Перегляд за Автор "Христенко Д."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументМетодична система використання фітнес-технологій у фізичному вихованні студентів(International Journal of Applied Exercise Physiology, 2020) Жамардій В.; Грибан Григорій Петрович; Школа О.; Фоменко О.; Христенко Д.; Діхтяренко Зоя Михайлівна; Єрьоменко Едуард Анатолійович; Литвиненко Андрій Миколайович; Терентьєва Н.; Отравенко О.; Самокіш І.; Нузаревич О.; Бложчинський І.; Zhamardiy V.; Hryban Hryhorii Petrovych; Shkola O.; Fomenko O.; Khrystenko D.; Dikhtiarenko Zoia Mykhailivna; Yeromenko Eduard Anatoliiovych; Lytvynenko Andrii Mykolaiovych; Terentieva N.; Otravenko O.; Samokish I.; Husarevych O.; Bloshchynskyi I.У статті обґрунтовано модель методичної системи використання сучасних фітнес-технологій у фізичному вихованні студентів, яка враховує всі складові педагогічного процесу: мету, завдання, принципи, методи, форми та засоби підготовки майбутніх фахівців особистість, яка має досконалі фізичні та медичні навички застосовувати фітнес-технології у своєму житті. Методична система створюється на основі методологічних, теоретичних і практичних концепцій з урахуванням гуманістичного, системного, діяльнісного, особистісно орієнтованого, інноваційного, культурного та компетентнісного підходів. Ця модель сприятиме формуванню ціннісного ставлення учнів до фітнес-технологій, активізації фізичних навантажень студентів і формуванню здорового способу життя. The article substantiates the model of the methodical system of using modern fitness technologies in physical education of students which takes into account all the components of the pedagogical process: the purpose, objectives, principles, methods, forms, and means of the preparation of future specialists’ personality who have perfect physical and health care competencies to apply fitness technologies in their own life. The methodical system is created on the basis of methodological, theoretical and practical concepts taking into account the humanistic, systemic, activity, personally oriented, innovative, cultural, and competency-based approaches. The model will contribute to the formation of the value-based attitudes of students to fitness technologies, the activation of students’ physical activity, and the formation of healthy lifestyle.