобто як процес, вираження і продукт інтеракції учасників комунікації, здійснюваної за допомогою певного коду в певних соціально-культурних та історичних умовах. Дискурс у конструктивістсько-постструктуралістській парадигмі розглядають як певний когнітивно-тематичний простір, у якому формуються значущі на певному історичному етапі ідеологічні (смислові) позиції, релевантні для певного соціуму й реалізовані не в одному, а в безлічі розсіяних висловлювань/ текстів, які задають учасникам комунікації певні суб’єктні позиції. Дискурс у цьому розумінні слід позначити як дискурсну формацію. Із позицій неориторики дискурс може бути визначений як стратегія створення та сприйняття текстів, специфічний спосіб вербального сприйняття світу або фрагменту світу. Найбільш точно таке розуміння дискурсу відображає термін «дискурсивна практика». Незважаючи на те що проаналізовані у статті концепції дискурсу мають за джерело різні методологічні принципи, у них є дещо спільне: у їх фокусі перебуває той самий об’єкт дослідження – текст. Моно- і транстекстові моделі дискурсу дають змогу подолати межі тексту, розмістивши його в динамічний простір комунікації. Теорії дискурсу й саме поняття «дискурс» демонструють вихід на новий рівень пізнання, що допомагає побачити й обґрунтувати когнітивно-комунікативний потенціал тексту Discourse is one of the key concepts of the modern scientific paradigm of linguistic knowledge, based on the synthesis of cognition and communication and considered as a category that allows a new look at the text. The author analyzes various concepts of discourse that which were developed over the last decades within the cognitive, constructivist-poststructuralist, and neo-rhetorical approaches. Discourse in the cognitive approach is defined as a cognitive-communicative event, taken in its entirety, as a process, expression and product of interaction of communication participants, which occurs through a certain code in certain socio-cultural and historical conditions. Discourse in the constructivist-poststructuralist paradigm is considered as a certain cognitive-thematic space in which significant at this historical stage are formed ideological (semantic) positions, relevant to a particular society and those that are expressed not in one but in many scattered statements / texts that give the participants of communication certain subjective positions. Discourse in this sense should be referred to as a discourse formation. From the standpoint of neo-rhetoric, discourse can be defined as a strategy of creating and perceiving texts, a specific way of verbal perception of the world or a fragment of the world. This understanding of discourse most accurately reflects the term discursive practice. Despite being based on different methodological principles, the concepts analysed in a text have a common ground: they focus on the same research object, namely, the text. Monoand transtextual discourse models make it possible to transgress the limits of the text placing it within the dynamic space of communication. Discourse theory and the notion of discourse mark a new turn of the spiral of cognition that makes it possible to see and justify the cognitive and communicative potential of a text
- ДокументДілові ігри як стимулюючий фактор самостійної роботи студентів в позааудиторній діяльності(Вісник Львівського університету, 2003) Онучак Людмила Володимирівна; Onuchak Liudmyla VolodymyrivnaПроаналізовано результати пошуку продуктивних форм самостійної роботи студентів економічних спеціальностей. Розглянуто можливості впровадження і використання ділових ігор та застосування набутих знань на практиці у позааудиторній діяльності. Обґрунтовано концептуальні підходи до розв’язання цієї задачі. The results of the search for productive forms of independent work are analyzed students of economic specialties. Considered the possibilities of implementation and use of business games and application of acquired knowledge in practice extracurricular activities. Conceptual approaches to solving this problem are substantiated tasks.
- ДокументКомунікативно-когнітивні особливості медіадискурсу(Закарпатські філологічні студії, 2023) Дячук Олена Валентинівна; Онучак Людмила Володимирівна; Diachuk Olena Valentynivna; Onuchak Liudmyla VolodymyrivnaУ статті розглядаються особливості медіадискурсу в рамках комунікативних та соціально-культурних тенденцій єдиного інформаційного простору. Основу медіадискурсу визначає поняття «медіатекст», який представлений в комунікативній практиці в таких сферах, як журналістика, реклама і зв'язок із суспільством. У загальному розумінні медіадискурс – це сукупність процесів та продукт мовної діяльності у сфері масової комунікації. У першу чергу дискурс асоціюється з усною мовою, в той час як поняття текст – це продукт мови й мовлення у письмовій формі. Саме тому повне розуміння концепту медіадискурс неможливий без медіатексту. Важливість вивчення медіатекту зумовлене тим, що саме через нього у лінгвоспільноти формується картина світу. Медіатексти представлені багаторівневою структурою Мета дослідження полягає у детальному вивченні поняття «медіакультура» та «медіатекст», а також висвітлення соціальних функцій медіакультури. Методологія дослідження ґрунтується на застосовуванні прагмалінгвістичного аналізу, зокрема детальний розгляд медіатексту, його вербальні та невербальні компоненти, комунікативно-когнітивні особливостві впливу на сприйняття реципієнта; дискурсивний аналіз – з метою з’ясування та уточнення поняття медіадискурсу. Наукова новизна дослідження визначається тим, що в статті було узагальнено теоретичні засади медіадискурсу в лінгвомедійному вимірі; уточнено визначення термінів медіадискус, медіатекст, медіакультура; виявлено основні прагматичні функції медіакультури. З усього вищенаведеного можна дійти висновку, що медіадискурс є значним комунікативним середовищем, у якому транслюються культурні коди, цінності та показники певного соціуму. Медіадискурс має значний потенціал зміни громадських еталонів та моральних орієнтирів, тому його можна зарахувати до невеликої групи соціальних інститутів, що впливають на суспільство в цілому як одна з форм психогенної дії та відіграє важливу роль у формуванні певних психологічних і поведінкових стереотипів. The scientific article is based on the peculiarities of media discourse within the framework of communicative and socio-cultural trends of a single information space. The basis of media discourse is determined by the concept of «media text», which is presented in communicative practice in such areas as journalism, advertising and communication with society. In a general sense, media discourse is a set of processes and a product of language activity in the field of mass communication. First of all, discourse is associated with oral language, while the concept of text is a product of language and speech in written form. That is why a full understanding of the concept of media discourse is impossible without a media text. The importance of studying the media text is determined by the fact that it is through it that the world picture is formed in the linguistic community. Media texts are represented by a multi-level structure. The aim of the research is to study the concept of «media culture» and «media text» in detail, as well as to highlight the social functions of media culture. The research methodology is based on the application of pragmalinguistic analysis, in particular a detailed examination of the media text, its verbal and non-verbal components, communicative and cognitive features of the impact on the recipient's perception; discursive analysis – with the aim of clarifying and clarifying the concept of media discourse. The research innovation of the research is determined by the fact that the article summarized the theoretical foundations of media discourse in the linguomedia dimension; the definition of the terms media discus, media text, media culture has been clarified; the main pragmatic functions of media culture are revealed. Taking all the above-mentioned, we can conclude that media discourse is a significant communicative environment in which cultural codes, values and indicators of a certain society are broadcast. Media discourse has a significant potential for changing public standards and moral guidelines, so it can be counted among a small group of social institutions that influence society as a whole as one of the forms of psychogenic action and plays an important role in the formation of certain psychological and behavioral stereotypes.
- ДокументЛінгвістична синтагматика у словесному конфлікті(Venice, 2020) Онучак Людмила Володимирівна; Onuchak Liudmyla VolodymyrivnaПоняття словесного конфлікту є таким порушенням процесу людського спілкування, коли один з комунікантів не повністю або частково розуміє іншого, негативно ставиться до своєї мовної поведінки, словесно-пізнавальна база або знаки, що використовуються в комунікативній акті. словесне поняття конфлікту дає можливість узагальнити і теоретично осмислити весь комплекс подібних явищ мовної взаємодії, які раніше або вивчалися епізодично, або взагалі не включалися в ряд мовних об'єктів. The concept of verbal conflict is such a violation of the human communication process, when one of the communicants does not fully or partially understand the other, has a negative attitude to his/her manner of speech behavior, verbal-cognitive base or to the signs used in the communicative act. The verbal conflict concept provides an opportunity to generalize and theoretically comprehend the whole complex of similar phenomena of speech interaction, which were previously either studied sporadically or not included in a number of linguistic objects at all.
- ДокументПедагогічні умови організації самостійної позааудиторної роботи студентів економічних спеціальностей(Київ, 2002) Онучак Людмила Володимирівна; Onuchak Liudmyla VolodymyrivnaДисертаційна робота присвячена дослідженню педагогічних умов організації самостійної позааудиторної роботи студентів економічних спеціальностей. Уточнено поняття самостійної позааудиторної роботи з іноземної мови, визначено її місце й роль у системі підготовки спеціалістів. Досліджено сутність самостійної: позааудиторної роботи й проаналізовано її залежність від спеціальних дидактичних чинників. На підставі комплексного аналізу виявлено педагогічні умови, що сприяють підвищенню ефективності вивчення іноземної мови в позааудиторний час, запропоновано модель процесу підвищення ефективності вивчення іноземної мови в позааудиторний час майбутніх спеціалістів економічного профілю й експериментальним шляхом перевірено її результативність і дієздатність. Ключові слова: самостійна позааудиторна робота студентів, організація самостійної позааудиторної роботи студентів, педагогічні умови, система індивідуальних та колективних форм роботи у позааудиторний час. The thesis is devoted to researches of pedagogical conditions for organization of students self-testing work of economic specialities. The author has specified the definition of students' self-testing work during learning English, its place and role in the system of preparing specialists. It was inquired the essence of self-testing work and analysed its dependence from special didactic factors. The author basing оn the integrated analysis has revealed pedagogical conditions promoting the effectiveness improvement during learning English in out-of-class time and it was proposed model concerning improvement for organization of self-testing work of future specialists in economic sphere.
- ДокументПереклад як складова міжкультурної комунікації(Київ, 2021) Онучак Людмила Володимирівна; Руженська Тетяна Миколаївна; Onuchak Liudmyla Volodymyrivna; Ruzhenska Tetiana MykolaivnaМіжкультурна комунікація є важливим аспектом сучасної реальності, яку розглядають через призму інтернаціоналізації та глобалізації світової економіки. Внаслідок інтеграційних процесів України в глобальну економічну та культурну сфери важливим компонентом професійної сфери особистості виступають міжкультурні комунікації. Intercultural communication is an important aspect of modern reality, which is considered through the prism of internationalization and globalization of the world economy. As a result of Ukraine's integration processes into the global economic and cultural spheres, intercultural communications are an important component of the professional sphere of an individual.
- ДокументУдосконалюй свою англійську ІІ(Ірпінь : Державний податковий університет, 2023) Онучак Людмила Володимирівна; Яценко Людмила Михайлівна; Макатер Світлана Василівна; Руженська Тетяна Миколаївна; Onuchak Liudmyla Volodymyrivna; Yatsenko Liudmyla Mykhailivna; Makater Svitlana Vasylivna; Ruzhenska Tetiana MykolaivnaНавчальний посібник спрямований на формування та розвиток у майбутніх перекладачів міжкультурної комунікативної компетентності на основі відібраних тем. Метою посібника є практичне оволодіння студентами англійською мовою, а саме: вільне користування засвоєним матеріалом і набутими іншомовними навичками та вміннями в різноманітних ситуаціях соціального, навчально-академічного та професійного спілкування. Розрахований на студентів першого курсу закладів вищої освіти філологічних спеціальностей, які вивчають англійську мову як першу іноземну. The textbook is aimed at forming and developing future translators' intercultural communicative competence based on the selected topics. The purpose of the textbook is to help students master the English language in practice, namely, to use the material they have learned and the acquired foreign language skills and abilities in various situations of social, academic and professional communication. The course is designed for first-year students of higher education institutions majoring in philology who study English as a first foreign language.
- ДокументУдосконалюйте свою англійську ІІ(Ірпінь : Ун-т ДФС України, 2021) Онучак Людмила Володимирівна; Яценко Людмила Михайлівна; Макатер Світлана Василівна; Прохорова Анна Валеріївна; Руженська Тетяна Миколаївна; Onuchak Liudmyla Volodymyrivna; Yatsenko Liudmyla Mykhailivna; Makater Svitlana Vasylivna; Prokhorova Anna Valeriivna; Ruzhenska Tetiana MykolaivnaНавчальний посібник спрямований на формування та розвиток у майбутніх перекладачів міжкультурної комунікативної компетентності на основі відібраних тем. Метою посібника є практичне оволодіння студентами англійською мовою, а саме: вільне користування засвоєним матеріалом і набутими іншомовними навичками та вміннями в різноманітних ситуаціях соціального, навчально-академічного та професійного спілкування. Розрахований на студентів першого курсу закладів вищої освіти філологічних спеціальностей, які вивчають англійську мову як першу іноземну. The textbook is aimed at forming and developing future translators' intercultural communicative competence based on the selected topics. The purpose of the textbook is to help students master the English language in practice, namely, to use the material they have learned and the acquired foreign language skills and abilities in various situations of social, academic and professional communication. The course is designed for first-year students of higher education institutions majoring in philology who study English as a first foreign language.
- ДокументЦіннісна складова діалогічного підходу в міжнародних відносинах(Journal of Community Positive Practices, 2022) Онучак Людмила Володимирівна; Суліма Євген Миколайович; Дячук Олена Валентинівна; Чупрій Леонід Васильович; Верховцева Ірина Геннадіївна; Onuchak Liudmyla Volodymyrivna; Sulima Yevhen Mykolaiovych; Diachuk Olena Valentynivna; Chuprii Leonid Vasylovych; Verkhovtseva Irina HennadiivnaУ сучасному глобалізованому світі міжнародні відносини розширилися від традиційних питань війни та миру, якими займалися голови держав і кар’єрних дипломатів переважно на двосторонній основі, до економічних, екологічних, гуманітарних, культурних, освітніх, наукових, релігійні відносини зі створенням міжнародних організацій, які виступають платформами для узгодження інтересів різних країн. Розвиток виробництва, освіти, науки, екологічні проблеми підвищують значення міжнародних відносин, враховуючи взаємозалежність країн, неможливість розвитку без широкої міжнародної співпраці, яка потребує високого рівня толерантності та гуманізації відносин. Метою даного дослідження було дослідити особливості сучасних міжнародних відносин, зміни їх орієнтирів у бік широкої співпраці між країнами, мирного вирішення конфліктів і суперечок, що актуалізує пошук найбільш придатних для цього інструментів. У ході дослідження були використані такі методи наукового пізнання: порівняльно-історичний метод, метод узагальнення, метод ідеалізації, метод системного підходу. У дослідженні діалог визначено як універсальний спосіб спілкування між суб’єктами міжнародних відносин, роль якого в сучасних міжнародних відносинах значно зросла. У дослідженні зазначено, що в сучасному діалозі зростає роль особистісних, культурних та інших особливостей його учасників. Оскільки саме діалог у його різноманітних формах і проявах є універсальною формою узгодження інтересів суб’єктів різних країн, а його сфери та коло суб’єктів суттєво розширилися, розвиток цілеспрямованих форм діалогу сприятиме пошуку ефективні нормативні, інституційні, комунікативні та інші форми вирішення конфліктів і узгодження інтересів, спрямовані на розвиток міжнародного співробітництва. In the modern, globalised world, international relations have expanded from traditional issues of war and peace, which were dealt with by heads of state and career diplomats mainly on a bilateral basis, to include economic, environmental, humanitarian, cultural, educational, scientific, religious relations with the establishment of international organisations that act as platforms for coordinating the interests of different countries. The development of production, education, science, and environmental problems increase the importance of international relations, given the interdependence of countries, the impossibility of development without broad international cooperation, which requires a high level of tolerance and humanisation of relations. The purpose of this study was to investigate the features of modern international relations, changes in their guidelines towards broad cooperation between countries, peaceful resolution of conflicts and disputes, which mainstreams the search for tools most suitable in this regard. In the course of the study, the following methods of scientific cognition were used: comparative historical method, generalisation method, idealisation method, and the method of systematic approach. The study defined dialogue as a universal way of communication between subjects of international relations, the role of which in modern international relations has considerably increased. The study noted that in modern dialogue, the role of personal, cultural, and other features of its participants increases. Since it is dialogue in its various forms and manifestations that constitutes a universal form of coordination of the interests of subjects of different countries, and its spheres and range of subjects have substantially expanded, the development of purposeful forms of dialogue will contribute to the search for effective regulatory, institutional, communicative, and other forms of conflict resolution and coordination of interests aimed at developing international cooperation.
- ДокументЧитання англійською(Ірпінь : Національна академія ДПС України, 2004) Онучак Людмила Володимирівна; Onuchak Liudmyla VolodymyrivnaНавчальний посібник для самостійного позааудиторного читання з англійської мови призначений для вдосконалення умінь та розвитку навичок читання загальнонаукової, науково-популярної та фахової літератури. Для студентів економічних вищих навчальних закладів різного рівня акредитації та фахівців, що спеціалізуються з економіки та фінансів. The textbook for independent extracurricular reading in English is designed to improve skills and develop the skills of reading general scientific, popular scientific and professional literature. For students of economic universities of different levels of accreditation and specialists specializing in economics and finance.
- ДокументШляхи інтенсифікації навчального процесу під час вивчення іноземної мови студентами економічних спеціальностей(Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми, 2004) Онучак Людмила Володимирівна; Onuchak Liudmyla VolodymyrivnaДемократизація суспільного життя, соціально-економічне зближення України з європейськими державами вимагають оновлення цілей, змісту, форм і методів навчання іноземних мов відповідно до потреб сьогодення у підготовці фахівців, спроможних налагоджувати й підтримувати ділові, наукові та культурні стосунки із зарубіжними колегами. Це означає, що необхідна докорінна реформа системи навчання іноземних мов, підвищення її ефективності, переорієнтація з вивчення мовної системи, яка забезпечує лише орієнтування в цій системі, на мовлення як головний засіб і спосіб спілкування. Реалізація положень національної доктрини розвитку освіти та Закону України „Про вищу освіту” зумовлює необхідність удосконалення системи підготовки спеціалістів до рівня міжнародних стандартів. Особливого значення набуває оволодіння сучасними методиками навчання, що сприяють посиленню ролі самостійної позааудиторної роботи (у зв’язку з дефіцитом аудиторного навчального часу), використання сучасних форм контролю знань, застосування комп’ютерних технологій. Перед викладачами іноземних мов постає нагальне завдання переходу до новітніх активних методів викладання, які поєднували б мету оволодіння мовою з метою формування загальних основ фахових економічних знань та творчого економічного мислення студентів. Оскільки інтереси студентів концентруються навколо їхньої майбутньої професії, то є необхідність узгодити зміст і характер роботи з найбільш глибокими й значущими мотивами їхньої діяльності, пов’язаними з профілюючою спеціальністю. Ефективне впровадження і вдале поєднання сучасних інноваційних технологій навчання, тобто так званих активних професійно орієнтованих методів дасть змогу студентам розглядати свою майбутню професійну діяльність як цілісну систему, всі елементи якої діють взаємообумовлено і взаємопов’язано Democratization of public life, socio-economic rapprochement of Ukraine with European states require updating the goals, content, forms and methods of training foreign languages in accordance with the needs of the present in the training of specialists capable of establish and maintain business, scientific and cultural relations with foreign colleagues. This means that a radical reform of the system of teaching foreign languages is needed, increasing its efficiency, reorientation from the study of the language system, which provides only orientation in this system, to speech as the main means and method of communication. Implementation of the provisions of the national doctrine of education development and the Law of Ukraine "On higher education "necessitates the improvement of the system of training specialists to the level international standards. Of particular importance is the mastery of modern methods training contributing to the strengthening of the role of independent extracurricular work (in connection with deficit of classroom training time), the use of modern forms of knowledge control,application of computer technology. Teachers of foreign languages face the urgent task of transition to the latest active teaching methods that combine the purpose of language acquisition in order to form general foundations of professional economic knowledge and creative economic thinking of students. Since the interests of students are concentrated around their future profession, there are the need to coordinate the content and nature of work with the most profound and significant motives their activities related to the profiling specialty. Effective implementation and successful combination of modern innovative learning technologies, that is, so-called active professionally oriented methods will enable students to consider their future professional activity as an integral system, all elements of which act mutually and interconnected