Кафедра економіки, підприємництва та бізнес адміністрування
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кафедра економіки, підприємництва та бізнес адміністрування за Автор "Korotun Artem Romanovych"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументФормування маркетингової моделі залучення вступників закладу вищої освіти в Україні(Ірпінь, 2024) Коротун Артем Романович; Korotun Artem RomanovychУ роботі поглиблено розкрито теоретико-методичні засади та надання практичних рекомендацій щодо розробки та впровадження маркетингової моделі залучення вступників закладу вищої на ринку послуг вищої освіти в Україні. За результатами дослідження сформовано комплексні рішення маркетингової моделі закладу вищої освіти на ринку освітніх послуг Державного податкового університету. The theoretical and methodological principles and the provision of practical recommendations regarding the development and implementation of a marketing model for attracting entrants to a higher education institution in the market of higher education services in Ukraine are revealed in depth in the work. Based on the results of the research, complex solutions of the marketing model of the higher education institution on the market of educational services of the State Tax University were formed.