Факультет соціально-гуманітарних технологій, спорту та реабілітації
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Факультет соціально-гуманітарних технологій, спорту та реабілітації за Автор "Malofeyev Denys Oleksandrovych"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументВплив професійної рефлексії на власне особистісне зростання майбутнього психолога(Ірпінь, 2024) Малофеєв Денис Олександрович; Malofeyev Denys OleksandrovychПроведено теоретичний аналіз проблем особистісного зростання у науковій літературі. Визначено психологічні фактори, що впливають на рефлексію майбутнього психолога. Вивчено особливості професійної рефлексії в контексті власного особистісного зростання майбутніх психологів. Здійснено психодіагностичне дослідження розвитку професійної рефлексії та особливостей особистісного зростання майбутніх психологів. Проведено аналіз взаємозв’язку професійної рефлексії та власного особистісного зростання майбутніх психологів. На основі результатів теоретичної та емпіричної частин дослідження розроблено тренінгову програму покращення професійної рефлексії як механізму власного особистісного зростання майбутнього психолога і надано рекомендації педагогам і психологам закладів вищої освіти щодо розвитку професійної рефлексії у майбутніх психологів. A theoretical analysis of the problems of personal growth in the scientific literature was carried out. Psychological factors influencing the reflection of the future psychologist are determined. Peculiarities of professional reflection in the context of personal growth of future psychologists are studied. A psychodiagnostic study of the development of professional reflection and features of personal growth of future psychologists was carried out. An analysis of the relationship between professional reflection and personal growth of future psychologists was conducted. Based on the results of the theoretical and empirical parts of the study, a training program was developed to improve professional reflection as a mechanism for the personal growth of a future psychologist, and recommendations were given to teachers and psychologists of higher education institutions regarding the development of professional reflection in future psychologists.