Перегляд за Автор "Пронтенко К."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументАкадемічна працездатність та розумові здібності курсантів, які займаються спортом під час навчання(Revista Dilemas Contemporáneos, 2019) Пронтенко К.; Грибан Григорій Петрович; Охріменко І.; Бондаренко В.; Безпалий С.; Діхтяренко Зоя Михайлівна; Єрьоменко Едуард Анатолійович; Булгаков О.; Бдошунчук І.; Дзензелюк Д.; Prontenko K.; Hryban Hryhorii Petrovych; Okhrimenko I.; Bondarenko V.; Bezpaliy S.; Dikhtiarenko Zoia Mykhailivna; Yeromenko Eduard Anatoliiovych; Bulgakov O.; Bloshchynskyi I.; Dzenzeliuk D.У статті досліджено вплив спортивних занять на рівень навчальної активності та розумових можливостей курсантів під час навчання у вищому військовому навчальному закладі. У дослідженні взяли участь 271 курсантів. Була сформована експериментальна група (ЕГ) з курсантів, які беруть участь у видах спорту (n = 63), і контрольна група (КГ), в якій брали участь курсанти відповідно до традиційної системи фізичної підготовки (n = 208). Успішність оцінювалася за результатами оволодіння різними дисциплінами, розумовими можливостями, згідно з тестом Бурдона-Анфімова. Визначено, що курсанти ЕГ мали кращі показники навчальної та розумової здібності, ніж курсанти КГ. The article investigates the influence of sports classes on the level of study activity and mental capacity of the cadets during the study at the institution of higher military education (HMEI). 271 cadets participated in the investigation. An experimental group (EG) was formed with cadets participating in sports (n = 63) and a control group (CG) that involved cadets studying according to the traditional physical training system (n = 208). Academic performance was estimated according to the results of mastering different disciplines, mental capacity, according to the Burdon-Anfimov test. It is determined that the EG cadets had better indicators of academic performance and mental ability than the CG cadets.
- ДокументДинаміка психоемоційного стану та індивідуально-психологічні особливості студентів під час занять з фізичної культури(Revista Dilemas Contemporáneos: Educación, Política y Valores., 2019) Грибан Григорій Петрович; Кузніцова О.; Дзензелюк Д.; Малинський Ігор Йосипович; Діхтяренко Зоя Михайлівна; Єрьоменко Едуард Анатолійович; Отравенко О.; Литвиненко А.; Лугін Н.; Охріменко І.; Пронтенко К.; Hryban Hryhorii Petrovych; Kuznіetsova О.; Dzenzeliuk D.; Malynskyi Ihor Yosypovych; Dikhtiarenko Zoia Mykhailivna; Yeromenko Eduard Anatoliiovych; Otravenko O.; Lytvynenko A.; Lyhun N.; Okhrimenko I.; Prontenko K.У статті представлені результати дослідження динаміки психоемоційного стану та індивідуально-психологічні особливості студентів під час занять з фізичного виховання. 60 студентів брали участь у дослідженні. Рівень екстраверсії, емоційної стійкості та типу темпераменту визначалися за методологією Х. Айзенка. Оцінка добробуту, активність та настрій здійснювали за допомогою тесту WAM. Диференціація фізичного виховання заняття, застосовуючи фізичні вправи відповідно до темпераментів студентів, визначаються що позитивно впливають на їх емоційний стан та індивідуально-психологічні характеристики. В студентів експериментальних групах визнають, що є кращі показники самопочуття, активності, настрою, екстраверсія та інтроверсія, невротизм, ніж контрольні групи наприкінці експерименту. The article presents results of the investigation of dynamics of psycho-emotional state and individual psychological characteristics of students during physical education. 60 students were part in the research. The level of extraversion, emotional stability, and type of temperament were determined according to the methodology of H. Eysenck. The assessment of well-being, activity, and mood was carried out using the WAM test. The differentiation of physical education classes, applying physical exercises according to the students’ temperaments, is determined to influence their emotional state and individual-psychological characteristics positively. The students of experimental groups are defined to have better indicators of well-being, activity, mood, extraversion and introversion, neuroticism than those of control groups at the end of the experiment.