Перегляд за Автор "Chaika Larysa Vasylivna"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументВиклики та можливості оподаткування електронної комерції: від викликів до конверсій у споживчих товарах, що швидко обертаються(Marketing and Branding Research, 2023) Скоромцова Тетяна Олександрівна; Панура Юлія Василівна; Тучак Тетяна Володимирівна; Чайка Лариса Василівна; Skoromtsova Tetyana Oleksandrivna; Panura Yuliia Vasylivna; Tuchak Tetiana Volodymyrivna; Chaika Larysa VasylivnaУ результаті дослідження отримано результат, який свідчить про те, що в цілому операції електронної комерції оподатковуються за стандартними схемами оподаткування, хоча існують особливості обліку електронних грошей та прийняття врахувати факт переходу права власності на товар. Загалом доведено, що електронна комерція має великі перспективи і буде завойовувати все більші частки ринку товарів і послуг різного призначення. As a result of the study and achievement of the objective of the work, the author has obtained a result which indicates that, in general, e-commerce transactions are taxed under standard taxation schemes, although there are peculiarities of accounting for electronic money and taking into account the fact of transfer of ownership of the product. In general, it is proved that e-commerce has great prospects and will gain more and more market shares of goods and services for various purposes.
- ДокументДо типології вербальних конфліктів(Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету, 2018) Чайка Лариса Василівна; Chaika Larysa VasylivnaСтаттю присвячено дискусійним питанням типологізації вербальних конфліктів як феноменів лінгвопрагматичного характеру. Запропоновано класифікацію вербальних конфліктів відповідно до фахових преференцій дослідників і принципів, що покладені в основу класифікації. Головна її значущість полягає в потенційній придатності для використання представниками різних наукових дисциплін, які досліджують людське спілкування як у теоретичному, так й у прикладному аспектах. The article deals with debatable questions of typologization of verbal conflicts as linguopragmatic phenomena. Classification of verbal conflicts in accordance with the professional preferences of researchers and the principles underlying the classification has been proposed. Its main significance lies in the potential suitability to be used by representatives of various scientific disciplines exploring human communication in both theoretical and applied aspects.
- ДокументСтруктура та динаміка вербально-конфліктної ситуації(Odessa linguistic journal, 2019) Чайка Лариса Василівна; Chaika Larysa VasylivnaУ статті наведені результати аналізу вербальних конфліктів на матеріалі англомовного діалогічного дискурсу, висвітлені проблеми, пов'язані з їх визначенням, структурою та динамікою. У роботі розглянуто ряд питань, що стосуються вербальних конфліктів, яким властиве мовне маніпулювання, тобто використання особливостей мови і принципів її вживання з метою прихованого впливу на адресата в потрібному для мовця напрямку. У статті сформульовано поняття ситуації вербального конфлікту, схарактеризовані її фази, складники, визначено фактичні та потенційні типи вербального конфлікту, а також окремі образи вербально- конфліктних ситуацій. У статті розглядаються уявлення комунікантів про себе й про партнерів із конфліктної мовленнєвої взаємодії з боку цілей, можливостей, соціальних характеристик та психічного стану; про середовище, у якому перебігає вербальний конфлікт; про код комунікативного акту; про канал зв’язку, за допомогою якого здійснюється комунікативна взаємодія. У роботі характеризуються два типи дій, що входять до системи протиспрямованих акцій на тлі емоційних станів, метою яких є пряме чи непряме блокування інтенцій іншого комуніканта та досягнення поставленої перед собою позамовної мети. Охарактеризовані прямий та непрямий способи виходу з ситуації вербального конфлікту. Серед різних маніпулятивних комунікативних ходів, що дозволяють непрямо вийти з вербального конфлікту без його ескалації, згадуються такі давно відомі психологам та фахівцям з теорії комунікації тактики: маскування власних намірів; відверта дезінформація супротивника; удавана згода; заманювання; вичікування; демонстрація хибних та справжніх цілей (відволікання уваги); блеф тощо. Ескалація вербального конфлікту розглядається як зіткнення на суб'єктно-діяльнісній або на особистій основі. Виділено декілька варіантів перебігу конфліктної мовленнєвої взаємодії. Наприкінці, ми пропонуємо деякі заключні зауваження та пропозиції щодо подальших досліджень. The article provides the results of the verbal conflict analysis based on the English language dialogical discourse highlighting the problems related to its definition, structure and dynamics. The paper discusses a series of issues concerning the verbal conflict which is characterized by linguistic manipulation, i.e., by using language features and principles of its application on the purpose of hidden influence on the addressee in the right direction for the addresser. The article offers definitions of concepts of the verbal conflict situation, its phases and components, identifies actual and potential kinds of the verbal conflict, depicts individual images of the verbal conflict situation. The article considers the ideas of communicators of themselves and their partners on conflicting speech communication about the goals, opportunities, social characteristics and mental state; on the environment in which the verbal conflict occurs; on the code of communicative act; on the communication channel through which communicative interaction is carried out. The work characterises two types of actions that are part of a system of counter-actions in the context of emotional states, the purpose of which is to block the intentions of another communicator directly or indirectly and to achieve the ultimate purpose. Direct or indirect going out of the verbal conflict situation is characterised. Among the various manipulative communicative steps there are the tactics which are known to psychologists and specialists in the theory of communication, such as: masking one’s own intentions; outright misinformation of the enemy; false consent; enticement; expectation; demonstration of false and true goals (distraction of attention); bluff, etc. Escalation of the verbal conflict is treated as clashing on the subject-activity basis or on the personal basis. Several variants of the actual course of the conflict speech interaction are distinguished. Finally, we offer some concluding remarks and suggestions for further investigations.
- ДокументТипологія вербальних конфліктів в англомовному дискурсі: поліпарадигмальний аспект(Київ, 2019) Чайка Лариса Василівна; Chaika Larysa VasylivnaДисертацію присвячено комплексному аналізу вербальних конфліктів в англомовному дискурсі. Вербальний конфлікт розуміється як порушення міжособистісної мовленнєвої взаємодії, за якого один із комунікантів не повністю або взагалі не розуміє іншого, негативно ставиться до його манери мовленнєвої поведінки, вербально-когнітивної бази чи до знаків, використовуваних в акті комунікації. Досліджено, яким чином внутрішня система мови здатна до маніфестації позамовних аспектів комунікативної діяльності людини, призводячи до порушень процесу спілкування. Визначено місце проблеми ВК у колі лінгвістичних і гуманітарних дисциплін; виявлено соціо- та психолінгвістичні конфліктогенні чинники, описано їх знакові деформації; запропоновано типологію ВК. The thesis focuses on determining, classifying and analyzing pragmatic, communicative and functional features of verbal conflicts in the English language discourse. The theoretical ground of the research rests on the main principles of modern pragmalinguistics, communicative and functional linguistics, speech acts theory and discourse theory. The paper applies a number of general investigative and specific linguistic methods, i.e. description as well as discourse, pragmatic, contextual, structural and functional, contextual, quantitative analyses. This thesis presents the complex analysis of verbal conflicts (VK) in the English language discourse as the peripheral aspect of human communicative activity. The term verbal conflict is considered to be a violation of the interpersonal speech interaction, in which one of the communicants does not understand the other one fully or partially, negatively treats his/her manner of speech behaviour, verbal-cognitive base or the signs used in the act of communication.