Перегляд за Автор "Pietukhova Iryna Oleksiivna"
Зараз показуємо 1 - 16 з 16
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументДіагностики і корекція навчальних труднощів: нейропсихологічний підхід(Problems of modern psychology, 2021) Пєтухова Ірина Олексіївна; Pietukhova Iryna OleksiivnaУ роботі проаналізовано нейропсихологічні причини дисграфії; виділено типологію дисграфії (регуляторна, акустико-артикуляційна, зорово-просторова); представлено типи помилок, які зустрічаються на письмі відповідно до різновиду дисграфії. Встановлено, що такі помилки, як пропуски, дубляжі букв, складів, відносяться до регуляторної дисграфії, тому шляхи корекції варто вибудувати, спираючись на розвиток функцій програмування, регуляції і контролю. Заміна букв діагностує акуститко-артикуляційну дисграфію, її корекція має на меті розвиток слухового сприйняття. Труднощі із розташування тексту, початком/серединою рядка визначають зорово-просторову дисграфію, пов’язану з ускладненнями переробки кінестатичної та зорової інформації, тож розвиток зорового та просторового сприймання забезпечить подолання навчальних труднощів, пов’язаних із орієнтуванням дитини у зшиті. Важливе значення має фахова підготовка педагогів нової української школи в контексті здійснення аналізу помилок, яких припускаються учні під час письма. Уміння не просто фіксувати помилки, а аналізувати їх, дозволяє педагогу здійснити первинну діагностику навчальних труднощів і спрямувати дитину до фахівця, який надалі працюватиме над розвитком дефіцитарних зон та корекцію навчальних труднощів. It is established that such errors as omissions, duplications of letters, syllables belong to the regulatory dysgraphia, so the ways of correction should be built based on the development of programming, regulation and control functions. Letter replacement diagnoses acoustic-articulatory dysgraphia, its correction is aimed at the development of auditory perception. Difficulties in the location of the text, the beginning / middle of the line determine the visual-spatial dysgraphia associated with complications of processing kinestatic and visual information, so the development of visual and spatial perception will overcome the learning difficulties associated with orienting the child in stitching. The professional training of teachers of the new Ukrainian school is important in the context of the analysis of mistakes made by students during writing. The ability not just to record errors, but to analyze them, allows the teacher to make a primary diagnosis of learning difficulties and refer the child to a specialist who will further work on the development of deficient areas and correction of learning difficulties.
- ДокументЕмоційний інтелект у формуванні професійних компетенцій здобувачів вищої освіти сфери «людина-людина»(Ірпінь, 2020) Белецька Марія Олександрівна; Пєтухова Ірина Олексіївна; Beletska Mariia Oleksandrivna; Pietukhova Iryna OleksiivnaУ роботі представлено результати дослідження емоційного інтелекту у здобувачів вищої освіти. The study presents the results of a study of emotional intelligence in higher education.
- ДокументЗагальна психологія(Ірпінь : Університет державної фіскальної служби України, 2020) Пєтухова Ірина Олексіївна; Льовкіна Олена Геннадіївна; Калениченко Руслан Арсенович; Pietukhova Iryna Oleksiivna; Lovkina Olena Hennadiivna; Kalenychenko Ruslan ArsenovychНавчальний посібник містить теоретичний і фактологічний матеріал для проведення лекційних занять з дисципліни “Загальна психологія” відповідно до робочої програми навчальної дисципліни за напрямом підготовки “Психологія”. Буде корисним для широкого загалу читачів: слухачів, студентів закладів вищої освіти, які вивчають курси “Державне управління”, “Конфліктологія та психологія управління”, “Менеджмент організацій”, “Економіка праці та соціально-трудові відносини”, магістрів, аспірантів, викладачів, а також для менеджерів, економістів, правників, науковців, урядовців, представників неурядових громадських організацій, політиків, соціальних та педагогічних працівників. The study guide contains theoretical and factual material for conducting lectures in the discipline "General Psychology" in accordance with the work program of the educational discipline in the field of training "Psychology". It will be useful for a wide range of readers: listeners, students of higher education institutions studying the courses "Public Administration", "Conflictology and Psychology of Management", "Organizational Management", "Labor Economics and Social-Labor Relations", masters, postgraduates, teachers, as well as for managers, economists, lawyers, scientists, government officials, representatives of non-governmental public organizations, politicians, social and pedagogical workers.
- ДокументОсобистісно-професійне становлення сучасної молоді: соціально-психологічні та соціологічні аспекти(Ірпінь : Університет ДФС України, 2022) Льовкіна Олена Геннадіївна; Романюк Людмила Василівна; Пєтухова Ірина Олексіївна; Богдановський Ігор Валерійович; Войтенко Олена Василівна; Заушнікова Марина Юріївна; Корсун Сергій Іванович; Калениченко Руслан Арсенович; Клевець Любов Миколаївна; Берташ Марія Ігорівна; Сковира Олег Петрович; Lovkina Olena Hennadiivna; Romaniuk Lyudmila Vasylivna; Pietukhova Iryna Oleksiivna; Bogdanovsky Ihor Valeriyovych; Voitenko Olena Vasylivna; Zaushnikova Maryna Yuriivna; Korsun Sergey Ivanovych; Kalenychenko Ruslan Arsenovych; Klevets Liubov Mykolaivna; Bertash Mariia Ihorivna; Skovira Oleg PetrovychУ монографії проаналізовано проблему особистісного та професійного становлення сучасної молоді у поєднанні дослідження соціологічного середовища, в якому відбувається професійне та особистісне становлення молоді, соціально-психологічного аналізу механізмів соціалізації. Уточнено специфіку соціалізації особистості в сучасному глобалізованому світі в різноманітних контекстах, зокрема через аналіз спектра методик оцінки якості її готовності до конструювання професійної й особистісної життєвої стратегії. Монографія буде корисною для широкого загалу читачів: здобувачів вищої освіти різних рівнів вищої освіти та спеціальностей, викладачів і всіх, кого цікавить проблематика особистісно-професійного становлення сучасної молоді. The monograph analyzes the problem of personal and professional formation of modern youth by combining the study of the sociological environment in which the professional and personal formation of youth takes place, as well as the socio-psychological analysis of socialization mechanisms. The specifics of socialization of the individual in the modern globalized world in various contexts are clarified, in particular through the analysis of the range of methods for assessing the quality of his or her readiness to construct a professional and personal life strategy. The monograph will be useful for a wide range of readers: students of different levels of higher education and specialties, teachers and anyone interested in the issues of personal and professional development of modern youth.
- ДокументПедагогіка: практикум(Ірпінь : Ун-т ДФС України, 2021) Суліма Євген Миколайович; Дєніжна Світлана Олександрівна; Пєтухова Ірина Олексіївна; Sulima Yevhen Mykolaiovych; Denizhna Svitlana Oleksandrivna; Pietukhova Iryna OleksiivnaНавчальний посібник присвячений практичній підготовці здобувачів вищої освіти, формуванню у них професійної компетентності у процесі вивчення навчальної дисципліни “Педагогіка” у контексті реалізації вимог нових державних освітніх стандартів. Містить практичні матеріали для семінарських занять, організації самостійної роботи здобувачів вищої освіти, структурнологічні схеми, тести для перевірки знань з дисципліни, тематику творчих робіт, джерела педагогічних праць і нормативних документів, термінологічний словник, список рекомендованих джерел. Призначений для здобувачів вищої освіти під час підготовки до семінарських і практичних занять з дисципліни “Педагогіка”. The study guide is dedicated to the practical training of higher education seekers, the formation of their professional competence in the process of studying the educational discipline "Pedagogy" in the context of implementing the requirements of new state educational standards. Contains practical materials for seminar classes, organization of independent work for students of higher education, structural schemes, tests for testing knowledge of the discipline, topics of creative works, sources of pedagogical works and normative documents, terminological dictionary, list of recommended sources. Intended for students of higher education during preparation for seminar and practical classes in the discipline "Pedagogy".
- ДокументПедагогіка: хрестоматія для здобувачів вищої освіти(Ірпінь : Ун-т ДФС України, 2021) Суліма Євген Миколайович; Дєніжна Світлана Олександрівна; Пєтухова Ірина Олексіївна; Sulima Yevhen Mykolaiovych; Denizhna Svitlana Oleksandrivna; Pietukhova Iryna OleksiivnaХрестоматія має на меті розширити та поглибити знання здобувачів вищої освіти з дисципліни «Педагогіка» завдяки освоєнню наукових джерел з теорії та методики виховання і навчання, впровадженню сучасних технологій в освітній процес. У ній викладено матеріали історико-теоретичного та практичного спрямування, зміст яких включає вивчення дисципліни «Педагогіка» від давніх часів до сучасності. Наведені зразки наукових праць присвячені проблемам виховання та навчання, залученню молоді до цінностей педагогічної науки та освіти. The textbook aims to expand and deepen the knowledge of higher education students in the discipline "Pedagogy" thanks to the development of scientific sources on the theory and methodology of education and training, the introduction of modern technologies into the educational process. It contains historical-theoretical and practical materials, the content of which includes the study of the discipline "Pedagogy" from ancient times to the present. The given samples of scientific works are devoted to the problems of education and training, the involvement of young people in the values of pedagogical science and education.
- ДокументПрофілактика емоційного та професійного вигорання співробітників фіскальної служби(Ірпінь, 2019) Волошин В. М.; Пєтухова Ірина Олексіївна; Voloshin B. M.; Pietukhova Iryna OleksiivnaУ роботі узагальнено проблеми емоційного та професійного вигорання співробітників фіскальної служби, ресурси для емоційного відновлення. The paper summarizes the problems of emotional and professional burnout of fiscal service employees, resources for emotional recovery.
- ДокументПсихологічний супровід дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку церебрально-органічного ґенезу: міждисциплінарний підхід(Харків : ТОВ «Рейтинг», 2019) Пєтухова Ірина Олексіївна; Pietukhova Iryna OleksiivnaУ тезі узагальнено проблеми і перспективи застосування міждисциплінарного підходу у роботі із дошкільниками, що мають затримку психічного розвитку церебрально-органічного ґенезу. The thesis summarizes the problems and prospects of applying an interdisciplinary approach in working with preschool children with delayed mental development of cerebral-organic genesis.
- ДокументПсихологічні наслідки ізоляції, зумовленої COVID-19 (на прикладі дослідження здобувачів вищої освіти)(Ірпінь, 2020) Пєтухова Ірина Олексіївна; Pietukhova Iryna OleksiivnaУ роботі представлено результати дослідження стану фізичного, психологічного, емоційного здоров’я здобувачів вищої освіти в умовах ізоляції, зумовленої COVID – 19. The study presents the results of a study of the state of physical, psychological, emotional health of higher education in conditions of isolation caused by COVID - 19.
- ДокументПсихологія відповідальності: внутрішньо особистісний конфлікт платника податків(Ірпінь : Ун-т ДФС України, 2020) Пєтухова Ірина Олексіївна; Хоменко Володимир Ігорович; Pietukhova Iryna Oleksiivna; Khomenko Volodymyr IhorovychУ роботі узагальнено психологічний аспект сплати податків The paper generalizes the psychological aspect of paying taxes
- ДокументПсихологія особистості(Ірпінь : Ун-т держ. фіскал. служби України, 2021) Весельська Людмила Антонівна; Дєніжна Світлана Олександрівна; Клевець Любов Миколаївна; Заушнікова Марина Юріївна; Калениченко Руслан Арсенович; Пєтухова Ірина Олексіївна; Льовкіна Олена Геннадіївна; Мустафаєв Геннадій Юсифович; Овдієнко Ірина Михайлівна; Войтенко Олена Василівна; Романюк Людмила Василівна; Суліма Євген Миколайович; Veselska Lyudmila Antonivna; Denizhna Svitlana Oleksandrivna; Klevets Liubov Mykolaivna; Zaushnikova Maryna Yuriivna; Kalenychenko Ruslan Arsenovych; Pietukhova Iryna Oleksiivna; Lovkina Olena Hennadiivna; Mustafaev Gennadiy Yusifovich; Ovdienko Iryna Mikhailivna; Voytenko Olena Vasylivna; Romanyuk Lyudmila Vasylivna; Sulima Yevhen MykolaiovychНавчальний посібник містить теоретичний і фактологічний матеріал для проведення навчальних занять із навчальної дисципліни «Психологія особистості» відповідно до освітньо-професійної програми підготовки здобувачів вищої освіти за спеціальністю 053 «Психологія». У темах розкриваються загальні теоретичні аспекти, принципи та методи психології особистості, основні наукові поняття та їх закономірності. Особлива увага приділяється висвітленню актуальних проблем сучасної психології особистості, окресленню перспектив та обґрунтуванню оптимальних умов всебічного розвитку особистості в умовах трансформаційних змін у сучасному суспільстві. Буде корисним для широкого загалу читачів: здобувачів вищої освіти різних рівнів вищої освіти та спеціальностей, викладачів, усіх, кого цікавить проблематика особистості. The study guide contains theoretical and factual material for conducting training sessions in the educational discipline "Psychology of personality" in accordance with the educational and professional training program for students of higher education in specialty 053 "Psychology". The topics reveal general theoretical aspects, principles and methods of personality psychology, basic scientific concepts and their regularities. Special attention is paid to highlighting the current problems of modern personality psychology, outlining perspectives and substantiating the optimal conditions for the comprehensive development of the personality in the conditions of transformational changes in modern society. It will be useful for a wide range of readers: students of higher education at various levels of higher education and majors, teachers, and anyone interested in personality issues.
- ДокументПсихологія творчості(Ірпінь : Державний податковий університет, 2022) Пєтухова Ірина Олексіївна; Сова Маргарита Олександрівна; Дєніжна Світлана Олександрівна; Pietukhova Iryna Oleksiivna; Sova Marharyta Oleksandrivna; Denizhna Svitlana OleksandrivnaНавчальний посібник спрямований на підготовку до творчої діяльності здобувачів вищої освіти, формування у них професійної компетентності в процесі вивчення навчальної дисципліни «Психологія творчості» на основі державних освітніх стандартів. У посібнику здійснено ретроспективний аналіз історії виникнення та еволюції психології творчості, висвітлено її сучасний стан. Здійснено науково-аналітичний огляд праць зарубіжних і вітчизняних учених, у яких вирішуються проблеми психології творчості. У змісті посібника розкрито теоретико-методологічні основи психології творчості, розглядається її категоріально-понятійний апарат, висвітлюються класичні методики та інноваційні технології навчання творчості. На допомогу майбутнім психологам подано навчальні матеріали для лекційних, семінарських і практичних занять, організації самостійної роботи здобувачів вищої освіти, тематика творчих робіт. Для закріплення набутих знань у психологічний практиці пропоновано методичний інструментарій з діагностики креативності й обдарованості особистості, розглядаються новітні технології з розвитку творчої діяльності, активізації внутрішнього потенціалу особистості та її самореалізації в процесі творчості. Навчальний матеріал унаочнено структурно-логічними схемами, таблицями й ілюстраціями. Наведено практичні, творчі та тестові завдання для самоконтролю здобувачів, а також термінологічний словник і список рекомендованих джерел. Посібник «Психологія творчості» призначений для здобувачів вищої освіти зі спеціальності 053 Психологія. Викладені матеріали можуть бути корисними для практичних психологів і викладачів, широкого загалу читачів, які цікавляться психологічними аспектами творчості. The study guide is aimed at preparing higher education students for creative activity, forming their professional competence in the process of studying educational disciplines "Psychology of creativity" based on state educational standards. The manual provides a retrospective analysis of the history of the emergence and evolution of the psychology of creativity, and highlights its current state. A scientific and analytical review of the works of foreign and domestic scientists, which solve the problems of the psychology of creativity, was carried out. The content of the manual reveals the theoretical and methodological foundations of the psychology of creativity, examines its categorical and conceptual apparatus, highlights classical methods and innovative technologies of teaching creativity. To help future psychologists, educational materials for lectures, seminars and practical classes, organization of independent work of students of higher education, topics of creative works are provided. In order to consolidate the acquired knowledge in psychological practice, a methodological toolkit for diagnosing creativity and giftedness of the individual is proposed, the latest technologies for the development of creative activity, activation of the internal potential of the individual and its self-realization in the creative process are considered. The educational material is illustrated with structural and logical diagrams, tables and illustrations. There are practical, creative and test tasks for self-control of applicants, and as well as a glossary and a list of recommended sources. The guide "Psychology of creativity" is intended for students of higher education in the specialty 053 Psychology. The presented materials can be useful for practical psychologists and teachers, the general public of readers who are interested in psychological aspects of creativity.
- ДокументСпеціальна психологія(Ірпінь : Державний податковий університет, 2022) Пєтухова Ірина Олексіївна; Заушнікова Марина Юріївна; Pietukhova Iryna Oleksiivna; Zaushnikova Maryna YuriivnaНавчальний посібник створено з метою засвоєння категоріального апарату зі спеціальної психології, розширення теоретичних знань щодо загальних характеристик різноманітних нозологій, формування професійних компетентностей вірно діагностувати психофізичне порушення та визначати ефективні шляхи корекційно-розвиткового впливу на дитину; обґрунтування принципів інклюзії; формування толерантного ставлення до дітей із психофізичними порушеннями, усвідомлення важливості їх соціалізації. Призначений для викладачів, здобувачів вищої освіти, психологів, батьків, а також усіх, хто цікавиться питаннями спеціальної психології. The training manual was created with the aim of mastering the categorical apparatus of special psychology, expanding theoretical knowledge about the general characteristics of various nosologies, forming professional competences to correctly diagnose psychophysical disorders and determine effective ways of corrective and developmental influence on the child; justification of the principles of inclusion; formation of a tolerant attitude towards children with psychophysical disorders, awareness of the importance of their socialization. Intended for teachers, students of higher education, psychologists, parents, as well as anyone interested in issues of special psychology.
- ДокументТехнології розвитку емоційного інтелекту у здобувачів вищої освіти(Ірпінь : Університет ДФС України, 2020) Пєтухова Ірина Олексіївна; Василинчук Юліана Олексіївна; Pietukhova Iryna Oleksiivna; Vasilinchuk Juliana OleksiivnaУ роботі узагальнено проблеми емоційного інтелекту у здобувачів вищої освіти The paper summarizes the problems of emotional intelligence in higher education
- ДокументФормування емоційного інтелекту у здобувачів вищої освіти в умовах дистанційної освіти(Київ : Київський національний університет будівництва і архітектури, 2022) Пєтухова Ірина Олексіївна; Pietukhova Iryna OleksiivnaУ роботі представлено програму навчальної дисципліни «Емоційний інтелект у бізнесі» для підготовки здобувачів вищої освіти спеціальності 053 «Психологія», завданням якої виступає: формування навичок розпізнання власних емоцій, регуляції власного емоційного стану, здатність формувати мотиваційну спрямованість, проявляти емпатію. The paper presents the program of the discipline «Emotional Intelligence in Business» for the preparation of higher education specialty 053 »Psychology», whose task is: the formation of skills to recognize their own emotions, regulation of their own emotional state, ability to form motivational orientation, empathy.
- ДокументФормування комунікативної компетентності у професійній підготовці податкових консультантів в умовах дистанційного навчання(Ірпінь : Університет ДФС України, 2021) Пєтухова Ірина Олексіївна; Pietukhova Iryna OleksiivnaУ роботі представлено програму формування комунікативної компетентності у здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти, що навчаються за дуальною формою за спеціальністю 072 «Фінанси, банківська справа та страхування» освітньо-професійної програми «Фіскальне адміністрування», які працюватимуть як податкові консультанти у центрах обслуговування платників податків Державної податкової служби України. Проаналізовано результативність створеної програми навчальної дисципліни «Комунікаційні навички» на основі емпіричного дослідження The paper presents the peculiarities of the formation of communicative competence of applicants of the second (master's) level of higher education, studying in dual form in the specialty 072 «Finance, Banking and Insurance» educational and professional program «Fiscal Administration», who will work as tax consultants in taxpayer service centers. taxes of the State Tax Service of Ukraine. The effectiveness of the created program of the discipline «Communication Skills» on the basis of empirical research is analyzed.