Факультет фінансів та цифрових технологій
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Факультет фінансів та цифрових технологій за Автор "Buluy Bohdan Viktorovych"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументМетодика вивчення тотожних перетворень раціональних та ірраціональних виразів у шкільному курсі математики(Ірпінь, 2024) Булуй Богдан Вікторович; Buluy Bohdan ViktorovychУ роботі розроблено та теоретично обґрунтувано методику навчання тотожних перетворень раціональних та ірраціональних виразів в школі, а також виявлено можливості використання загальних способів тотожних перетворень. Досліджено процес навчання учнів тoтожно перетворювати раціональні та ірраціональні вирази. Гіпотеза дослідження полягає в тому, що застосування розробленої системи цільових завдань при вивченні тотожних перетворень раціональних та ірраціональних виразів підвищить рівень знань, вмінь та навичок учнів, сприятиме раціональному вибору, застосовувати різні методи тотожних перетворень, у тому числі ті, які не були розглянуті в шкільних підручниках. Проаналізовано діючі підручники алгебри і додаткову літературу по темі дослідження для виявлення в них методики тотожних перетворень раціональних та ірраціональних виразів; систематизовано різні методи і прийоми викладання теми "Методичні особливості тотожних перетворень раціональних та ірраціональних виразів" та проаналізовано ефeктивнiсть використання їх на практиці, визначено основні недоліки та шляхи їх усунення. The paper develops and theoretically substantiates a methodology for teaching identical transformations of rational and irrational expressions at school, and reveals the possibilities of using general methods of identical transformations. The process of teaching students to transform rational and irrational expressions identically is investigated. The hypothesis of the study is that the application of the developed system of target tasks in the study of identical transformations of rational and irrational expressions will increase the level of knowledge, skills and abilities of students, promote rational choice, apply various methods of identical transformations, including those that have not been considered in school textbooks. The existing algebra textbooks and additional literature on the research topic are analysed to identify the methods of identical transformations of rational and irrational expressions; various methods and techniques of teaching the topic "Methodological features of identical transformations of rational and irrational expressions" are systematised and the effectiveness of their use in practice is analysed, the main shortcomings and ways to eliminate them are identified.