Перегляд за Автор "Романчук Катерина Сергіївна"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументОснови методичної майстерності вчителя фізичної культури з гімнастики(Київ : Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2021) Крупеня Світлана Василівна; Лаврентьєв Олександр Миколайович; Романчук Катерина Сергіївна; Krupenia Svitlana Vasylivna; Lavrentiev Oleksandr Mykolaiovych; Romanchuk Kateryna SerhiivnaМетодична майстерність – це вияв високого рівня педагогічної діяльності, що відображає особливу відшліфованість методів, прийомів психолого-педагогічної теорії та практики, завдяки чому забезпечується висока ефективність навчально-виховного процесу. Методична майстерність, це «умова і засіб реалізації особистості вчителя, його позиції, творчого потенціалу, комплекс властивостей особистості, що забезпечує рівень самоорганізації професійної діяльності на рефлексивній основі». Визначення педагогічної майстерності наголошує на особистісному факторі вчителя, його здатності здійснювати педагогічну діяльність. Methodical skill is a manifestation of a high level of pedagogical activity, which reflects the special refinement of methods, techniques of psychological and pedagogical theory and practice, which ensures high efficiency of the educational process. Methodical skill is a «condition and means of realization of the teacher’s personality, his position, creative potential, a set of personality traits that provides a level of self-organization of professional activity on a reflective basis.» The definition of pedagogical skill emphasizes the personal factor of the teacher, his ability to carry out pedagogical activities
- ДокументОснови побудови тренувального процесу борців у річному циклі підготовки(Ірпінь : Університет ДФС України, 2021) Романчук Катерина Сергіївна; Крупеня Світлана Василівна; Romanchuk Kateryna Serhiivna; Krupenia Svitlana VasylivnaВ основу раціональної періодизації річної підготовки покладено таку побудову тренувального процесу, яка полягає в розвитку максимальної сили або аеробної продуктивності принципово відрізняється від періодизації тренувального процесу, завданням якого є планомірне становлення стану найвищої готовності до головних змагань – багатокомпонентного стану, що залежить від безлічі відносно стабільних і лабільних компонентів The rational periodization of annual training is based on such a construction of the training process, which consists in the development of maximum strength or aerobic productivity, which is fundamentally different from the periodization of the training process, the task of which is the systematic formation of the state of highest readiness for the main competitions - a multi-component state that depends on a set of relatively stable and labile components