Перегляд за Автор "Voronova Vilena"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументBranding as a social communication technology for managing consumer behavior(International Journal of Management (IJM), 2020) Zykun Nataliia Ivanivna; Zoska Yana; Bessarab Anastasiia; Voronova Vilena; Kyiashko Yuliia; Fayvishenko Diana; Зикун Наталія Іванівна; Зоська Я.; Бессараб А.; Воронова В.; Кияшко Ю.; Файвішенко Д.The article is devoted to methods of managing consumer behaviour. The authors propose using branding tools as a social and communication technology for this purpose. The authors examined both classic branding approaches and entirely new technologies. The authors examined the essence of brand and branding, analyzed the development trends of branding as a social and communicative technology for managing consumer behaviour, among which highlighted the flexibility and maximum automation, the rapid transition of consumers to new technologies, the role of technology in brand growth, and the need to manage loyalty. The study showed that the brand determines the value of goods. Hence, the authors developed a branding algorithm to control consumer behaviour and proposed technology for measuring consumer attitude to the brand. Стаття присвячена методам управління поведінкою споживачів. Автори пропонують використовувати для цього інструменти брендингу як соціально-комунікаційної технології. Автори розглянули як класичні підходи до брендингу, так і абсолютно нові технології. Автори розглянули сутність бренду та брендингу, проаналізували тенденції розвитку брендингу як соціально-комунікаційної технології управління поведінкою споживачів, серед яких виділили гнучкість та максимальну автоматизацію, швидкий перехід споживачів до нових технологій, роль технологій у зростанні бренду, а також необхідність управління лояльністю. Дослідження показало, що бренд визначає цінність товару. Тому автори розробили алгоритм брендингу для управління поведінкою споживачів та запропонували технологію вимірювання ставлення споживачів до бренду.