Перегляд за Автор "Tsymbaliuk Anatolii Volodymyrovych"
Зараз показуємо 1 - 10 з 10
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументВплив податкової політики на формування бюджетних коштів України(Ірпінь, 2021) Цимбалюк Анатолій Володимирович; Цимбалюк Світлана Ярославівна; Tsymbaliuk Anatolii Volodymyrovych; Tsymbaliuk Svitlana YaroslavivnaРозкрито сутність і вплив податкової політики на формування дохідної частини бюджетів та надходжень до державних цільових позабюджетних коштів. Доведено, що формуючи податкову політику, держава шляхом збільшення або скорочення податкових надходжень, зміни форми оподаткування, бази та ставок, надання певних пільг окремим галузям, групам населення може сприяти зростанню чи спаданню господарської активності, створювати сприятливу кон ’юнктуру ринку та умови для розвитку пріоритетних галузей економіки, сприяти реалізації збалансованої соціальної політики. The essence and influence of tax policy on the formation of the revenue side of budgets and revenues to the state target extra-budgetary funds are revealed. It is proved that by forming tax policy, the state by increasing or decreasing tax revenues, changing the form of taxation, base and rates, providing certain benefits to certain industries, groups of the popidation can increase or decrease economic activity, create favorable market conditions and conditions for priority development, sectors o f the economy, to promote a balanced social policy.
- ДокументВплив фіскальної політики на економічну безпеку України(Ірпінь : Державний податковий університет, 2024) Цимбалюк Анатолій Володимирович; Цимбалюк Світлана Ярославівна; Tsymbaliuk Anatolii Volodymyrovych; Tsymbaliuk Svitlana YaroslavivnaРозглянуто вплив фіскальної політики на економічну безпеку України та сукупність умов і факторів, що забезпечують позитивну динаміку національної економіки, її здатність задовольняти суспільні та індивідуальні проблеми. The article considers the impact of fiscal policy on the economic security of Ukraine and the set of conditions and factors that ensure the positive dynamics of the national economy, its ability to meet social and individual problems.
- ДокументЕкономічні злочини як суб’єкт економічної небезпеки держави(Ірпінь : Університет ДФС України, 2019) Цимбалюк Анатолій Володимирович; Tsymbaliuk Anatolii VolodymyrovychУ тезі розглядається питання проблематики створення дієвого організаційно - правового механізму боротьби з «відмиванням» доходів здобутих злочинним шляхом. А також, термінове повернення в Україну незаконно перерахованих коштів та введення їх в легальні економічні відносини. The thesis considers the issue of creating an effective organizational and legal mechanism to combat "laundering" of proceeds from crime. Also, urgent return of illegally transferred funds to Ukraine and their introduction into legal economic relations.
- ДокументМитні процедури: економіко-правові аспекти(Інвестиції: практика та досвід, 2023) Цимбалюк Світлана Ярославівна; Цимбалюк Анатолій Володимирович; Скоромцова Тетяна Олександрівна; Tsymbaliuk Svitlana Yaroslavivna; Tsymbaliuk Anatolii Volodymyrovych; Scoromtsova Tetyana OleksandrivnaЗовнішня торгівля виступає важливою сферою національної економіки України, залежність від якої з кожним роком зростає. Важливим чинником, що впливає на безпеку переміщення товарів через митний кордон держави є здійснення надійного митного контролю і здійснення ефективних митних процедур. Одним із головних питань є визначення рівня довіри митного органу до підприємств-резидентів, до яких під час здійснення зовнішньоекономічної діяльності митними органами можуть бути встановлені форми й обсяги митного контролю, які сприятимуть спрощенню та прискоренню митних процедур. Під час дослідження було визначено, що економіко-правовою сутністю митних процедур є митний контроль та митний та пост митний аудит, митне оформлення та автоматизований економічний оператор. Враховуючи актуальність процесів проведення митної реформи та формування новітньої філософії їх здійснення доцільним є побудова митних процедур з врахуванням принципів сервісного обслуговування. Foreign trade is an important sphere of the national economy of Ukraine, the dependence on which is growing every year. An important factor affecting the security of the movement of goods across the customs border of the state is the implementation of reliable customs control and the implementation of effective customs procedures. One of the main issues is determining the level of trust of the customs authority in resident enterprises, to which, during the implementation of foreign economic activity, the forms and scope of customs control can be established by the customs authorities, which will contribute to the simplification and acceleration of customs procedures. During the research, it was determined that the economic and legal essence of customs procedures is customs control and customs and post-customs audit, customs clearance and an automated economic operator. One of the forms of customs control, characterized by positive features that are aimedat accelerating the movement of goods across the customs border, is a customs post-audit. This is a relatively new form for the domestic customs control system and is widely inherent in the customs authorities of developed countries. Customs post-audit not only significantly accelerates a number of customs procedures, reducing the time for customs formalities and overhead, but also significantly reduces or completely neutralizes bureaucratic formalities and grounds for corruption and abuse. The customs authorities of Ukraine are currently the national institution that is currently undergoing the largest cardinal reforms. The main goal of such reforms is to turn it into a modern service, which should become loyal and open to honest business and which will be deprived of the "image" of a corrupt state structure. Along with this, customs authorities also functionally act as a socio-economic institution, whose activities are manifested in the provision of certain services, which is carried out in the form of a kind of state service. Therefore, one of the elements of customs procedures at the level of state regulation may be the introduction of a "service" model of interaction between the state and business in the implementation of customs formalities. Given the relevance of the processes of customs reform and the formation of the latest philosophy of their implementation, it is appropriate to build customs procedures taking into account the principles of service.
- ДокументОподаткування зовнішньоекономічної діяльності в Україні та шляхи його удосконалення в умовах поглиблення процесів євроінтеграції(Наукові інновації та передові технології, 2024) Цимбалюк Світлана Ярославівна; Цимбалюк Анатолій Володимирович; Tsymbaliuk Svitlana Yaroslavivna; Tsymbaliuk Anatolii VolodymyrovychУ статті розглянуто сучасний стан вітчизняного оподаткування зовнішньоекономічної діяльності в умовах посилення світових інтеграційних процесів та охарактеризовано комплекс його ознак і складових елементів. Здійснено теоретичне обґрунтування моделі формування оптимальної системи оподаткування експортно-імпортних операцій та висвітлено її складові елементи. Визначено сутність процесу регулювання оподаткування зовнішньо- економічної діяльності та інструментів, що формують податковий механізм з поділом на обов’язкові і факультативні елементи податку. Акцентовано увагу на сучасних особливостях інструментарію реалізації податкової політики у сфері зовнішньоекономічної діяльності. Досліджено модель оподаткування зовнішньоекономічної діяльності та її взаємозв’язок з податковою (податкові методи, механізми) та зовнішньоекономічною політикою держави (оптимізація обсягів експорту-імпорту, вибір асортименту товарів). Встановлено, що модель системи митного оподаткування України має формуватися з урахуванням дієвості та динаміки як ендогенних, так і екзогенних чинників, і, насамперед, виконання державою зобов'язань на міжнародному рівні (вимоги ЄС, членство в СОТ). Акцентовано увагу на вирішенні проблем виконання експортних контрактів за вартістю, фізичними обсягами експортної продукції, оскільки, це впливає безпосередньо на надходження податкових і митних платежів. Також наголошено, що базовим імперативом реалізації ефективного оподаткування зовнішньоекономічної діяльності у світовій фіскальній практиці є максимальне спрощення процедур митного контролю. Значну увагу приділено обґрунтуванню перспективних напрямків удосконалення митного оподаткування в умовах внесення частих змін та доповнень до податкового та митного законодавства, а також його гармонізації до міжн ародних стандарті в The article examines the current state of domestic taxation of foreign economic activity in the context of strengthening global integration processes and characterizes the complex of its features and constituent elements. Theoretical substantiation of the model of formation of the optimal system of taxation of exportimport operations was carried out and its constituent elements were highlighted. The essence of the process of regulating the taxation of foreign economic activity and the instruments that form the tax mechanism is determined, with a division into mandatory and optional tax elements. Attention is focused on the modern features of the implementation of tax policy in the field of foreign economic activity. The model of taxation of foreign economic activity and its relationship with the tax (tax methods, mechanisms) and foreign economic policy of the state (optimization of export-import volumes, selection of the range of goods/products) were studied. The author establishes that the model of the system of foreign economic taxation in Ukraine should be formed taking into account the effectiveness and dynamics of both endogenous and exogenous factors, and, above all, the fulfillment of the State's obligations at the international level (EU requirements, WTO membership). Attention is focused on solving the problems of the implementation of export contracts by value, physical volumes of export products, since this directly affects the receipt of tax and customs payments. It was also emphasized that the basic imperative for the implementation of effective taxation of foreign economic activity in the global fiscal practice is the maximum simplification of customs control procedures. Considerable attention is paid to the justification of prospective directions for the improvement of customs taxation in the conditions of frequent changes and additions to the tax and customs legislation, as well as its harmonization to international standards. The principle approaches to the application of tax instruments in foreign economic activity in the form of the model for the formation of an optimal system of taxation of export-import operations have been determined.
- ДокументПодатковий компроміс: держава – платник податків, як важливий напрям податкової політики України(Харків, 2019) Цимбалюк Анатолій Володимирович; Tsymbaliuk Anatolii VolodymyrovychУ тезі розглядаються види податків, інших обов’язкових платежів до бюджетів і державних цільових фондів, порядок їх адміністрування, перелік об’єктів оподаткування, їх бази, ставок і інших елементів, застосування контрольних заходів, відповідальності за порушення податкового законодавства обумовили суттєві зміни у відносинах, держава - платник податкового платежу. The thesis considers the types of taxes, other mandatory payments to budgets and state trust funds, the order of their administration, the list of objects of taxation, their base, rates and other elements, the application of control measures, liability for violations of tax law caused significant changes in relations , the state is a taxpayer.
- ДокументРоль і місце податків у фінансовій безпеці держави(Ірпінський юридичний часопис: науковий журнал, 2021) Цимбалюк Анатолій Володимирович; Tsymbaliuk Anatolii VolodymyrovychОдну з фундаментальних складових системи економічної безпеки держави становить податкова, оскільки вона забезпечує фінансовими ресурсами практично всі складові економічної безпеки: фінансову, кадрову, соціальну, екологічну, правову тощо. Податкові платежі є головним джерелом фінансових ресурсів, що централізовані державою для задоволення суспільно необхідних і законодавчо встановлених потреб, тобто забезпечення життєдіяльності суспільства. Подібні тенденції характерні переважній більшості країн світу. Фіскальна політика з позицій економічної безпеки держави повинна дати відповіді на актуальні питання щодо: ролі державного бюджету у перерозподілі національного доходу; оптимізації податкового навантаження на економічних суб’єктів; впливу оподаткування на економічну кон’юктуру та ін. Тому існують усі підстави звернути особливу увагу на багаторівневу систему податкової безпеки на рівні держави, окремих регіонів, територіальних громад, суб’єктів господарської діяльності, а також окремої особи. Це означає, що з податковою системою пов’язані інтереси не тільки суспільства і держави, але й усіх громадян, груп населення, СПД, окремих організацій і установ. Надання державою членам суспільства суспільних благ і послуг, пов’язаних зі створенням нових робочих місць, підтримкою загальної зайнятості, соціальним забезпеченням і соціальним захистом, освітою і охороною здоров’я, охороною природного середовища і безпекою, а також їх кількість і якість практично повністю залежать від масштабів податкового потенціалу країни, ефективності і справедливості податкової системи. Як відомо, податковий потенціал визначається загальним економічним потенціалом, проте не можна скидати з рахунків вплив податків на стан економіки. Податки і податкова політика повинні сприяти забезпеченню розвитку економіки, фінансової системи і фінансових відносин у країні і регіонах для того, щоб були сформовані необхідні фінансові умови та ресурси для соціально-економічного розвитку держави, успішного протистояння внутрішнім і зовнішнім загрозам. Отже, податки і податкова система о б ’єктивно включені в систему фінансової безпеки. У податковій політиці акцент важливо перенести на збільшення податкових надходжень, причому не за рахунок зростання податкового навантаження (тиску), а за рахунок здійснення заходів з легалізації приватно-підприємницької активності суб’єктів господарювання. У статті розкрито принципи, на яких повинна ґрунтуватися раціональна податкова політика, що забезпечить фінансову безпеку держави, до яких важливо віднести такі: - рівні податки на рівновеликий об'єкт оподаткування (прибуток, дохід, майно, рента тощо); - уніфікація порядку стягнення податків незалежно від форми власності, виду діяльності та джерела доходів; - раціональне та ефективне співвідношення загальноприйнятого і пільгового оподаткування; - соціальна справедливість у процесі розподілу податкового тягаря між різними категоріями і групами платників; - встановлення податків і зборів з урахування економічної доцільності та ін. The relevance of this topic is beyond doubt because the tax system is one o f fundamental parts o f the state economical security. It supplies almost all the components o f economical security with financial resources. These components are: financial, personnel, social, ecological, legal, etc. Tax payments are the main source o f financial resources which are centralized by the state for meeting social needs stated by law, in other words, ensuring the viability o f the society. Such trends are typical for the most part o f the countries. Fiscal policy must answer the relevant questions about: the role o f the state budget in the redistribution o f national income; optimization o f tax burgeon on economic entities; the impact o f taxation on economic conjuncture, etc. That's why there is a strong basics to pay a great attention to a multilevel system o f the tax security at the state level, region level, level o f local communities, business entity, and also an individual. It means that not only social and state interests are connected with the tax system, but also interests o f all the communities, population groups, business entities, certain organizations and institutions. Providing the society with social benefits and services which are connected with the creation o f workplaces, support o f employment, social welfare and social security, education and health care, environmental protection and secure, and their quality and quantity depends on the state tax potential, efficiency and fairness o f the tax system. It is known, that the tax potential is measured by the common economical potential, but it's necessary to take into account the influence o f taxes on the state o f the economy. The taxes and the tax policy must promote the development o f economy, financial system and financial relations in the state and the regions. It's needed for the creation o f the necessary financial conditions and resources for the socio-economic development o f the state, successful confrontation o f internal and external threats. This way, the taxes and the tax system are included into the financial security system. In the tax policy it's important to shift the focus to increasing tax revenues. But it must be done not due to the growth o f the tax burden, but due to the legalization o f the business entities private entrepreneurial activity. This article reveals the principles, the rational tax policy must base on. These principles are to provide the state financial security. They are: Equal taxes on the equal object o f taxation (profit, income, property, rent, etc.); Unification o f the procedure for collecting taxes, not depending on ownership, type o f activity and a source o f income; Rational and effective correlation o f the common and preferential taxation; Social fairness in the distribution o f the tax burden among different categories and groups of payers; Setting taxes and fees considering the economic feasibility etc.
- ДокументФінансова безпека, як складова національної безпеки держави(Ірпінь : Університет ДФС України, 2021) Сюравчик Ірина Андріївна; Цимбалюк Анатолій Володимирович; Siuravchyk Iryna Andriivna; Tsymbaliuk Anatolii VolodymyrovychРозглядаються питання економічної безпеки держави і суспільства. Сучасний соціально-політичний та економічний стан розвитку України вимагає цілеспрямованої діяльності держави, усіх рівнів організації законодавчої і виконавчої влади щодо забезпечення економічної і як складової фінансової безпеки країни та її громадян. Issues of economic security of the state and society are considered. Current socio-political and economic situation Ukraine's development requires purposeful activity of the state, all levels of organization of legislative and executive power to ensure economic and as a component of financial security of the country and its citizens.
- ДокументФінансове право України (особлива частина)(Ірпінь : Державний податковий університет, 2022) Касьяненко Любов Михайлівна; Мацелик Тетяна Олександрівна; Аністратенко Юлія Ігорівна; Кармаліта Марія Володимирівна; Мельник Олена Петрівна; Сластьоненко Оксана Олександрівна; Стародуб Дмитро Миколайович; Субіна Тетяна Володимирівна; Цимбалюк Анатолій Володимирович; Шакірова Олена Вадимівна; Шолкова Тетяна Борисівна; Kasianenko Liubov Mykhailivna; Matselyk Tetiana Oleksandrivna; Anistratenko Yuliia Ihorivna; Karmalita Mariia Volodymyrivna; Melnyk Olena Petrivna; Slastonenko Oksana Oleksandrivna; Starodub Dmytro Mykolayovych; Subina Tetyana Volodymyrivna; Tsymbaliuk Anatolii Volodymyrovych; Shakirova Olena Vadymivna ; Sholkova Tetiana BorysivnaНавчальний посібник присвячений питанням особливої частини фінансового права України. Детально розглядаються питання правового регулювання бюджетних, податкових відносин, грошового обігу та безготівкових розрахунків в Україні, правового режиму цільових публічних фондів коштів, ринку фінансових послуг як предмета фінансово-правового регулювання, правових засад валютного регулювання та валютного нагляду та ін. До структури посібника включені теми, які розкривають сучасні тенденції розвитку науки фінансового права. Кожна тема супроводжується питаннями для самоконтролю, тестами та рекомендованими джерелами для поглибленого вивчення. Для студентів закладів вищої освіти, викладачів. Посібник буде корисним також юристам-практикам, науковцям, працівникам органів публічної адміністрації, всім, кого цікавить фінансове право. The textbook is devoted to the issues of the special part of financial law of Ukraine. The issues of legal regulation of budgetary, tax relations, cash circulation and non-cash payments in Ukraine, the legal regime of targeted public funds of funds, the financial services market as a subject of financial and legal regulation, the legal basis of currency regulation and currency supervision, etc. are considered in detail. The structure of the manual includes topics that reveal current trends in the development of the science of financial law. Each topic is accompanied by self-control questions, tests and recommended sources for in-depth study. For students of higher education institutions, teachers. The manual will also be useful for practicing lawyers, academics, public administration officials, and anyone interested in financial law.
- ДокументФіскальна політика в контексті податкової бази регіонів України та фактори її формування(Ірпінь, 2019) Цимбалюк Анатолій Володимирович; Цимбалюк Світлана Ярославівна; Tsymbaliuk Anatolii Volodymyrovych; Tsymbaliuk Svitlana YaroslavivnaУ тезі розглядається проблема оподаткування з позицій регіонального розвитку, при цьому необхідно справедливо розподіляти податковий тягар між усіма регіонами, враховуючи їх податкоспроможність, що означає вилучення податкових надходжень з регіонів відповідно до їх можливостей з урахуванням потреб соціально-економічного розвитку при використанні усіх регіональних ресурсів, а також розширення бази оподаткування. The thesis addresses the problem of taxation from the point of view of regional development, and it is necessary to fairly distribute the tax burden between all the regions, taking into account their tax capacity, which means the removal of tax revenues from the regions according to their capabilities, taking into account the needs of socio-economic development, using all regional resources, and also expanding the tax base.