Перегляд за Автор "Харіна Олена Євгенівна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументПроблеми соціологічного, психологічного та педагогічного забезпечення податкових відносин в Україні(Ірпінь, 2016) Тарапатова Наталія Миколаївна; Пєтухова Ірина Олексіївна,; Калениченко Руслан Арсенович; Корсун Сергій Іванович; Харіна Олена Євгенівна; Павлова Олена Валеріївна; Tarapatova Nataliia Mykolaivna; Pietukhova Iryna Oleksiivna; Kalenychenko Ruslan Arsenovych; Korsun Serhii Ivanovych; Kharina Olena Yevhenivna; Pavlova Olena ValeriivnaУ монографії досліджено детермінанти трансформацій українського суспільства та їхній вплив на функціонування системи оподаткування, розглянуто напрями підвищення ефективності взаємодії податкових органів із платниками податків, проаналізовано соціально-психологічні особливості професійної діяльності податківців, розкрито специфіку механізмів досягнення психологічного комфорту у стосунках між податківцями та платниками податків, виявлено соціально-психологічні механізми оптимізації діяльності податкових органів, окреслено механізми удосконалення підготовки фахівців податкового профілю. Запропоновано методологію використання комплексу новітніх соціологічних, психологічних та педагогічних методів у процесі розвитку податкових відносин в Україні; обґрунтовано соціальні показники ефективності надання податкових послуг, визначено перелік основних проблеми у взаємодії податкових органів і підприємств малого та середнього бізнесу. The monograph examines the determinants of transformations of Ukrainian society and their impact on the functioning of the taxation system, considers the directions of improving the efficiency of interaction between tax authorities and taxpayers, analyzes the socio-psychological features of the professional activity of tax officers, reveals the specifics of mechanisms for achieving psychological comfort in relations between tax officers and taxpayers, identifies socio-psychological mechanisms for optimizing the activities of tax authorities, outlines mechanisms for improving the quality of tax services. The methodology of using a complex of the latest sociological, psychological and pedagogical methods in the process of development of tax relations in Ukraine is proposed; social indicators of efficiency of tax services are substantiated; the list of main problems in the interaction between tax authorities and small and medium-sized businesses is determined.