Перегляд за Автор "Отравенко О."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументДинаміка психоемоційного стану та індивідуально-психологічні особливості студентів під час занять з фізичної культури(Revista Dilemas Contemporáneos: Educación, Política y Valores., 2019) Грибан Григорій Петрович; Кузніцова О.; Дзензелюк Д.; Малинський Ігор Йосипович; Діхтяренко Зоя Михайлівна; Єрьоменко Едуард Анатолійович; Отравенко О.; Литвиненко А.; Лугін Н.; Охріменко І.; Пронтенко К.; Hryban Hryhorii Petrovych; Kuznіetsova О.; Dzenzeliuk D.; Malynskyi Ihor Yosypovych; Dikhtiarenko Zoia Mykhailivna; Yeromenko Eduard Anatoliiovych; Otravenko O.; Lytvynenko A.; Lyhun N.; Okhrimenko I.; Prontenko K.У статті представлені результати дослідження динаміки психоемоційного стану та індивідуально-психологічні особливості студентів під час занять з фізичного виховання. 60 студентів брали участь у дослідженні. Рівень екстраверсії, емоційної стійкості та типу темпераменту визначалися за методологією Х. Айзенка. Оцінка добробуту, активність та настрій здійснювали за допомогою тесту WAM. Диференціація фізичного виховання заняття, застосовуючи фізичні вправи відповідно до темпераментів студентів, визначаються що позитивно впливають на їх емоційний стан та індивідуально-психологічні характеристики. В студентів експериментальних групах визнають, що є кращі показники самопочуття, активності, настрою, екстраверсія та інтроверсія, невротизм, ніж контрольні групи наприкінці експерименту. The article presents results of the investigation of dynamics of psycho-emotional state and individual psychological characteristics of students during physical education. 60 students were part in the research. The level of extraversion, emotional stability, and type of temperament were determined according to the methodology of H. Eysenck. The assessment of well-being, activity, and mood was carried out using the WAM test. The differentiation of physical education classes, applying physical exercises according to the students’ temperaments, is determined to influence their emotional state and individual-psychological characteristics positively. The students of experimental groups are defined to have better indicators of well-being, activity, mood, extraversion and introversion, neuroticism than those of control groups at the end of the experiment.
- ДокументМетодична система використання фітнес-технологій у фізичному вихованні студентів(International Journal of Applied Exercise Physiology, 2020) Жамардій В.; Грибан Григорій Петрович; Школа О.; Фоменко О.; Христенко Д.; Діхтяренко Зоя Михайлівна; Єрьоменко Едуард Анатолійович; Литвиненко Андрій Миколайович; Терентьєва Н.; Отравенко О.; Самокіш І.; Нузаревич О.; Бложчинський І.; Zhamardiy V.; Hryban Hryhorii Petrovych; Shkola O.; Fomenko O.; Khrystenko D.; Dikhtiarenko Zoia Mykhailivna; Yeromenko Eduard Anatoliiovych; Lytvynenko Andrii Mykolaiovych; Terentieva N.; Otravenko O.; Samokish I.; Husarevych O.; Bloshchynskyi I.У статті обґрунтовано модель методичної системи використання сучасних фітнес-технологій у фізичному вихованні студентів, яка враховує всі складові педагогічного процесу: мету, завдання, принципи, методи, форми та засоби підготовки майбутніх фахівців особистість, яка має досконалі фізичні та медичні навички застосовувати фітнес-технології у своєму житті. Методична система створюється на основі методологічних, теоретичних і практичних концепцій з урахуванням гуманістичного, системного, діяльнісного, особистісно орієнтованого, інноваційного, культурного та компетентнісного підходів. Ця модель сприятиме формуванню ціннісного ставлення учнів до фітнес-технологій, активізації фізичних навантажень студентів і формуванню здорового способу життя. The article substantiates the model of the methodical system of using modern fitness technologies in physical education of students which takes into account all the components of the pedagogical process: the purpose, objectives, principles, methods, forms, and means of the preparation of future specialists’ personality who have perfect physical and health care competencies to apply fitness technologies in their own life. The methodical system is created on the basis of methodological, theoretical and practical concepts taking into account the humanistic, systemic, activity, personally oriented, innovative, cultural, and competency-based approaches. The model will contribute to the formation of the value-based attitudes of students to fitness technologies, the activation of students’ physical activity, and the formation of healthy lifestyle.