Перегляд за Автор "Popel Serhii Anatoliiovych"
Зараз показуємо 1 - 20 з 32
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументАналіз ризиків безпеки на основі інформації поданій в загальній декларації прибуття у Європейському Союзі(Вісник ХНУ, 2022) Попель Сергій Анатолійович; Яковенко Оксана Вікторівна; Popel Serhii Anatoliiovych; Yakovenko Oksana ViktorivnaУ статті розглянуто особливості аналізу ризиків безпеки на основі інформації, яка подана в загальній декларації прибуття у Європейському Союзі. Визначено нормативно-правові основи використання загальної декларації прибуття в країнах Європи. Встановлено сторони, які відповідальні за подання попередніх даних митним органам, строки подання загальної декларації прибуття та обсяг даних, який повинен бути поданий митному органу, залежно від виду транспорту, на якому товари будуть ввезені на митну територію ЄС. Виявлено, що дані зазначені у загальній декларації прибуття, так звані «відомості безпеки», що подаються в прикордонні митниці перед ввезенням товарів на митну територію Європейського Союзу, дають можливість митним органам проводити аналіз ризиків, насамперед з метою визначення ступеня безпеки та належного способу проведення митного контролю. Досліджено процедуру оцінювання ризиків безпеки на основі інформації, що була подана в загальній декларації прибуття в Європейському Союзі. The purpose of the article is to study the experience of European countries regarding the peculiarities of security risk analysis based on the information provided in the general declaration of arrival and to develop proposals for bringing domestic customs legislation closer to the legislation of the European Union. The article analyzes the features of security risk analysis based on the information provided in the general declaration of arrival in the European Union. The regulatory and legal bases for the use of the general declaration of arrival in European countries have been determined. The parties responsible for submitting preliminary data to the customs authorities, the deadlines for submitting the general declaration of arrival and the amount of data that must be submitted to the customs authority, depending on the type of transport on which the goods will be imported into the customs territory of the EU, were found. It was found that the data are specified in the general declaration arrival, the so-called "security notices", which are submitted to border customs before the import of goods into the customs territory of the European Union, enable customs authorities to carry out a risk analysis, primarily with the aim of determining the degree of security and the appropriate way of conducting customs control. Studied the procedure for assessing security risks based on the information submitted in the general declaration of arrival in the European Union and was differences with a similar procedure in Ukraine were found. Analyzed the actions of the customs authorities regarding the analysis of security risks based on the information submitted in the general declaration of arrival, actions in the event of changes to the previous notification, cases in which: submission of additional information may be required, a ban on the loading of goods.
- ДокументВикористання сучасних інструментів попереднього інформування митною адміністрацією Японії(Одеса : Державний університет «Одеська політехніка», 2022) Попель Сергій Анатолійович; Popel Serhii AnatoliiovychЗ 7 листопада 2020 року в Україні обов’язковим стало подання загальної декларації прибуття під час ввезення товарів на митну територію України, які здійснюються авіаційним, водним, автомобільним, залізничним транспортом, що стало черговим кроком до впровадження в Україні міжнародних стандартів митного контролю. Загальна декларація прибуття – електронне повідомлення з набором попередньої інформації, сформоване перевізником, що дозволяє завчасно забезпечити аналіз ризиків. Впровадження такого інструменту митного контролю було передбачено Угодою про асоціацію між Україною та ЄС, Міжнародною конвенцією про спрощення та гармонізацію митних процедур (Кіотська конвенція), Рамковими стандартами безпеки та спрощення світової торгівлі Всесвітньої митної організації та Угодою про спрощення процедур торгівлі Світової організації торгівлі. А тому, вивчення міжнародного досвіду з питань застосування загальної декларації прибуття, як важливого елементу попереднього інформування в контексті виявлення безпекових ризиків, є особливо важливим для України. Саме тому, було досліджено використання сучасних інструментів попереднього інформування митною адміністрацією Японії. На основі проведеного дослідження визначена необхідність законодавчого роз’яснення та нормативно-правового врегулювання питань що стосуються процедури застосування загальної декларації прибуття. From November 7, 2020, it became mandatory in Ukraine to submit a general declaration of arrival when importing goods into the customs territory of Ukraine, which are carried out by air, water, road, and rail transport, which was another step towards the introduction of international customs control standards in Ukraine. The general declaration of arrival is an electronic message with a set of preliminary information, generated by the carrier, which allows for an early risk analysis. The implementation of such a customs control tool was provided for by the Association Agreement between Ukraine and the EU, the International Convention on the Simplification and Harmonization of Customs Procedures (Kyoto Convention), the Framework Standards for the Security and Simplification of World Trade of the World Customs Organization, and the Agreement on the Simplification of Trade Procedures of the World Trade Organization. Therefore, the study of international experience on the application of the general declaration of arrival, as an important element of preliminary information in the context of identifying security risks, is particularly important for Ukraine. That is why the use of modern advance notification tools by the Japanese customs administration was investigated. On the basis of the conducted research, the need for legislative clarification and normative-legal settlement of issues related to the procedure for applying the general declaration of arrival was determined.
- ДокументВідповідальність за порушення правил подання загальної декларації прибуття(Хмельницький : Хмельницький національний університет, 2022) Попель Сергій Анатолійович; Popel Serhii AnatoliiovychПроаналізовано міжнародний досвід щодо відповідальності за порушення правил подання загальної декларації прибуття, а саме досвід таких країн, як: Сполучені штати Америки, Франції, Японії. В результаті дослідження визначено, що нормативно-правове врегулювання відповідальності за несвоєчасне подання загальної декларації прибуття або подання недостовірних чи неповних відомостей митному органу про товари що переміщуються через митний кордон допоможе прибрати «вузькі місця» у вітчизняному митному законодавстві та наблизить його до норм Європейського Союзу, що є особливо актуальним у зв’язку з набуттям Україною статусу кандидата в члени Європейського Союзу. The international experience regarding liability for violation of the rules for submitting a general declaration of arrival was analyzed, namely the experience of such countries as: the United States of America, France, Japan. As a result of the study, it was determined that the regulatory and legal settlement of responsibility for the untimely submission of a general declaration of arrival or the submission of inaccurate or incomplete information to the customs authority about goods moving across the customs border will help remove "bottlenecks" in the domestic customs legislation and bring it closer to the norms of the European Union. which is especially relevant in connection with Ukraine's acquisition of the status of a candidate for membership of the European Union.
- ДокументДослідження вітчизняної судової практики щодо розгляду справ про порушення митних правил за фактами заниження митної вартості транспортних засобів(Порівняльно-аналітичне право, 2018) Попель Сергій Анатолійович; Романюк Уляна Василівна; Popel Serhii Anatoliiovych; Romaniuk Uliana VasylivnaСтаття присвячена дослідженню тенденції судової практики щодо розгляду справ про порушення митних правил за фактами заниження митної вартості транспортних засобів. Проведено аналіз судових рішень адміністративних судів щодо визначення, контролю та коригування митної вартості транспортних засобів. Розглянуто причини відмови органу доходів і зборів в митному оформленні транспортних засобів комерційного призначення та коригуванні митної вартості, а саме: наявність у наданих декларантом документах розбіжностей; відсутність у наданих декларантом документах усіх відомостей, що підтверджують числові значення складових митної вартості товарів, чи відомостей щодо ціни, що була фактично сплачена або підлягає сплаті за ці товари; ненадання декларантом додаткових документів, передбачених п. 3 ст. 53 МКУ. The article is devoted to the investigation of the tendency of judicial practice in the consideration of cases of violation of customs rules on the facts of lowering the customs value of vehicles. The analysis of judicial decisions of administrative courts concerning determination, control and adjustment of customs value of vehicles is carried out. The reasons for the refusal of the body of incomes and fees in the customs clearance of commercial vehicles and adjusting the customs value are considered, namely: the presence of differences in the documents provided by the declarant; the absence in the documents provided by the declarant of all information confirming the numerical values of the components of the customs value of the goods, or information about the price actually paid or payable for these goods; failure to provide the declarant with additional documents provided for in clause 3 of Art. 53 MCU.
- ДокументДослідження специфіки судової практики у сфері контролю митної вартості(Юридичний науковий електронний журнал, 2016) Попель Сергій Анатолійович; Кмецінська У. В.; Popel Serhii Anatoliiovych; Kmetsinskaya U. V.Стаття присвячена дослідженню тенденції судової практики у справах, пов'язаних з оскарженням рішень органів доходів і зборів. Проведено аналіз судових рішень судів різних інстанцій щодо визначення, контролю та коригування митної вартості товарів. Значна увага приділена дослідженню підстав витребування митним органом у декларанта додаткових документів для підтвердження митної вартості товарів. Проаналізовано випадки при яких орган доходів і зборів має право здійснювати коригування заявленої митної вартості товарів. In article it is specified that according to official statistics on jurisprudence on the affairs connected with the appeal of decisions of bodies of the income and collecting, most often (about 60% of all affairs) the disputes concerning definition, control and adjustment of customs cost of goods. During research it is defined that in most cases the lawsuits concerning the appeal of decisions of bodies of the income and collecting in the sphere of control of customs cost are solved in favor of the subject of foreign trade activities, that is are taken out by body of the income and collecting the decision concerning adjustment of customs cost admit illegal. Such situation involves: short-reception by the state budget of means in connection with reduction of taxable base; increase in the sum of the means which are subject to return from the budget; increase in the sum of legal costs.
- ДокументДіяльність Держмитслужби України в умовах воєнного стану(Ірпінь : Державний податковий університет, 2022) Попель Сергій Анатолійович; Popel Serhii AnatoliiovychУ зв'язку з військовою агресією російської федерації проти України з 24 лютого 2022 року в Україні введено воєнний стан. Відповідно до частини другої статті 9 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» органи державної виконавчої влади, здійснюють повноваження, надані їм Конституцією, Законом «Про правовий режим воєнного стану» та іншими законами України. В таких умовах діяльність органів державної влади спрямована на організацію та забезпечення виконання законодавства у сфері оборони та сприянні Збройним Силам України у виконанні ними завдань. Не виключенням є і діяльність Державної митної служби України. Відповідно до цього здійснено дослідження діяльності Державної митної служби України в контексті підвищення обороноздатності країни, а також вжиття оперативних заходів з врегулювання питань сьогодення у сфері митно-тарифного регулювання. За результатами проведеного дослідження визначено, що з початку повномасштабного вторгнення російських окупаційних військ на територію нашої країни працівники Державної митної служби України не лише виконують свої безпосередні функції, дбаючи про економічну безпеку країни, а й намагаються забезпечувати Збройні сили України всім необхідним для виконання поставлених перед ними завдань. In connection with the military aggression of the Russian Federation against Ukraine, martial law has been introduced in Ukraine since February 24, 2022. In accordance with the second part of Article 9 of the Law of Ukraine "On the Legal Regime of Martial Law", state executive authorities exercise the powers granted to them by the Constitution, the Law "On the Legal Regime of Martial Law" and other laws of Ukraine. In such conditions, the activities of state authorities are aimed at organizing and ensuring the implementation of legislation in the field of defense and assisting the Armed Forces of Ukraine in the performance of their tasks. The activity of the State Customs Service of Ukraine is no exception. Accordingly, a study of the activities of the State Customs Service of Ukraine was carried out in the context of increasing the country's defense capabilities, as well as taking operational measures to resolve current issues in the field of customs and tariff regulation. According to the results of the conducted research, it was determined that since the beginning of the full-scale invasion of the Russian occupation forces on the territory of our country, the employees of the State Customs Service of Ukraine not only perform their direct functions, taking care of the economic security of the country, but also try to provide the Armed Forces of Ukraine with everything necessary to fulfill the tasks set before them tasks.
- ДокументЗастосування інструментів попереднього інформування в контексті виявлення ризиків безпеки: досвід Сполучених Штатів Америки(Інноваційна економіка, 2022) Попель Сергій Анатолійович; Popel Serhii AnatoliiovychУ статті досліджено досвід Сполучених Штатів Америки щодо застосування інструментів попереднього інформування в контексті виявлення ризиків безпеки. Методика дослідження. Для досягнення поставленої мети використано такі методи: індукції та дедукції, теоретичного узагальнення, абстрагування, діалектичного пізнання – при вивченні наукових джерел та дослідженні теоретичних аспектів використання інструментів попереднього інформування в контексті виявлення ризиків безпеки, визначення категорійного апарату з досліджуваної проблематики; абстрактно-логічний – для узагальнення теоретичних положень, формування висновків та пропозицій з теми дослідження. Результати дослідження. Виявлено, що інструментами, які використовуються митною адміністрацією Сполучених Штатів Америки для забезпечення безпеки ланцюгів постачання є Автоматизована система маніфестів та Положення про імпортні документи безпеки. Визначено, що AMS є електронною системою передачі інформації про вантажі, які ввозяться на митну територію США. Проаналізовано AMS в контексті: переліку відомостей, які необхідно надати перевізнику митному органу; винятків щодо подання маніфесту (перелік товарів для яких не вимагається подання попереднього повідомлення та винятки для окремих країн та регіонів; відповідальності за порушення правил подання електронного маніфесту). Зазначено, що ISF – це абсолютно новий бізнес-процес, який розширює сферу відповідальності імпортера та призначений для покращення орієнтування на вантаж, що полягає у деталізації інформації про товари перед завантаженням їх в іноземному порту. Досліджено елементи даних, які подаються перевізниками до ISF, особливості подання попередньої інформації для транзитних вантажів, процедуру внесення змін та корегування поданої інформації та відповідальність за порушення правил подання попереднього повідомлення. Наукова новизна результатів дослідження. Набуло подальшого розвитку дослідження міжнародного досвіду застосування інструментів попереднього інформування в контексті виявлення ризиків безпеки. Практична значущість результатів дослідження. Основні положення даного дослідження можуть бути використані в процесі напрацювання пропозицій щодо удосконалення процедури застосування загальної декларації прибуття. The article examines the experience of the United States of America in the use of advance warning tools in the context of identifying security risks. Research methodology. To achieve these goals, the following methods were used: induction and deduction, theoretical generalization, abstraction, dialectical knowledge - in the study of scientific sources and research of theoretical aspects of the use of information tools in the context of identifying security risks, determining the categorical apparatus; abstract-logical - to generalize theoretical positions, to form conclusions and proposals on the topic of research. The results of the study. The tools used by the United States Customs Administration to ensure the security of supply chains are the Automated Manifesto System and the Regulations on Import Security Documents. It has been determined that AMS is an electronic system for transmitting information on cargo imported into US customs territory. AMS are analyzed in the context of: the list of information that must be provided to the carrier to the customs authority; exceptions to the submission of the manifesto (list of goods that do not require prior notification and exemption for individual countries and regions; liability for violation of the rules of submission of the electronic manifest). It is noted that ISF is a completely new business process that expands the scope of responsibility of the importer and is designed to improve the orientation of the cargo, which consists in detailing information about the goods before loading them in a foreign port. The elements of data submitted by carriers to the ISF, the features of the presentation of preliminary information for transit cargo, the procedure for making changes and corrections to the information provided and the responsibility for violating the rules of submission of the previous message are studied. Scientific novelty of research results. The study of international experience in the use of prior information tools in the context of identifying security risks was further developed. The practical significance of the research results. The main points of this study can be used in the process of developing proposals to improve the procedure for applying the general declaration of arrival.
- ДокументЗнищення майна вилученого за порушення митного законодавства у Фінляндії(Ірпінь-Хмельницький : НДЦ митної справи, 2019) Попель Сергій Анатолійович; Popel Serhii AnatoliiovychДосліджено, що серед усіх способів розпорядження майном, що перейшло у власність держави способом, який використовується найчастіше, у Фінляндії, є знищення чи руйнування. Це пов’язано із тим, що досить часто товари, які вилучаються на користь держави, є небезпечними, їх термін зберігання скінчився або такі, які не підлягають реалізації або безоплатній передачі іншим установам чи організаціям. В ході дослідження визначено, що для України вивчення міжнародного досвіду щодо знищення чи руйнування товарів вилучених за порушення митних правил є особливо актуальним, оскільки одним із завдань в рамках реалізації плану заходів з виконання Угоди про асоціацію між Україною, з одного боку, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншого передбачено виконання низки завдання, серед яких наближення законодавства України до законодавства ЄС, у тому числі, у питанні розпорядження майном, що вилучається за порушення митного законодавства. It has been investigated that among all means of disposing of state property in the most commonly used way in Finland is destruction or destruction. This is due to the fact that quite often goods that are removed for the benefit of the state are dangerous, their shelf life has expired or they are not subject to sale or to be transferred to other institutions or organizations for free. The study identified that for Ukraine the study of international experience in the destruction or destruction of goods seized for breach of customs rules is particularly relevant, as one of the tasks in the implementation of the plan of implementation of the Association Agreement between Ukraine, on the one hand, and the European Union, The European Atomic Energy Community and their Member States, on the other, provide for a number of tasks, including the approximation of Ukrainian legislation to EU law, including the issue of regulation. aynom that removed for violating customs legislation.
- ДокументМитна вартість транспортних засобів: теоретико-методологічні засади контролю в Україні та міжнародна практика(Хмельницький, 2018) Артеменко Андрій Володимирович; Грицина Леся Анатоліївна; Запорожець Олена Федорівна; Комаров Олег Вікторович; Коновалов Юрій Олександрович; Марчуков Андрій Сергійович; Попель Сергій Анатолійович; Прус Людмила Романівна; Романюк Уляна Василівна; Руда Тетяна Василівна; Artemenko Andrii Volodymyrovych; Hrytsyna Lesya Anatoliyivna; Zaporozhets Olena Fedorivna; Komarov Oleh Viktorovych; Konovalov Yuriy Oleksandrovych; Marchukov Andriy Serhiyovych; Popel Serhii Anatoliiovych; Prus Liudmyla Romanivna; Romaniuk Uliana Vasylivna; Ruda Tetiana VasylivnaМонографія присвячена дослідженню основних аспектів здійснення контролю за правильністю визначення митної вартості транспортних засобів при ввезенні їх на митну територію України та недопущення випадків заниження бази оподаткування i надходжень до Державного бюджету України. The monograph is devoted to the study of the main aspects of monitoring the correctness of the determination of the customs value of transport vehicles when imported into the customs territory of Ukraine and prevention of cases of understatement of the tax base and revenues to the State Budget of Ukraine.
- ДокументМитні правила зарубіжних країн щодо ввезення транспортних засобів громадянами(Інфраструктура ринку, 2018) Попель Сергій Анатолійович; Popel Serhii AnatoliiovychУ статті досліджено митні правила щодо ввезення транспортних засобів громадянами у Федеративній Республіці Німеччина, Королівстві Бельгія та Королівстві Норвегія. Зокрема, виділено особливості митних правил стосовно транспортних засобів залежно від країни імпорту транспортного засобу (транспортний засіб імпортується з країн ЄС чи з інших країн). The article examines the customs rules for the importation of vehicles by citizens in the Federal Republic of Germany, the Kingdom of Belgium and the Kingdom of Norway. In particular, the peculiarities of the implementation of customs rules concerning vehicles are determined depending on the country of import of the vehicle(the vehicle is imported from the EU or from other countries).
- ДокументМіжнародні аспекти визначення митної вартості транспортних засобів(Сталий розвиток економіки, 2018) Попель Сергій Анатолійович; Руда Тетяна Василівна; Марчуков А. С.; Popel Serhii Anatoliiovych; Ruda Tetiana Vasylivna; Marchykov A. S.Проведено аналіз та наведено характеристику процедури визначення митної вартості нових та таких, що були у вжитку транспортних засобів в провідних країнах світу, а саме – США, Австралії, Новій Зеландії. Вивчено особливості застосування основного (за ціною договору щодо товарів, які імпортуються (вартість операції)) та альтернативних методів визначення митної вартості транспортних засобів. Розглянуто особливості визначення митної вартості транспортних засобів залежно від країни імпорту (країна-член ЄС чи ні). Вивчено основні нормативно-правові акти, що регламентують процедуру контролю за митною вартістю транспортного засобу. The analysis and characterization of the procedure for determining the customs value of new and used vehicles in the leading countries of the world, namely, the USA, Australia and New Zealand, are conducted. The peculiarities of the use of the main (at the contract price for imported goods (cost of the transaction)) and alternative methods for determining the customs value of vehicles are studied. Features of the definition of the customs value of vehicles depending on the country of importation (EU member state or not) are considered. The basic normative and legal acts regulating the procedure of control over the customs value of a vehicle are studied.
- ДокументНапрями вдосконалення механізму відбору суб’єктів господарювання, які залучаються митницями для реалізації майна(Східна Європа: економіка, бізнес та управління, 2019) Попель Сергій Анатолійович; Popel Serhii AnatoliiovychУ статті визначено, що для реалізації майна митниць можуть залучатися такі суб’єкти господарювання, як організатор митних аукціонів, товарні біржі або торговельні підприємства (за договором комісії). Досліджено процедуру конкурсного відбору організатора митного аукціону. Виявлено, що у разі прийняття митницею рішення про недоцільність реалізації товарів на митних аукціонах вони реалізуються через товарні біржі або торговельні підприємства, з якими укладено угоди про їх реалізацію. Зазначено, що на початку кожного року на конкурсній основі визначаються торговельні підприємства, яким надаватиметься право реалізації майна, з обов’язковим занесенням їх до єдиного реєстру торговельних підприємств. Ви- значено, що одним із напрямів, що дасть змогу вдосконалити процедуру відбору суб’єктів господарювання, є більш активне використання електронних аукціонів, що може значно пришвидши процедуру реалізації майна і тим самим збільшити обсяги надходжень до державного бюджету. The article determines that for the sale of customs property, such business entities as: the organizer of customs auctions, commodity exchanges or trading enterprises (under a commission agreement) can be involved. The procedure of competitive selection of the organizer of the customs auction is investigated. It was found that if a decision is made by customs on the inappropriateness of the sale of goods at customs auctions, they are sold through commodity exchanges or trading companies with which agreements on their sale are concluded. It is indicated that at the beginning of each year, trading enterprises are determined on a competitive basis, to whom the right to sell property will be provided, with their mandatory entry in a single register of commercial enterprises. It was determined that one of the areas that will improve the selection process for business entities is the more active use of electronic auctions, which can significantly accelerate the process of selling property and thereby increase the volume of revenues to the state budget.
- ДокументНапрями удосконалення адміністрування податків при реалізації майна вилученого митницями на електронних аукціонах та редукціонах(Modern Economics, 2020) Попель Сергій Анатолійович; Popel Serhii AnatoliiovychУ статті визначено нормативно-правові акти відповідно до яких здійснюється реалізація товарів та транспортних засобів, що перейшли у власність держави за порушення митного законодавства на електронних аукціонах і редукціонах. Досліджено сучасний стан реалізації товарів на електронних митних аукціонах та порядок адміністрування податків при операціях з реалізації майна, що переходить у власність держави за порушення митного законодавства на електронних аукціонах та редукціонах. The article defines the legal acts in accordance with which the sale of goods and vehicles that have become the property of the state for violation of customs legislation at electronic auctions and reductions. The current state of sales of goods at electronic customs auctions and the procedure for tax administration in transactions for the sale of property that becomes the property of the state for violation of customs legislation at electronic auctions and reductions.
- ДокументНормативне регулювання особливостей здійснення процедур митного контролю та митного оформлення водних транспортних засобів(Сталий розвиток економіки, 2017) Попель Сергій Анатолійович; Popel Serhii AnatoliiovychВизначено основні нормативно-правові акти, які регулюють особливості здійснення процедур митного контролю та митного оформлення водних транспортних засобів. Проаналізовано «Типову технологічну схему пропуску через державний кордон осіб, автомобільних, водних, залізничних та повітряних транспортних засобів перевізників і товарів, що переміщуються ними» та «Типову технологічну схему здійснення митного контролю водних транспортних засобів перевізників і товарів, що переміщуються ними, у пунктах пропуску через державний кордон». Досліджено порядок виконання митних формальностей при переміщенні водних транспортних засобів перевізників і товарів, що переміщуються ними. В ході проведеного дослідження визначено, що: митний контроль та митне оформлення водних транспортних засобів характеризується значною складністю та непрозорістю здійснення; нормативно-правові акти, що унормовують зазначене питання містять норми, які суперечать один одному та загалом нечітко прописують процедуру здійснення митного контролю та митного оформлення водних транспортних засобів; відсутнє чітке нормативно-правове врегулювання питання щодо впровадження попереднього інформування в морських пунктах пропуску та функціонування ІСПС; відсутність єдиного підходу до використання програмного продукту у процесі здійснення митного контролю та митного оформлення водних транспортних засобів. Main legislative and normative acts on implementing of water vehicle Customs Control and Customs Formalities Procedures are identified. Typical Technological Schema of passage through the state border of persons, car, water, rail and air vehicles and goods which are moved by them and Typical Technological Schema of implementing of Customs Control of water vehicles, carriers and goods which are moved by them, in State Border Checkpoints. The order of implementing of Customs Formalities in the process of passage of water vehicles, carriers and goods which are moved by them, is researched. Next items were identified in the process of researching: significant complexity and non-transparency of implementation are main features of water vehicles Customs Control and Customs Formalities; legislative and normative acts are contradictory and don’t clearly describe water vehicles Customs Control and Customs Formalities Procedures; clear legislative and normative regulation of items on implementation of preliminary informing in See Checkpoints and on using of ISPU is absent; common approach to using of software product in the process of implementing water vehicles Customs Control and Customs Formalities is absent too.
- ДокументОсобливості відбору суб'єктів оціночної діяльності, які залучаються митницями для визначення вартості майна(Ірпінь : НДІ фіскальної політики, 2020) Попель Сергій Анатолійович; Popel Serhii AnatoliiovychПроаналізовано механізм відбору суб’єктів оціночної діяльності, які залучаються митницями для визначення вартості майна та визначено, що не існує окремого нормативно-правового акту, яким би чітко було врегульовувалася процедура та критерії відбору оцінювача для здійснення оцінки товарів в митних цілях, а тому існує нагальна необхідність у розробці механізму відбору суб’єктів оціночної діяльності та посилення контролю за ними. The mechanism of selection of appraisal entities involved in customs to determine the value of property is analyzed and it is determined that there is no separate legal act that would clearly regulate the procedure and criteria for selection of appraisers for valuation of goods for customs purposes. the need to develop a mechanism for selecting subjects of evaluation activities and strengthening control over them.
- ДокументОсобливості діяльності «сухих портів» Італії в контексті здійснення зовнішньоекономічної діяльності(Customs Scientific Journal, 2023) Попель Сергій Анатолійович; Popel Serhii AnatoliiovychУ статті досліджується досвід Італії щодо особливостей функціонування «сухих портів» в контексті здійснення зовнішньоекономічної діяльності. Методи дослідження. Для досягнення поставленої мети використано такі методи: індукції та дедукції, теоретичного узагальнення, абстрагування, діалектичного пізнання – при вивченні наукових джерел та дослідженні особливостей створення і функціонування «сухих портів», компаративний– для систематизації відомостей про правові акти, структурно-функціональний – для вивчення зарубіжного досвіду, метод узагальнення – для формування висновків дослідження). Результати. Проведено аналіз основних законодавчих актів Італії, якими регламентується створення та функціонування інтермодальної інфраструктури країни, а саме: Закон «Про державне регулювання будівництва інтерпортів, які спрямовані на перевезення вантажів і на користь інтермодальності» від 4 серпня 1990 року № 240; Національний план логістики на 2011-2020 роки; проєкт закону «Рамковий закон про інтерпорти» № 703. В ході дослідження виявлено, що для консолідації та розвитку інтермодального транспорту та логістики в країні було створено Об’єднання Інтерпортів Італії (Unione Interporti Riuniti), основною метою якого є підвищення ролі мультимодальних об’єктів та розвиток стабільного зв’язку між ними та всіма іншими суб’єктами, залученими до логістичної діяльності. Проаналізовано діяльність найбільших «сухих портів» Італії в контексті особливостей їх функціонування, місця розташування та транспортного сполучення, спектру логістичних і митних послуг, які ними надаються, площі та матеріально-технічного забезпечення, форм власності, структури власників та ін. Наукова новизна. Набуло подальшого розвитку дослідження міжнародного досвіду особливостей створення і функціонування об’єктів інтермодальної інфраструктури. Практична значущість. Основні положення даного дослідження можуть бути використані в процесі напрацювання пропозицій щодо удосконалення процедури створення «сухих портів» в Україні. The article is aimed at studying the Italian experience of the peculiarities of functioning of dry ports in the context of foreign economic activity. Research methods. To achieve this goal, the following methods were used: induction and deduction, theoretical generalisation, abstraction, dialectical cognition – when studying scientific sources and researching the specifics of the creation and operation of dry ports, comparative method – for systematization of information on legal acts, structural and functional method – for studying foreign experience, and the method of generalisation – for forming the conclusions of the study). Results. The article analyses the main legislative acts of Italy that regulate the creation and functioning of the country’s intermodal infrastructure, namely: Law № 240 of 4 August 1990 on the State Regulation of the Construction of Interports Aimed at the Transport of Goods and in Favour of Intermodality; National Logistics Plan for 2011–2020; and Draft Law № 703 on the Framework Law on Interports. The study found that in order to consolidate and develop intermodal transport and logistics in the country, the Union of Interports of Italy (Unione Interporti Riuniti) was created, the main purpose of which is to increase the role of multimodal facilities and develop a stable connection between them and all other entities involved in logistics activities. The author analyses the activities of the largest dry ports in Italy in the context of their specifics, location and transport links, the range of logistics and customs services provided by them, the area and logistics, forms of ownership, ownership structure, etc. Scientific novelty. The study of international experience in the creation and operation of intermodal infrastructure facilities has been further developed. Practical significance. The main provisions of this study can be used in the process of developing proposals for improving the procedure for creating dry ports in Ukraine.
- ДокументОсобливості діяльності інтермодальних терміналів Польщі(Київ, 2023) Попель Сергій Анатолійович; Popel Serhii AnatoliiovychПроаналізовано особливості розвитку інтермодальної інфраструктури Польщі. В ході дослідження визначено, що розвиток логістичної сфери в Польщі відбувається аналогічно до загальноєвропейських тенденцій, про те, є й проблемні моменти, які спричиняють негативний вплив на сферу логістики в країні. Обмежена пропускна здатність терміналів наразі є найбільшою проблемою для польських інтермодальних перевізників. В першу чергу, така ситуація спричинена недостатньою кількістю залізничних колій для прийняття поїздів на розвантаження, що ускладнює інтермодальні операції. Крім того, значну проблему становлять відсутність вільних колій, перевантажені пункти перетину кордону та повільні термінальні процеси. The peculiarities of the development of intermodal infrastructure in Poland are analyzed. In the course of the study, it was determined that the development of the logistics sphere in Poland is similar to the general European trends, but there are also problematic moments that cause a negative impact on the logistics sphere in the country. The limited capacity of terminals is currently the biggest problem for Polish intermodal carriers. First of all, this situation is caused by the insufficient number of railway tracks to accept trains for unloading, which complicates intermodal operations. In addition, the lack of free tracks, congested border crossing points and slow terminal processes are a significant problem.
- ДокументОсобливості застосування електронних аукціонів при реалізації майна, вилученого митницями в Україні(Ірпінь-Хмельницький : Науково-дослідний центр митної справи, 2020) Попель Сергій Анатолійович; Popel Serhii AnatoliiovychВизначено, що процедура реалізації майна, що перейшло у власність держави за порушення митного законодавства через електронні аукціони лише запроваджується в Україні, оскільки основний нормативний акт, який врегульовує цю сферу митних правовідносин було прийнято лише наприкінці 2019 року (Порядок 1050). Саме тому, випадки реалізації товарів та транспортних засобів через електронні аукціони залишають нечисельними. У зв’язку з цим процес реалізації майна та адміністрування податків та зборів під час цього має багато суперечливих моментів, які потребують нормативно-правового врегулювання It is determined that the procedure of sale of property transferred to the state for violation of customs legislation through electronic auctions is only being introduced in Ukraine, as the main normative act regulating this area of сustoms relations was adopted only at the end of 2019 (Procedure 1050). That is why the cases of sale of goods and vehicles through electronic auctions remain small. In this regard, the process of sale of property and administration of taxes and fees during this time has many contradictory points that require regulation.
- ДокументОсобливості подання попередньої інформації про товари в контексті виявлення ризиків безпеки в Канаді(Полтава : ПУЕТ, 2022) Попель Сергій Анатолійович; Popel Serhii AnatoliiovychМитні адміністрації різних країн світу дотримуються багаторівневого підходу до забезпечення безпеки міжнародної торгівлі, який ґрунтується на поданні попередньої інформації та управлінні ризиками. Одним із таких інструментів, що дозволяє забезпечувати високий рівень безпеки та враховує особливості різних видів транспорту, якими здійснюється переміщення товарів між країнами є попереднє подання документів що містять інформацію про товари, що переміщуються через митний кордон для оцінювання ризиків безпеки. В цьому контексті вивчено досвід Канади у питаннях впровадження сучасних інструментів попереднього інформування в митних органах. В ході дослідження виявлено, що з 2004 року в країні започатковано запровадження ініціативи Advance Commercial Information (ACI), що передбачає подання електронного маніфесту, який містить інформацію про товари, які планується ввозити на митну територію країни з метою аналізу та виявлення потенційних загроз. Крім того, вивчено етапи впровадження зазначеної ініціативи, її переваги, часові рамки подання попередньої інформації та перелік даних, які має бути обов’язково надано митним органам. Customs administrations of various countries around the world follow a multi-level approach to ensuring the security of international trade, which is based on the submission of advance information and risk management. One of such tools, which allows to ensure a high level of security and takes into account the peculiarities of various types of transport, which are used to move goods between countries, is the preliminary submission of documents containing information about goods moving across the customs border for security risk assessment. In this context, the experience of Canada in the implementation of modern tools of advance information in the customs authorities was studied. During the research, it was found that the Advance Commercial Information (ACI) initiative has been introduced in the country since 2004, which provides for the submission of an electronic manifest, which contains information about goods that are planned to be imported into the customs territory of the country in order to analyze and identify potential threats. In addition, the stages of the implementation of the mentioned initiative, its advantages, the time frame for the submission of preliminary information and the list of data that must be provided to the customs authorities were studied.
- ДокументОсобливості створення «сухих портів» у Сполучених Штатах Америки(Сталий розвиток економіки, 2023) Попель Сергій Анатолійович; Popel Serhii AnatoliiovychУ статті досліджується досвід США щодо особливостей створення «сухих портів» та вивчення ролі державних органів влади у цьому процесі. Для досягнення поставленої мети використано такі методи: індукції та дедукції, теоретичного узагальнення, абстрагування, діалектичного пізнання – при вивченні наукових джерел та дослідженні теоретичних аспектів особливостей створення і функціонування «сухих портів», визначення категорійного апарату з досліджуваної проблематики; абстрактно-логічний – для узагальнення теоретичних положень, формування висновків та пропозицій з теми дослідження. Визначено, що «сухі порти» в США є одними із найважливіших інфраструктурних об’єктів наземного транспорту та невід’ємною частиною національної інтегрованої транспортної системи, які спричиняють значний вплив як на національну, так і на регіональну економіку. Проаналізовано основний законодавчий акт США, який регламентує створення та функціонування «сухих портів», а саме закон «Про ефективність інтермодального наземного транспорту» від 1991 року та Акт про адміністрування внутрішнього порту (штат Невада). Виявлено, що зазвичай «сухі порти» в США створюються за ініціативою консорціуму приватних і державних структур, які зацікавлені у розвитку логістичної інфраструктури окремого штату. Досліджено джерела фінансування створення «сухих портів», а саме програми розвитку регіональної інфраструктури Міністерства транспорту Сполучених Штатів Америки: TIFIA, RRIF, RAISE. У ході дослідження визначено, що на початкових етапах створення внутрішніх портів США провідну роль відіграють місцеві органи влади, які подають заявки на отримання фінансування для розбудови логістичної інфраструктури (програми, гранти тощо), займаються нормативно-правовим врегулювання питань створення внутрішніх портів, виділяють земельні ділянки або надають фінансування для їх купівлі, здійснює конкурсний відбір та призначення членів Адміністрації внутрішнього порту. Наукова новизна. Набуло подальшого розвитку дослідження міжнародного досвіду особливостей створення і функціонування об’єктів інтермодальної інфраструктури. Основні положення даного дослідження можуть бути використані в процесі напрацювання пропозицій щодо удосконалення процедури створення «сухих портів» в Україні. The purpose of the article is to study the experience of the USA regarding the peculiarities of the creation of "dry ports" and to study the role of state authorities in this process. To achieve the goal, the following methods were used: induction and deduction, theoretical generalization, abstraction, dialectical cognition - when studying scientific sources and researching the theoretical aspects of the peculiarities of the creation and functioning of "dry ports", determining the categorical apparatus of the investigated issues; abstract-logical – for summarizing theoretical propositions, forming conclusions and proposals on the topic of research. It was determined that "Dry Ports" in the USA are one of the most important infrastructural facilities of land transport and an integral part of the national integrated transport system, which cause a significant impact on both the national and regional economies. The main legislative act of the USA, which regulates the creation and operation of "dry ports", namely the law "On the efficiency of intermodal land transport" of 1991 and the Act on the administration of an inland port (state of Nevada) is analyzed. It was revealed that usually "dry ports" in the USA are created at the initiative of a consortium of private and public structures that are interested in the development of the logistics infrastructure of an individual state. The sources of financing for the creation of "dry ports", namely the regional infrastructure development programs of the Department of Transportation of the United States of America: TIFIA, RRIF, RAISE, were studied. In the course of the study, it was determined that at the initial stages of the creation of inland ports in the United States, the leading role is played by local authorities, which apply for financing for the development of logistics infrastructure (programs, grants, etc.), deal with the regulatory and legal settlement of issues of the creation of inland ports, allocate land plots or provide financing for their purchase, carries out competitive selection and appointment of members of the Inland Port Administration. Originality. The study of the international experience of the peculiarities of the creation and functioning of intermodal infrastructure objects has gained further development. The main provisions of this study can be used in the process of developing proposals for improving the procedure for creating "dry ports" in Ukraine.