Перегляд за Автор "Mamka Hryhorii Mykolaiovych"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументБюджетні кошти як предмет кримінальних правопорушень(Ірпінь : Університет ДФС України, 2020) Топчій Василь Васильович; Мамка Григорій Миколайович; Topchii Vasyl Vasylovych; Mamka Hryhorii MykolaiovychСьогодні, в умовах непослідовних реформ ринкових відносин, використання бюджетної та банківської систем, які характеризуються великою концентрацією коштів як у готівковій, так і в безготівковій формі, різноманітних фінансових послуг та інструментів з різним рівнем захисту та ліквідності , з великим клієнтським потенціалом, який постійно збільшується та змінюється. За оцінками міжнародних компаній і безпосередньо аудиторської компанії «Price Waterhouse Coopers», щорічні збитки у сфері державних фінансів європейських країн від подібних кримінальних злочинів становлять близько 33 мільярдів доларів. Today, in the context of inconsistent reforms of market relations, the use of budget and banking systems, which are characterized by a large concentration of funds in both cash and non-cash forms, different financial services and tools with different levels of protection and liquidity, with great customer potential, which is constantly increasing and changing. According to estimates of international companies and directly the auditing company "Price Waterhouse Coopers", the annual loss in the field of public finance by European countries from such criminal offenses is about $ 33 billion.
- ДокументДо питання кваліфікуючих ознак складу кримінального правопорушення, передбаченого статтею 367 Кримінального кодексу України(Право і суспільство, 2021) Топчій Василь Васильович; Мамка Григорій Миколайович; Лугіна Наталія Анатоліївна; Topchii Vasyl Vasylovych; Mamka Hryhorii Mykolaiovych; Luhina Nataliia AnatoliivnaНаукову статтю присвячено дослідженню проблеми, що є запорукою повноцінного та якісного функціонування механізму нашої держави, стабільного розвитку усіх сфер суспільного життя, а саме відповідальному відношенню службових осіб до виконання покладених на них повноважень. Метою статті є – дослідити існуючі проблеми щодо законодавчої конструкції статті 367 КК України та унормувати кримінальне законодавство з метою усунення існуючих прогалин. Проаналізовано статтю 367 Кримінального кодексу України «Службова недбалість», соціальну зумовленість її існування та недоліки законодавчої конструкції. Встановлено, що кримінальні правопорушення, пов’язані із службовою недбалістю, посідають одне із перших місць у системі кримінальних правопорушень у сфері службової діяльності та професійної діяльності, пов’язаної з наданням публічних послуг. Досліджено, що істотна шкода та тяжкі наслідки є оціночними поняттями, законодавчо дані визначення не врегульовані, що призводить до проблем під час їх практичного застосування. Із прийняттям нового законодавчого акту проблеми визначення змісту понять «істотна шкода» та «тяжкі наслідки» набули ще більшої актуальності, оскільки були внесені зміни до п. 4 Примітки до ст. 364 КК України. Вся увага наукової спільноти зосередилася на тому, що у попередній редакції Закону матеріальна шкода під час вирішення питання щодо тяжких наслідків була лише одним із показників наслідків, а після внесення відповідних змін до законодавства все змінилося. На цей час чинна редакція КК України тяжкі наслідки визначає конкретними матеріальними показниками, а саме «наслідки, які у 250 і більше разів перевищують неоподаткований мінімум доходів громадян». Проведено аналіз складу кримінального правопорушення «Службова недбалість». На основі проведеного дослідження сформульовано висновки та пропозиції щодо внесення змін до Кримінального кодексу України стосовно вдосконалення кримінально-правового регулювання відповідальності за вказане діяння. Приймаючи до уваги досвід іноземних держав, з метою унормування кримінального законодавства нашої держави запропоновано внести відповідні зміни до Кримінального кодексу України, а саме доповнити статтю 367 Кримінального кодексу України частиною третьою та четвертою відповідного змісту. The scientific article is devoted to the study of the problem, which is the key to the full and qualitative functioning of the mechanism of our state, the stable development of all spheres of public life, namely the responsible attitude of official persons to the fulfillment of their powers. The purpose of the article is to investigate the existing problems in the legislative design of article 367 of the Criminal Code of Ukraine and to normalize criminal legislation in order to fill existing gaps. Article 367 of the Criminal Code of Ukraine “Official negligence”, the social conditionality of its existence and the shortcomings of the legislative structure, has been analyzed. Criminal offences related to malpractice have been identified as one of the top criminal offences in the field of performance and professional activities related to the provision of public services. It was studied that significant harm and grave consequences are estimated concepts, but these definitions are not regulated by law, which leads to problems in their practical application. With the adoption of the new legislative act, the problems of determining the content of the concepts of “significant harm” and “grave consequences” became even more relevant, as amendments were made to paragraph 4 of the Notes in Art. 364 of the Criminal Code of Ukraine. All the attention of the scientific community focused on the fact that in the previous version of the Law, material damage in resolving the issue of severe consequences was only one of the indicators of consequences, and after the corresponding changes in the legislation, everything changed. To date, the current version of the Criminal Code of Ukraine determines grave consequences with specific material indicators, namely, “consequences that are 250 times or higher than the undiminished minimum income of citizens”. An analysis of the composition of the criminal offense “Official negligence” was carried out. On the basis of the study, conclusions and proposals to amend the Criminal Code of Ukraine on improving the criminal law regulation of liability for the said act are formulated. Taking into account the experience of foreign States in order to regulate the criminal legislation of our State, it is proposed to amend the Criminal Code of Ukraine accordingly, namely, to supplement article 367 of the Criminal Code of Ukraine with part three and four as follows.
- ДокументКримінально-правова характеристика бюджетних коштів як предмета кримінальних правопорушень(Ірпінський юридичний часопис, 2020) Топчій Василь Васильович; Мамка Григорій Миколайович; Topchii Vasyl Vasylovych; Mamka Hryhorii MykolaiovychУ цій статті зазначається, що предметом злочинного посягання у кримінальних провадженнях щодо нецільового використання бюджетних коштів є витрати бюджету у великих та особливо великих розмірах, що здебільшого представлені у формі видатків і витрачаються на цілі, які не відповідають бюджетним призначенням, установленим Законом «Про Державний бюджет України» або рішенням про місцевий бюджет, напрямам використання бюджетних коштів, визначеним у паспорті бюджетної програми у разі застосування програмно-цільового методу в бюджетному процесі або в порядку використання бюджетних коштів, бюджетним асигнуванням розпису бюджету, кошторису, плану використання бюджетних коштів. Вказується, що таке розуміння предмета злочинного посягання має вагоме значення для розслідування вказаної категорії протиправних діянь, оскільки уточнює, у якій формі він відображений та з якого моменту можуть учинятися бюджетні посягання у формі нецільового використання бюджетних коштів. In this article marked, that the article of criminal trespass in criminal realizations in relation to the no-purpose use of budgetary facilities are charges of budget in large and especially large sizes, that is mostly presented in form charges and spent on aims, that does not answer the budgetary setting, set Law on the State budget of Ukraine or decision about a local budget, to directions of the use of budgetary facility, certain in passport budgetary program in case of application programmatic-having a special purpose method in budgetary process or in order of the use budgetary facility, budgetary assignation painting budget, estimate, plan the use budgetary facility. Specified, that such understanding of the article of criminal trespass has a ponderable value for investigation of the indicated category of illegal acts, as specifies, in what form he is represented and out of what moment budgetary encroachments can be made in form the no-purpose use of budgetary facilities. Grounded, that the article of criminal trespass in criminal realizations in relation to the no-purpose use of budgetary facilities are charges of budget in large and especially large sizes, that is mostly presented in form charges and spent on aims that does not answer the budgetary setting, by the set Law on the State budget of Ukraine (by a decision about a local budget), to directions of the use of budgetary facilities, certain in the passport of the budgetary program (in case of application of programmatic-having a special purpose method in a budgetary process) or in order of the use of budgetary facility, budgetary assignation (to painting of budget, estimate, plan of the use of budgetary facilities). Such understanding of the article of criminal trespass has a ponderable value for investigation of the indicated category of протиправних acts, as specifies, in what form he is represented and out of what moment budgetary encroachments can be made in form the no-purpose use of budgetary facilities