Перегляд за Автор "Serhiienko Nataliia Volodymyrivna"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументЗастосування електронного тестування в закладах вищої освіти: за і проти(Tokyo, Japan, 2022) Авраменко Наталія Леонідівна; Сергієнко Наталія Володимирівна; Avramenko Nataliia Leonidivna; Serhiienko Nataliia VolodymyrivnaСьогодні дистанційне навчання має великі перспективи, тому що виправдовує себе і є дійсно зручним, а в період пандемії – єдиним шляхом безперервності навчально-виховного процесу. Створивши досконалу систему електронного тестування та наповнивши її відповідними матеріалами, ми можемо ефективно її використовувати у навчальному процесі для проведення як поточного, так і підсумкового контролю знань студентів. Об’єктивне, надійне і правильно проведене диференційоване тестування має важливе навчальне, розвивальне і виховне значення, адже сприяє всебічному вивченню програми, розширенню, удосконаленню умінь і навичок, розвитку пізнавальних інтересів та самостійного творчого мислення студентів, підвищує відповідальність за виконану роботу не тільки студентів, а й викладачів, привчає до систематичності та акуратності складання і виконання тестових завдань, дозволяє виявити і подолати стереотипи навчального досвіду студентів, сприяє підвищенню якості навчання. Проте, є спеціальності, опанування яких у дистанційній формі складно уявити. Розглядаються переваги та недоліки застосування електронного тестування в освітньому процесі ЗВО. Визначено основні вимоги для розробки тестових завдань в системі електронного тестування. The distance learning has great prospects, because it justifies itself and is really convenient, and during the pandemic - the only way to the continuity of the educational process today. Having created a perfect system of electronic testing and filling it with relevant materials, we can effectively use it in the educational process to conduct both current and final control of students' knowledge. Objective, reliable and correctly conducted differentiated testing has important educational, developmental and pedagogical value, because it contributes to the comprehensive study of the program, expansion, improvement of skills, development of cognitive interests and independent creative thinking of students, increases responsibility for work not only students. but also teachers, teaches to the systematic and accurate preparation and implementation of test tasks, allows you to identify and overcome stereotypes of students' learning experience, improves the quality of education. However, there are specialties that are difficult to imagine remotely. The advantages and disadvantages of using electronic testing in the educational process of free economic zones are considered. The basic requirements for the development of test tasks in the electronic testing system are determined.
- ДокументСертифікація дистанційних курсів як необхідна передумова забезпечення якості освіти(London, England, 2022) Авраменко Наталія Леонідівна; Сергієнко Наталія Володимирівна; Avramenko Nataliia Leonidivna; Serhiienko Nataliia VolodymyrivnaВ період пандемії COVIDE-19 заклади вищої освіти активно впроваджують систему дистанційного навчання, завдання якої полягає у наданні здобувачам якісних освітніх послуг. Раніше дистанційна освіта у ЗВО застосовувалась не як основна форма навчання, а в більшою мірою як додаткова, що робило навчальний процес різноманітним у підході до вивчення освітніх компонентів. В Україні не існувало і не існує й досі єдиного підходу до запровадження систем дистанційного навчання; будь-який навчальний заклад обирає ту чи іншу систему, спираючись на програмне забезпечення власного виробництва, чи його купівлю українського або іноземного походження. Одна справа мати Портал дистанційної освіти з повним комплексом дистанційних курсів, інша – якість освітнього контенту, від якої залежатиме і якість освіти здобувачів. Саме з цією метою проводиться сертифікація усіх навчальних дистанційних курсів в Державному податковому університеті. Сертифіковані НДК можуть бути використані як засоби навчання для студентів денної, заочної та заочної (дистанційної) форм навчання та студентів відокремлених підрозділів на всіх етапах освітньої діяльності студентів під час вивчення відповідних дисциплін. В статті ретельно розглянуто етапи сертифікації на основі досвіду науково-педагогічних працівників університету. During the COVIDE-19 pandemic, higher education institutions are actively implementing a distance learning system, the task of which is to provide quality educational services to applicants. Previously, distance education in free economic education was used not as the main form of education, but rather as an additional one, which made the educational process diverse in the approach to the study of educational components. In Ukraine, there has not been and still is not a single approach to the introduction of distance learning systems; any educational institution chooses one or another system based on software of its own production or its purchase of Ukrainian or foreign origin. It is one thing to have a Portal of distance education with a full range of distance learning courses, another - the quality of educational content, which will depend on the quality of education of applicants. It is for this purpose that all distance learning courses at the State Tax University are certified. Certified courses can be used as teaching aids for full-time, part-time and distance (distance) students and students of separate departments at all stages of students' educational activities during the study of relevant disciplines. The article carefully considers the stages of certification based on the experience of research and teaching staff of the university.