Перегляд за Автор "Horban Sofiia Yuriivna"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументВикористання інформаційних технологій в системі екологічного моніторингу(Житомир: Видавництво «ЖДУ», 2017) Чорна Тетяна Миколаївна; Горбань Софія Юріївна; Chorna Tetiana Mykolaivna; Horban Sofiia YuriivnaУ статті узагальнена інформація щодо використання інформаційних технологій в системі екологічного моніторингу. Представлено загальну характеристику та дано визначення географічних інформаційних систем, охарактеризовано їх компоненти і визначальні функції. Здійснено аналіз можливостей інформаційних технологій при розв’язанні завдань управління екологічною безпекою навколишнього середовища. The article summarizes information on the use of information technologies in the system of environmental monitoring. The general description and definition of geographic information systems is given, their components and defining functions are characterized. The analysis of the possibilities of information technologies in solving the problems of environmental environmental management is carried out.
- ДокументДослідження передумов, наслідків та аналізу кримінальних проваджень ухилення від сплати податків, зборів (обов’язкових платежів)(Електронне наукове фахове видання «Юридичний науковий електронний журнал», 2020) Лугіна Наталія Анатоліївна; Горбань Софія Юріївна; Luhina Nataliia Anatoliivna; Horban Sofiia YuriivnaУ статті визначено та узагальнено перелік схем з ухилення від сплати податків, зборів (обов’язкових платежів), які тісно пов’язані з корупцією та тіньовою економікою. Наведено рейтинг схем, що завдають найбільше збитків державі в грошовому еквіваленті, адже частка податків (включно із соціальними внесками) у ВВП нашої держави становить 32,5%, а із цього випливає, що правопорушення у сфері ухилення від сплати податків становлять 50–80% від «тіньової» частки. Виявлено, що на даний час досить розповсюдженими в Україні є схеми з ФОП, коли наймають працівника на роботу як фізичну-особу підприємця, яка заключає договір з надання певних послуг приватній установі, і таким чином компанія платить доволі менше податків, тим самим частково ухиляючись від їх сплати. У роботі зазначено випадки, в яких платник податку може бути притягнутий до відповідальності в разі ухилення від сплати податків. Визначено, що відповідно до статті 111 Податкового кодексу України застосовуються такі види юридичної відповідальності: фінансова; адміністративна; кримінальна. Фінансова відповідальність застосовується у вигляді штрафів або пені, адміністративна відповідальність – у вигляді адміністративного впливу за допомогою адміністративно-правових норм. А кримінальна відповідальність за ухилення від сплати податків, зборів, інших обов’язкових платежів передбачена статтею 212 Кримінального кодексу України. У таблиці узагальнено розміри штрафів неоподаткованого мінімуму доходів громадян і строк позбавлення права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю за певні неправомірні дії. Наведено та узагальнено в порівняльній таблиці розміри порогів для притягнення до кримінальної відповідальності за статтею 212 ККУ за 2018–2020 роки та фактори, які безпосередньо на це вплинули. Відповідно, за даними статистики Генеральної прокуратури України щодо розпочатих кримінальних проваджень за 6 місяців 2020 року зареєстровано 480 кримінальних правопорушень за ухилення від сплати податків, зборів (обов’язкових платежів). Декілька років поспіль спостерігається стабільне уповільнення тенденції відкриття кримінальних проваджень. У висновках статті пропонуються шляхи протидії ухиленню від сплати податків, зборів (обов’язкових платежів) як з боку держави так і з боку громадян. The article identifies and summarizes a list of schemes for tax evasion, fees (compulsory payments), which are closely related to corruption and the shadow economy. The rating of the schemes that cause the most damage to the state in monetary terms is given, because the share of taxes (including social contributions) in the GDP of our state is 32.5%, it follows that offenses in the field of tax evasion are 50–80% of «shadow» share. It was found that currently quite common in Ukraine are schemes with self-employment, when hiring an employee as an individual entrepreneur who enters into a contract for certain services to a private institution, and thus the company pays much less taxes, thus partially evading their payment. The International Association of Chartered Certified Accountants also conducted a study which found that Ukraine’s shadow economy accounts for almost 46% of official GDP. Although the government estimates that the share of the shadow economy in Ukraine is slightly smaller, at about 35%, this figure is quite high. The paper identifies cases in which tax payers can be prosecuted in case of tax evasion. It is determined that in accordance with Article 111 of the Tax Code of Ukraine, the following types of legal liability are applied: financial; administrative; criminal. Financial liability is applied in the form of fines. Administrative liability – in the form of administrative influence through administrative law. And criminal liability for evasion of taxes, fees and other mandatory payments is provided by Article 212 of the Criminal Code of Ukraine. The table summarizes the amount of fines and the period of deprivation of the right to hold certain positions or engage in certain activities for certain illegal actions. The conclusions of the article suggest ways to combat tax evasion, fees (mandatory payments) both by the state and by citizens
- ДокументМорально-правові аспекти лікарської таємниці в Україні: перспективи та способи вдосконалення(Юридичний науковий електронний журнал, 2020) Лугіна Наталія Анатоліївна; Горбань Софія Юріївна; Luhina Nataliia Anatoliivna; Horban Sofiia YuriivnaУ статті проаналізовано нормативно-правову базу інституту лікарської таємниці в Україні. Визначено поняття лікарської таємниці та забезпечення ефективного регулювання відносин, що виникають у галузі охорони здоров’я. Проаналізовано морально-етичні аспекти лікарської таємниці в Україні та наведена юридична відповідальність за порушення її дотримання. За результатами ретельного аналізу вітчизняного законодавства визначено випадки, у разі яких лікарська таємниця може бути розголошена без згоди особи або її законних представників, які наведені в цій статті. Виявлено, що на цьому етапі розвитку в Україні лікарська таємниця забезпечується більше моральними нормами, аніж правовими гарантіями. Тому що ст. 145 КК України, відповідно до якої передбачена відповідальність за незаконне розголошення лікарської таємниці в Україні, залишається майже не затребуваною. Хоча на цей час через ситуацію поширення коронавірусної хвороби в світі загалом та в Україні зокрема багато медичних працівників притягуються до відповідальності за розголошення лікарської таємниці. Виникає безліч питань щодо цієї ситуації, тому у статті проаналізовано чинне вітчизняне законодавство стосовно запобігання поширенню COVID-19 та обробки персональних даних на момент карантину. У цій роботі досліджено інститут лікарської таємниці з урахуванням міжнародного досвіду. Взірцем для наслідування організації охорони здоров’я та нормативно-правового забезпечення інституту лікарської таємниці багатьма фахівцями вважається Німеччина та Сполучені Штати Америки. Визначено основні аспекти лікарської таємниці, які варто перейняти з міжнародного досвіду українським законодавцям. Виявлено, що знання юристів та медиків про особливості морально-правових аспектів щодо питання збереження лікарської таємниці дуже важливі. На нашу думку, причинами порушення лікарської таємниці є незнання законодавства та нерозуміння шкоди, яку можна завдати, якщо порушувати принцип конфіденційності. Наведені шляхи удосконалення кримінального законодавства, оскільки внаслідок неефективної судової практики в нашій державі прослідковуються певні недосконалості. The article analyzes the regulatory framework of the Institute of Medical Secrecy in Ukraine. The concept of medical secrecy and ensuring the effective regulation of relations arising in the field of health care are defined. The moral and ethical aspects of medical secrecy in Ukraine are analyzed and the legal responsibility for violation of its observance is given. After a careful analysis of domestic legislation, cases have been identified in which medical secrecy may be disclosed without the consent of the person or his legal representatives, which are listed in this article. It was found that at this stage of development in Ukraine, medical secrecy is provided more by moral norms than by legal guarantees. Because, Art. 145 of the Criminal Code of Ukraine, according to which liability for illegal disclosure of medical secrets in Ukraine remains almost unclaimed. Although, at the moment, due to the situation of coronavirus disease in the world in general, and in Ukraine in particular, many health professionals are prosecuted for disclosing medical secrets. There are many questions about this situation, so the article analyzes the current domestic legislation on the prevention of the spread of COVID19 and the processing of personal data at the time of quarantine. In this work, researching the institute of medical secrecy applied international experience. Germany and the United States are considered by many to be role models for the organization of health care and regulatory support for the institution of medical secrecy. The main aspects of medical secrecy that should be adopted from the international experience of Ukrainian legislators are identified. It was found that the knowledge of lawyers and physicians about the peculiarities of moral and legal aspects of the issue of medical secrecy is very important. In our opinion, the reasons for violating medical secrecy are ignorance of the law and misunderstanding of the damage that can be caused if the principle of confidentiality is violated. There are ways to improve criminal law, because due to inefficient judicial practice in our country, there are some imperfections.