Кафедра менеджменту та публічного управління

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 5 з 15
  • Документ
    Удосконалення процесу управління якістю в готельно-ресторанній індустрії
    (Ірпінь, 2024) Харченко Юлія Ігорівна; Kharchenko Yuliya Ihorivna
    В кваліфікаційній роботі визначено сутності поняття «якість» та система показників якості послуг; розглянуто сутність, значення та особливості готельних послуг; проведено аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища готельного підприємства; розглянуто шляхи покращення управління якістю обслуговування в готельно-ресторанній індустрії. The essence of the concept of "quality" and the system of quality indicators are defined in the qualification work services; the essence, meaning and features of hotel services are considered; an analysis of the internal and external environment of the hotel was carried out enterprises; ways of improving service quality management are consideredhotel and restaurant industry.
  • Документ
    Підвищення ефективності функціонування та розвитку готельно-ресторанних підприємств
    (Ірпінь, 2024) Ущаповська Марія Ігорівна; Ushchapovska Mariya Ihorivna
    В даній роботі визначено принципи побудови системи управління ефективністю готельно-ресторанного підприємства; проаналізовано структуру та політику управління готельним підприємством «Reikartz Київ» та роозроблено напрями формування сучасної ефективної політики управління готельним підприємством «Reikartz Київ» This paper defines the principles of building a system for managing the efficiency of a hotel and restaurant enterprise; the structure and management policy of the hotel enterprise "Reikartz Kyiv" were analyzed and directions for the formation of a modern effective management policy of the hotel enterprise "Reikartz Kyiv" were developed
  • Документ
    Управління поведінкою персоналу та формування організаційної культури в готельно-ресторанному підприємстві
    (Ірпінь, 2024) Устенко Ірина Андріївна; Ustenko Iryna Andriyivna
    Робота полягає в дослідженні теоретичних та практичних аспектів управління поведінкою персоналу та формування організаційної культури в готельно-ресторанному підприємстві, а також розробка рекомендацій щодо вдосконалення цих процесів. The work consists in theoretical and practical research aspects of personnel behavior management and organizational formation culture in the hotel and restaurant enterprise, as well as development recommendations for improving these processes.
  • Документ
    Управління малим готелем (рестораном) та шляхи його удосконалення
    (Ірпінь, 2024) Суботович Ірина Максимівна; Subotovych Iryna Maksymivna
    Дана робота полягає у вирішенні проблем управління та розробці рекомендацій щодо їх удосконалення. This work consists in solving management problems and developing recommendations for their improvement.
  • Документ
    Удосконалення якості готельно-ресторанних послуг
    (Ірпінь, 2024) Роженюк Дмитро Олександрович; Rozhenyuk Dmytro Oleksandrovych
    В даній кваліфікаційні роботі визначено особливості управління якістю готельно-ресторанних послуг; досліджено загальну характеристику та особливості діяльності магазину з кафетерієм «ФОП Роженюк О.М.»; визначено проблеми та запропонувано напрями удосконалення якості готельно-ресторанних послуг. This qualification paper defines the features of hotel and restaurant quality management services; the general characteristics and specifics of the activity of the shop with a cafeteria "FOP Rozhenyuk O.M." were investigated; problems are identified and directions for improvement are proposed quality of hotel and restaurant services.