Перегляд за Автор "Hrabovenko Nataliia Valeriivna"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументОсобливості стратегічних комунікацій в епоху цифровізації та розвиток нових медіаінструментів в публічному управління(Публічне управління та місцеве самоврядування, 2023) Грабовенко Наталія Валеріївна; Зикун Наталія Іванівна; Hrabovenko Nataliia Valeriivna; Zykun Natalia IvanivnaАктуальність дослідження зумовлена процесами, що відбуваються у світі, який живе в епоху цифровізації та розвитку медіакомунікацій. Актуальною є проблема впорядкованості публічних комунікацій, створення комунікаційного механізму саморегуляції відносин між державною, бізнесом і громадськістю, розвитку нових медіаінструментів у публічному управлінні, формування стратегічних проєктних рішень, здатних надати розвитку публічній сфері передбачуваного характеру. У процесі дослідження уточнено поняття «стратегічні комунікації в публічному управлінні», їхні особливості, зокрема, як найважливішої складової частини «м’якої сили», що забезпечує привабливість органів публічної влади, цінностей, ідеології, інших функціональних особливостей держави. Підкреслено, що розроблення та реалізація стратегічної комунікації мають відбуватися з урахуванням економічних, політичних, культурних обставин, у яких перебувають держава та суспільство. Доведено, що комунікаційна діяльність є частиною стратегії органів публічного управління, що дозволяє донести місію, цілі та завдання держави до широкої громадськості. Охарактеризовано сучасні медіаінструменти, через які успішно реалізуються стратегічні комунікації, а саме: вебсайти, електронну пошту, конвергентні медіа, інтернет-додатки й інтернет-ресурси. Аргументовано, що нові медіа виступають як інноваційні технології розвитку всіх попередніх засобів масової комунікації, як нова стратегія просування інформації. Обґрунтовано, що важливим чинником розвитку стратегічних комунікацій у публічному управлінні є перехід від односторонньої інформаційної моделі до багатосторонньої зворотної суб’єкт-суб’єктної взаємодії за допомогою нових форм медіакомунікації. Визначено принципи, за якими має розроблятися ефективна стратегія комунікації органів публічної влади із зовнішніми цільовими аудиторіями. The relevance of the research is determined by the processes taking place in the world, which lives in the era of digitization and the development of media communications. The problem of orderliness of public communications, the creation of a communication mechanism for self-regulation of relations between the state, business and the public, the development of new media tools in public administration, the formation of strategic project solutions capable of giving the development of the public sphere a predictable character is an urgent one. In the process of research, the concept of strategic communication in public administration, its features, in particular, as the most important component of “soft power” that produces the attractiveness of public authorities, values, ideology, and other functional features of the state, were clarified. It is emphasized that the development and implementation of strategic communication should take into account the economic, political, and cultural circumstances in which the state and society are. It has been proven that communication activity is part of the strategy of public administration bodies, which allows to convey the mission, goals and objectives of the state to the general public. Modern media tools through which strategic communications are successfully implemented are characterized, namely websites, e-mail, convergent media, Internet applications and Internet resources. It has been proven that new media act as innovative technologies for the development of all previous means of mass communication, as a new strategy for promoting information. It is substantiated that an important factor in the development of strategic communications in public administration is the transition from a one-way information model to a multilateral reverse subject-subject interaction using new forms of media communication. The principles by which an effective communication strategy of public authorities with external target audiences should be developed are defined.