Перегляд за Автор "Lytvynenko Andrii Mykolaiovych"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументВикористання у бойовому хортингу Google Fit для контролю фізичного навантаження в учнів, студентів, курсантів, військовослужбовців, працівників силових структур(Opole : The Academy of Management and Administration in Opole, 2020) Хатько Алла Вікторівна; Діхтяренко Зоя Михайлівна; Єрьоменко Едуард Анатолійович; Литвиненко Андрій Миколайович; Khatko Alla Viktorivna; Dikhtiarenko Zoia Mykhailivna; Yeromenko Eduard Anatoliiovych; Lytvynenko Andrii MykolaiovychУ статті проаналізовано можливості інтегрованого хмарного сервісу Google Fit щодо моніторингу фізичної активності та контролю фізичного навантаження під час тренувань з бойового хортингу. Сервіс Google Fit є однією з основних частин екосистеми Google для моніторингу здоров'я людини. Google Fit являє собою синтез фітнес-додатку з веб-сервісом та має дві основні функції: збирання й обробка статистичних даних про тренування та постановка й відстеження цілей майбутніх досягнень. Сервіс інтегрований з багатьма апаратними (фітнес-браслети, «розумні годинники») та програмними (фітнес-трекери, трекери сну, режиму харчування, календар) рішеннями, а також надає максимально наочну візуалізацію як зібраних даних, так і результатів їх обробки у вигляді графіків і діаграм для оцінки результативності тренувань в ретроспективі. The article analyzes the possibilities of Google Fit integrated cloud service in the field of monitoring physical activity and control of training on police horting. Google Fit service is one of the main parts of the Google ecosystem for monitoring human health. Google Fit is a synthesis of a fitness application with a web service and has two main functions: the collection and processing of statistical data on training, as well as setting and tracking the goals of future achievements. The service is integrated with many hardware (fitness bracelets, smart clocks) and software (fitness trackers, sleep trackers, power modes, calendar) solutions, and provides the most vivid visualization of both the collected data and the results of their processing in the form of graphs and diagrams for assessing the effectiveness of training in retrospect.
- ДокументМетодична система використання фітнес-технологій у фізичному вихованні студентів(International Journal of Applied Exercise Physiology, 2020) Жамардій В.; Грибан Григорій Петрович; Школа О.; Фоменко О.; Христенко Д.; Діхтяренко Зоя Михайлівна; Єрьоменко Едуард Анатолійович; Литвиненко Андрій Миколайович; Терентьєва Н.; Отравенко О.; Самокіш І.; Нузаревич О.; Бложчинський І.; Zhamardiy V.; Hryban Hryhorii Petrovych; Shkola O.; Fomenko O.; Khrystenko D.; Dikhtiarenko Zoia Mykhailivna; Yeromenko Eduard Anatoliiovych; Lytvynenko Andrii Mykolaiovych; Terentieva N.; Otravenko O.; Samokish I.; Husarevych O.; Bloshchynskyi I.У статті обґрунтовано модель методичної системи використання сучасних фітнес-технологій у фізичному вихованні студентів, яка враховує всі складові педагогічного процесу: мету, завдання, принципи, методи, форми та засоби підготовки майбутніх фахівців особистість, яка має досконалі фізичні та медичні навички застосовувати фітнес-технології у своєму житті. Методична система створюється на основі методологічних, теоретичних і практичних концепцій з урахуванням гуманістичного, системного, діяльнісного, особистісно орієнтованого, інноваційного, культурного та компетентнісного підходів. Ця модель сприятиме формуванню ціннісного ставлення учнів до фітнес-технологій, активізації фізичних навантажень студентів і формуванню здорового способу життя. The article substantiates the model of the methodical system of using modern fitness technologies in physical education of students which takes into account all the components of the pedagogical process: the purpose, objectives, principles, methods, forms, and means of the preparation of future specialists’ personality who have perfect physical and health care competencies to apply fitness technologies in their own life. The methodical system is created on the basis of methodological, theoretical and practical concepts taking into account the humanistic, systemic, activity, personally oriented, innovative, cultural, and competency-based approaches. The model will contribute to the formation of the value-based attitudes of students to fitness technologies, the activation of students’ physical activity, and the formation of healthy lifestyle.