Перегляд за Автор "Denizhna Svitlana Oleksandrivna"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументПедагогіка: практикум(Ірпінь : Ун-т ДФС України, 2021) Суліма Євген Миколайович; Дєніжна Світлана Олександрівна; Пєтухова Ірина Олексіївна; Sulima Yevhen Mykolaiovych; Denizhna Svitlana Oleksandrivna; Pietukhova Iryna OleksiivnaНавчальний посібник присвячений практичній підготовці здобувачів вищої освіти, формуванню у них професійної компетентності у процесі вивчення навчальної дисципліни “Педагогіка” у контексті реалізації вимог нових державних освітніх стандартів. Містить практичні матеріали для семінарських занять, організації самостійної роботи здобувачів вищої освіти, структурнологічні схеми, тести для перевірки знань з дисципліни, тематику творчих робіт, джерела педагогічних праць і нормативних документів, термінологічний словник, список рекомендованих джерел. Призначений для здобувачів вищої освіти під час підготовки до семінарських і практичних занять з дисципліни “Педагогіка”. The study guide is dedicated to the practical training of higher education seekers, the formation of their professional competence in the process of studying the educational discipline "Pedagogy" in the context of implementing the requirements of new state educational standards. Contains practical materials for seminar classes, organization of independent work for students of higher education, structural schemes, tests for testing knowledge of the discipline, topics of creative works, sources of pedagogical works and normative documents, terminological dictionary, list of recommended sources. Intended for students of higher education during preparation for seminar and practical classes in the discipline "Pedagogy".
- ДокументПедагогіка: хрестоматія для здобувачів вищої освіти(Ірпінь : Ун-т ДФС України, 2021) Суліма Євген Миколайович; Дєніжна Світлана Олександрівна; Пєтухова Ірина Олексіївна; Sulima Yevhen Mykolaiovych; Denizhna Svitlana Oleksandrivna; Pietukhova Iryna OleksiivnaХрестоматія має на меті розширити та поглибити знання здобувачів вищої освіти з дисципліни «Педагогіка» завдяки освоєнню наукових джерел з теорії та методики виховання і навчання, впровадженню сучасних технологій в освітній процес. У ній викладено матеріали історико-теоретичного та практичного спрямування, зміст яких включає вивчення дисципліни «Педагогіка» від давніх часів до сучасності. Наведені зразки наукових праць присвячені проблемам виховання та навчання, залученню молоді до цінностей педагогічної науки та освіти. The textbook aims to expand and deepen the knowledge of higher education students in the discipline "Pedagogy" thanks to the development of scientific sources on the theory and methodology of education and training, the introduction of modern technologies into the educational process. It contains historical-theoretical and practical materials, the content of which includes the study of the discipline "Pedagogy" from ancient times to the present. The given samples of scientific works are devoted to the problems of education and training, the involvement of young people in the values of pedagogical science and education.
- ДокументПсихологія особистості(Ірпінь : Ун-т держ. фіскал. служби України, 2021) Весельська Людмила Антонівна; Дєніжна Світлана Олександрівна; Клевець Любов Миколаївна; Заушнікова Марина Юріївна; Калениченко Руслан Арсенович; Пєтухова Ірина Олексіївна; Льовкіна Олена Геннадіївна; Мустафаєв Геннадій Юсифович; Овдієнко Ірина Михайлівна; Войтенко Олена Василівна; Романюк Людмила Василівна; Суліма Євген Миколайович; Veselska Lyudmila Antonivna; Denizhna Svitlana Oleksandrivna; Klevets Liubov Mykolaivna; Zaushnikova Maryna Yuriivna; Kalenychenko Ruslan Arsenovych; Pietukhova Iryna Oleksiivna; Lovkina Olena Hennadiivna; Mustafaev Gennadiy Yusifovich; Ovdienko Iryna Mikhailivna; Voytenko Olena Vasylivna; Romanyuk Lyudmila Vasylivna; Sulima Yevhen MykolaiovychНавчальний посібник містить теоретичний і фактологічний матеріал для проведення навчальних занять із навчальної дисципліни «Психологія особистості» відповідно до освітньо-професійної програми підготовки здобувачів вищої освіти за спеціальністю 053 «Психологія». У темах розкриваються загальні теоретичні аспекти, принципи та методи психології особистості, основні наукові поняття та їх закономірності. Особлива увага приділяється висвітленню актуальних проблем сучасної психології особистості, окресленню перспектив та обґрунтуванню оптимальних умов всебічного розвитку особистості в умовах трансформаційних змін у сучасному суспільстві. Буде корисним для широкого загалу читачів: здобувачів вищої освіти різних рівнів вищої освіти та спеціальностей, викладачів, усіх, кого цікавить проблематика особистості. The study guide contains theoretical and factual material for conducting training sessions in the educational discipline "Psychology of personality" in accordance with the educational and professional training program for students of higher education in specialty 053 "Psychology". The topics reveal general theoretical aspects, principles and methods of personality psychology, basic scientific concepts and their regularities. Special attention is paid to highlighting the current problems of modern personality psychology, outlining perspectives and substantiating the optimal conditions for the comprehensive development of the personality in the conditions of transformational changes in modern society. It will be useful for a wide range of readers: students of higher education at various levels of higher education and majors, teachers, and anyone interested in personality issues.
- ДокументПсихологія творчості(Ірпінь : Державний податковий університет, 2022) Пєтухова Ірина Олексіївна; Сова Маргарита Олександрівна; Дєніжна Світлана Олександрівна; Pietukhova Iryna Oleksiivna; Sova Marharyta Oleksandrivna; Denizhna Svitlana OleksandrivnaНавчальний посібник спрямований на підготовку до творчої діяльності здобувачів вищої освіти, формування у них професійної компетентності в процесі вивчення навчальної дисципліни «Психологія творчості» на основі державних освітніх стандартів. У посібнику здійснено ретроспективний аналіз історії виникнення та еволюції психології творчості, висвітлено її сучасний стан. Здійснено науково-аналітичний огляд праць зарубіжних і вітчизняних учених, у яких вирішуються проблеми психології творчості. У змісті посібника розкрито теоретико-методологічні основи психології творчості, розглядається її категоріально-понятійний апарат, висвітлюються класичні методики та інноваційні технології навчання творчості. На допомогу майбутнім психологам подано навчальні матеріали для лекційних, семінарських і практичних занять, організації самостійної роботи здобувачів вищої освіти, тематика творчих робіт. Для закріплення набутих знань у психологічний практиці пропоновано методичний інструментарій з діагностики креативності й обдарованості особистості, розглядаються новітні технології з розвитку творчої діяльності, активізації внутрішнього потенціалу особистості та її самореалізації в процесі творчості. Навчальний матеріал унаочнено структурно-логічними схемами, таблицями й ілюстраціями. Наведено практичні, творчі та тестові завдання для самоконтролю здобувачів, а також термінологічний словник і список рекомендованих джерел. Посібник «Психологія творчості» призначений для здобувачів вищої освіти зі спеціальності 053 Психологія. Викладені матеріали можуть бути корисними для практичних психологів і викладачів, широкого загалу читачів, які цікавляться психологічними аспектами творчості. The study guide is aimed at preparing higher education students for creative activity, forming their professional competence in the process of studying educational disciplines "Psychology of creativity" based on state educational standards. The manual provides a retrospective analysis of the history of the emergence and evolution of the psychology of creativity, and highlights its current state. A scientific and analytical review of the works of foreign and domestic scientists, which solve the problems of the psychology of creativity, was carried out. The content of the manual reveals the theoretical and methodological foundations of the psychology of creativity, examines its categorical and conceptual apparatus, highlights classical methods and innovative technologies of teaching creativity. To help future psychologists, educational materials for lectures, seminars and practical classes, organization of independent work of students of higher education, topics of creative works are provided. In order to consolidate the acquired knowledge in psychological practice, a methodological toolkit for diagnosing creativity and giftedness of the individual is proposed, the latest technologies for the development of creative activity, activation of the internal potential of the individual and its self-realization in the creative process are considered. The educational material is illustrated with structural and logical diagrams, tables and illustrations. There are practical, creative and test tasks for self-control of applicants, and as well as a glossary and a list of recommended sources. The guide "Psychology of creativity" is intended for students of higher education in the specialty 053 Psychology. The presented materials can be useful for practical psychologists and teachers, the general public of readers who are interested in psychological aspects of creativity.