Перегляд за Автор "Братунець Юлія Юріївна"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументВплив електронних сервісів на розвиток інформаційно-довідкової та консультаційної роботи ДПС України(БізнесІнформ, 2023) Тучак Тетяна Володимирівна; Братунець Юлія Юріївна; Tuchak Tetiana Volodymyrivna; Bratunets Yuliia YuriivnaМетою даної статті є ретельний аналіз та дослідження впливу електронних сервісів на розвиток інформаційно-довідкової та консультаційної роботи Державної податкової служби України (ДПС). У рамках дослідження була проведена докладна оцінка функціонування основних електронних сервісів, що надають інформаційно-довідкові та консультаційні послуги. Зокрема, були проаналізовані такі платформи, як ЗІР (загально- доступний інформаційний ресурс), комунікаційна податкова платформа, електронний кабінет платника податків та реєстр індивідуальних податкових консультацій. У ході аналізу було виявлено, що за останні п’ять років спостерігається значне зростання активності відвідувань електронних сервісів, що свідчить про те, що платники податків переходять до використання електронних засобів отримання інформаційно - довідкових і консультаційних послуг. Одним із факторів, що сприяє цьому переходу, є зручність і швидкість доступу до необхідної інформації. Додатково відмічається підвищення якості обслуговування, зменшення витрат, а також збільшення прозорості та довіри завдяки використанню електронних сервісів. На основі проведеного аналізу було виділено ключові причини позитивного впливу електронних сервісів на розвиток інформаційно-довідкової та консультаційної роботи ДПС України. Крім зазначених переваг, електронні сервіси сприяють збільшенню ефективності обміну даними між платниками податків та податковим органом. Зроблені висновки підкреслюють важливість подальшого розвитку електронних сервісів у сфері оподаткування та вказують на потенціал для вдосконалення та розширення функціональності існуючих платформ. По- дальші дослідження мають спрямовуватись на виявлення нових можливостей і оптимізацію електронних сервісів для максимально ефективного задоволення потреб платників податків у доступі до інформації та консультацій. The article is aimed at a thorough analysis and study of the impact of electronic services on the development of information, reference and consulting work of the State Tax Service of Ukraine (STS). As part of the study, a detailed assessment of the functioning of the main electronic services providing information, reference and consulting services was carried out. In particular, such platforms as PIR (public information resource), communication tax platform, taxpayer’s electronic cabinet and register of individual tax consultations were analyzed. In the course of the analysis, it was found that over the past five years there has been a significant increase in the activity of visits to electronic services, which indicates that taxpayers are moving to the use of electronic means of obtaining information, reference and consulting services. One of the factors contributing to this transition is the convenience and speed of access to the necessary informa- tion. Additionally, there is an increase in the quality of service, a reduction in costs, as well as an increase in transparency and trust through the use of electronic services. On the basis of the carried out analysis, the key reasons for the positive impact of electronic services on the development of information, reference and consulting work of the State Tax Service of Ukraine have been allocated. In addition to these advantages, electronic services help to increase the efficiency of data exchange between taxpayers and the tax authority. The conclusions emphasize the importance of further development of electronic services in the field of taxation and indicate the potential for improving and expanding the functionality of existing platforms. Further research should be aimed at identifying new opportunities and optimizing electronic services to meet taxpayers’ needs for access to information and advice as efficiently as possible.
- ДокументІнформаційно-довідкова та консультаційна робота органів ДПС: організаційно-методичний аспект(Ірпінь, 2024) Братунець Юлія Юріївна; Bratunets Yuliia YuriivnaУ роботі досліджено сукупність економічних відносин, які виникають між органами ДПС та платниками податків в процесі надання інформаційно-довідкових та консультаційних послуг, розробка й обґрунтування теоретичних та організаційно-методичних аспектів інформаційно-довідкової та консультаційної роботи ДПС України. Запропоновані рекомендації щодо удосконалення податкового планування підприємств енергетичної галузі. The work examines the set of economic relations that arise between the DPS bodies and taxpayers in the process of providing information and reference and consulting services, the development and justification of theoretical and organizational and methodological aspects of the information, reference and consulting work of the DPS of Ukraine. Proposed recommendations for improving tax planning of enterprises in the energy sector.