Перегляд за Автор "Shkurenko Nataliia Hryhorivna"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументАдміністративно-правові засади вдосконалення діяльності інституції внутрішньої безпеки органів ДФС(Хмельницький, 2019) Дейнека Вікторія Феліксівна; Лисецька Неля Миколаївна; Пєхова В. М.; Федчук Світлана Ігорівна; Шавло Ірина Анатоліївна; Шкуренко Наталія Григорівна; Deineka Viktoriya Feliksivna; Lysetska Nelya Mykolayivna; Pehova V. M.; Fedchuk Svitlana Ihorivna; Shavlo Iryna Anatoliyivna; Shkurenko Nataliia HryhorivnaУ науковому виданні авторським колективом досліджено правовий статус Головного управління внутрішньої безпеки як самостійного структурного підрозділу Державної фіскальної служби України та оперативного підрозділу податкової міліції. З урахуванням досвіду США, країн ЄС, Республіки Казахстан у сфері організації внутрішньої безпеки в органах доходів і зборів запропоновано Програму дій з реформування інституції внутрішньої безпеки ДФС України. Висвітлено застосування ризик-менеджменту в діяльності інституції внутрішньої безпеки органів ДФС, корупційні ризики як складову інституційних ризиків, зокрема у сфері дискреційних повноважень. Запропоновано рекомендації щодо запровадження автоматизованих аналітичних платформ, на основі яких збирається, аналізується інформація щодо виявлення корупційних ризиків та здійснюється управління ними. In the scientific publication, the author's team investigated the legal status of the Main Department of Internal Security as an independent structural unit of the State Fiscal Service of Ukraine and an operational unit of the tax police. Taking into account the experience of the USA, EU, Kazakhstan in the field of internal security in the bodies of revenues and fees, was proposed a Program of Action to reform the internal security institution of the SFS of Ukraine. The application of risk management in the activities of the internal security institution of the SFS is highlighted. Corruption risks as a component of institutional risks, in particular in the area of discretionary powers. Recommendations for the introduction of automated analytical platforms are proposed, on the basis of which information on the detection of corruption risks is collected, analyzed and managed.
- ДокументБорг та механізм гарантування його погашення в рамках Конвенції про процедуру спільного транзиту(Сталий розвиток економіки, 2023) Капітанець Світлана Володимирівна; Фрадинський Олександр Анатолійович; Шкуренко Наталія Григорівна; Kapitanets Svitlana Volodymyrivna; Fradynskyi Oleksandr Anatoliiovych; Shkurenko Nataliia HryhorivnaУ статті розкрито сутність і природу боргу, що виникає під час здійснення операцій процедури спільного транзиту. Вивчено причини виникнення боргу та особливості ідентифікації боржника. Також досліджено механізм забезпечення сплати (гарантій) боргу. З’ясовано, що механізм гарантування сплати боргу, який може виникнути під час здійснення операцій спільного транзиту врегульований Конвенцією про процедуру спільного транзиту від 25 травня 1987 року. У його основу покладено принцип страхування, за яким ризики несплати митних платежів та погашення боргу бере на себе третя сторона – гарант. На даний час в Україні є 14 таких вітчизняних гарантів – 8 страхових компаній та 6 банківських установ. Основу їх діяльності із забезпечення операцій із процедури спільного транзиту складає надання індивідуальних та загальних ліцензій, які мають характерні особливості застосування, прописані у міжнародних та вітчизняних нормативно-правових актах. В науковому плані набули подальшого розвитку дослідження теоретичних аспектів вивчення поняття боргу в митній справі та вивчення процесів щодо його погашення в процесі здійснення процедури спільного транзиту. В контексті практичного підходу, отримані результати можуть бути використані в процесі напрацювання пропозицій щодо концептуальних напрямів спрощення митних процедур і сплати митних платежів в Україні. The essence and nature of the debt that arises during operations of the common transit procedure reveals in the paper. The causes of the debt, the terms of its repayment, and features of the debtor's identification studied. The analysis of the essence of the debt in the context of the common transit procedure indicated the importance of clearly distinguishing the concepts of «customs debt» and «debt» by introducing the concept of «customs debt» into the customs legislation. The variability of factors affecting the nature of the debt indicate the need for further study of the issue of place the occurrence of debt. The problem of collection deserves special attention, namely the provision of collection in each country in accordance with the requirements specified in Article 3 of the Convention, which are offered in other countries. The mechanism for ensuring the payment of debt (guarantees) was also investigated. It was found that the mechanism of guaranteeing the payment of debt, which may arise during the implementation of common transit operations, is regulated by the Convention on the procedure of common transit dated May 25, 1987. It is based on the principle of insurance, according to which the risks of non-payment of customs payments and debt repayment are assumed by a third party – the guarantor. Currently, there are 14 such domestic guarantors in Ukraine – 8 insurance companies and 6 banking institutions. The basis of their activity to ensure operations of the common transit procedure is the provision of individual and general licenses, which have characteristic features of application prescribed in international and domestic regulatory legal acts. Scientifically, the study of the theoretical aspects of the study of the concept of debt in customs affairs and the study of the processes of its repayment during the implementation of the common transit procedure have gained further development. In the context of a practical approach, the obtained results can be used in the process of developing proposals for conceptual directions for the simplification of customs procedures and the payment of customs payments in Ukraine.
- ДокументЗапобігання корупції в органах ДФС України: науково-методичний та прикладний аспекти(Київ : Алерта, 2017) Далте Ю.В.; Дейнека Вікторія Феліксівна; Кармаліта Марія Володимирівна; Розум Олександр Миколайович; Тернущак М. М.; Тильчик В'ячеслав В'ячеславович; Тильчик Ольга Віталіївна; Шавло І. А.; Шкуренко Наталія Григорівна; Dalte Yu. V.; Deyneka Viktoriia Feliksivna; Karmalita Mariia Volodymyrivna; Rozum Oleksandr Mykolaiovych; Ternuschak M. M.; Tylchyk V`Iacheslav V`Iacheslavovych; Tylchyk Olha Vitaliivna; Shavlo I. A.; Shkurenko Nataliia HryhorivnaУ монографії досліджено сутність та співвідношення таких понять, як «корупція», «запобігання та протидія корупції», «фактори», «ризики», «стандарти», «керівництво і лідерство», у контексті запобігання корупції. Проаналізовано міжнародний, зарубіжний та вітчизняний досвід із запобігання та протидії корупції. На цій підставі окреслено визнані світовою спільнотою антикорупційні стандарти в органах державного управління та розроблено модель антикорупційної діяльності Державної фіскальної служби України, а також рекомендації щодо упровадження антикорупційних стандартів. Висвітлено фактори, що впливають на формування внутрівідомчих корупційних ризиків ДФС. Запропоновано систематизацію корупційних ризиків у контексті функцій і процедур, які закріплені за структурними підрозділами ДФС та її органами. Проаналізовано міжнародну, зарубіжну та національну практику управління корупційними ризиками, досліджено науково-теоретичні аспекти функціонування систем управління зазначеними ризиками, розроблено та запропоновано методику вдосконалення системи ризик-менеджменту у сфері запобігання корупції. У монографії розкрито проблематику керівництва і лідерства у контексті забезпечення антикорупційних стандартів в органах ДФС. Запропоновано науково обґрунтовані методичні рекомендації щодо приведення у відповідність до чинного законодавства функціональних обов’язків керівників органів і структурних підрозділів Державної фіскальної служби України, конкретизації та посилення їх ролі у процесі внутрівідомчої антикорупційної діяльності, а також в удосконаленні відомчих нормативно-правових актів у цій сфері. The monograph explores the nature and relationship of such concepts as "corruption", "prevention and counteraction to corruption", "factors", "risks", "standards", "leadership and leadership" in the context of corruption prevention. The international, foreign and domestic experience in preventing and combating corruption is analyzed. The factors that influence the formation of the internal fiscal corruption risks of the State Fiscal Service are highlighted. The monograph describes the issues of leadership and leadership in the context of ensuring anti-corruption standards in the SFS bodies.