Перегляд за Автор "Postil Stepan Dmytrovych"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументCASE-технології. Міждисциплінарне інформаційне моделювання(Ірпінь : Університет ДФС України, 2018) Постіл Степан Дмитрович; Postil Stepan DmytrovychУ навчальному посібнику зібрано і систематизовано регламентні проекти і документи щодо життєвого циклу програмного продукту та підготовки фахівців з інформаційних технологій. Значна увага приділена опису концептуальних основ інженерії програмного продукту (SWEBOK), проекту Computing Curricula щодо викладання інформаційних технологій, стандартам освіти України в ІТ-області, а також стандартам проектування, реалізації та експлуатації продуктів ІТ-індустрії. Його перевагою є наявність теоретичного матеріалу з методологій інформаційного моделювання, опису CASE-засобів структурного аналізу та проектування для їх освоєння, а також лабораторні роботи з реалізації «Наскрізного індивідуального проекту» на основі індивідуального об’єкта дослідження при вивченні різних навчальних дисциплін. Призначений для студентів та викладачів, які здійснюють підготовку за спеціальностями на базі інформаційного моделювання з використанням CASE-засобів структурного аналізу та проектування. The textbook collects and systematizes regulatory projects and documents on the software product life cycle and training of information technology specialists. Considerable attention is paid to the description of the conceptual foundations of software product engineering (SWEBOK), the Computing Curricula project for teaching information technology, the standards of education in Ukraine in the IT field, as well as standards for the design, implementation and operation of IT industry products. Its advantage is the availability of theoretical material on information modeling methodologies, descriptions of CASE tools for structural analysis and design for their development, as well as laboratory work on the implementation of the “End-to-end individual project” based on an individual research object in the study of various disciplines. It is intended for students and teachers who provide training in specialties based on information modeling using CASE tools for structural analysis and design.
- ДокументРозвиток інформаційної та математичної компетентностей у процесі міждисциплінарного інформаційного моделювання(Scinecis of Europe, 2018) Постіл Степан Дмитрович; Ярова Оксана Анатоліївна; Postil Stepan Dmytrovych; Yarova Oksana AnatoliivnaПроаналізовано тенденції сучасної освіти у сфері інформаційних технологій, яка базується на взаємопов'язаних між собою інформаційній та математичній компетентностях. Математична компетентність фахівця може проявлятись у таких аспектах: процедурний як уміння вирішувати типові математичні задачі; логічний як володіння дедуктивним методом доведення та спростування тверджень; технологічний як володіння сучасними математичними пакетами; дослідницькому як володіння математичними методами дослідження практичних та прикладних задач; методологічний як уміння оцінювати доцільність використання математичних методів для розв’язання практичних та прикладних задач. Інформаційну компетентність фахівця можна представити такими компонентами як: інформаційно-пошукова; інформаційноаналітична; інформаційно-комунікаційна; інформаційно-оцінна (рефлексивна); інформаційно-екологічна; інформаційно-операційна; інформаційна безпека самовдосконалення й саморозвитку; інформаційно-етична та інформаційно-правова. Універсальним підходом до вирішення завдань щодо інноваційних перетворень та розвитку виробництва продуктів (матеріальних, програмних тощо) є створення проектів і управління ними, тобто інжиніринг. Готовність студентів як майбутніх ІТ-фахівців до практичної діяльності проявляється у їх здатності до реалізації усіх етапів життєвого циклу ІТ-проекту. Це може бути сформовано у процесі створення наскрізного індивідуального проекту, через організацію інтегративного викладання на різних курсах і при вивченні різних дисциплін. Внесення елементів наскрізності в організацію навчального процесу при вивченні комп’ютерних дисциплін з врахуванням математичної підготовки забезпечують формування у студентів соціально-особистісних, загальнонаукових, інструментальних та професійних компетентностей; готовності до трудової діяльності, в тому числі здатності в процесі викладацької роботи формувати в учнів математичну та інформаційну компетентності. The tendencies of modern education in the field of information technologies are analyzed, which is based on interrelated information and mathematical competencies. The mathematical competence of a specialist can be manifested in the following aspects: procedural as the ability to solve typical mathematical problems; logical as possession of a deductive method of proof and refutation of allegations; technological as the possession of modern mathematical packages; research as the possession of mathematical methods of research of practical and applied problems; methodological as the ability to evaluate the feasibility of using mathematical methods for solving practical and applied problems. Information competence of a specialist can be represented by such components as: information retrieval; informational and analytical; information and communication; information-evaluative (reflexive); informational and ecological; informational and operational; informational security of self-improvement and self-development; informational and ethical and informational and legal. The universal approach to solving problems related to innovative transformations and the development of production of products (material, software, etc.) is to create projects and manage them, that is, engineering. Readiness of students as future IT specialists for practical activity is manifested in their ability to implement all stages of the life cycle of the IT project. It can be formed in the process of creating a cross-cutting individual project, through the organization of integrative teaching at various courses and in the study of various disciplines. The introduction of the elements of cross-cutting into the organization of the educational process in the study of computer disciplines, taking into account mathematical preparation, ensure the formation of students of social-personal, general-scientific, instrumental and professional competencies; readiness for work activity, including ability in the process of teaching to form students mathematical and informational competence.
- ДокументТеоретико-методологічні основи комп’ютерних баз знань в економіці(Ірпінь : Ун-т ДФС України, 2021) Ріппа Сергій Петрович; Антоненко Володимир Мефодійович; Боднар Оксана Степанівна; Лендюк Тарас Васильович; Мамченко Світлана Дмитрівна; Ніжегородцев Владислав Олександрович; Погорєловська Ірина Дем’янівна; Постіл Степан Дмитрович; Ратушняк Тетяна Володимирівна; Редич Олександр Володимирович; Ріппа Марія Богданівна; Рогушина Юлія Віталіївна; Саченко Анатолій Олексійович; Свириденко Віталія Юріївна; Ситник Марина Федорівна; Соколова Наталія Василівна; Сьомка Наталія Костянтинівна; Гетьман Наталія Анатоліївна; Шкурпела Оксана Валеріївна; Rippa Serhii Petrovych; Antonenko Volodymyr Mefodiyovych; Bodnar Oksana Stepanivna; Lendiuk Taras Vasylovych; Mamchenko Svitlana Dmytrivna; Nizhehorodtsev Vladyslav Oleksandrovych; Pogorelovska Iryna Demianivna; Postil Stepan Dmytrovych; Ratushniak Tetiana Volodymyrivna; Redych Oleksandr Volodymyrovych; Rippa Maria Bohdanivna; Rogushyna Yuliia Vitaliivna; Sachenko Anatolii Oleksiiovych; Svyrydenko Vitaliia Yuriiivna; Sytnyk Maryna Fedorivna; Sokolova Nataliia Vasylivna; Semka Natalia Konstantinovna; Hetman Nataliia Anatoliivna; Shkurpela Oksana ValeriivnaОснову монографії становлять результати досліджень провідних вчених України. У виданні представлено наукові роботи з проблематики комп’ютерного моделювання сучасних соціально-економічних процесів з використанням комп’ютерних баз знань в економіці, взаємовпливів синергетичних ефектів у міждисциплінарному інформаційному моделюванні баз знань. Розглянуто окремі моделі безпеки й оцінки складності розробки програмного забезпечення, важливі питання професійної компетентності майбутніх фахівців фіскальної служби України, Мінфіну та інших відомств, деякі специфічні інтерактивні технології навчання, використання хмарних обчислень в освіті, електронній комерції та популяризації понять інформаційної безпеки у контексті знання орієнтованих технологій. Рекомендовано для фахівців у галузях економіки, інформаційних технологій, управління проєктами і програмами для студентів та аспірантів, а також науковців і викладачів закладів вищої освіти. Статті відтворені з авторських оригіналів в авторській редакції. The monograph is based on the results of research by leading Ukrainian scientists. The publication presents scientific works on the problems of computer modeling of modern socio-economic processes using computer knowledge bases in the economy, the interactions of synergistic effects in interdisciplinary information modeling of knowledge bases. The author considers some models of security and assessment of the complexity of software development, important issues of professional competence of future specialists of the Fiscal Service of Ukraine, the Ministry of Finance and other agencies, some specific interactive learning technologies, the use of cloud computing in education, e-commerce and the popularization of information security concepts in the context of knowledge-based technologies. Recommended for specialists in the fields of economics, information technology, project and program management for undergraduate and graduate students, as well as researchers and teachers of higher education institutions. The articles are reproduced from the author's originals in the author's edition.