Дисертації

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 5 з 16
  • Документ
    Фінансування природоохоронної діяльності в Україні
    (Ірпінь, 2014) Новицька Олена Валеріївна
    Досліджено відносини, що виникають у процесі акумулювання, розподілу та перерозподілу фінансових ресурсів для здійснення природоохоронної діяльності; Обґрунтовано теоретичні засади фінансування природоохоронної діяльності і практичні рекомендації щодо підвищення його ефективності в Україні. Розглянуто абстрактний, узагальнення, системний підхід, міжнародного порівняльного анaлізу, індуктивний та дедуктивний, кластерний аналіз, кореляційно-регресійний аналіз. Вперше розроблено фінансово-орієнтовану модель фонду охорони навколишнього природного середовища щодо об'єктоспрямованого фінансування природоохоронної діяльності. Теоретичні положення доведено до рівня практичних рекомендацій та пропозицій та впроваджено у практичну діяльність Ірпінської міської ради Київської області, Інституту законодавчих передбачень і правової експертизи, у навчальний процес Національного університету державної податкової служби України.
  • Документ
    Виховання наполегливості молодших школярів у процесі позакласної ігрової діяльності
    (Умань, 2008) Діхтяренко Зоя Михайлівна; Dikhtiarenko Zoia Mykhailivna
    У дисертаційному дослідженні теоретично обґрунтовуються сутність понять «виховання наполегливості» і «позакласна ігрова діяльність». Доповнена класифікація рухливих ігор розробленими іграми, які визначають розвиток фізичних якостей, рухливі ігри та естафети з елементами футболу. Для діагностики вихованості наполегливості молодших школярів у позакласній ігровій діяльності виділено одинадцять показників. Розроблено та експериментально апробовано педагогічну модель, умови та особистісно орієнтовану технологію виховання наполегливості молодших школярів у процесі позакласної ігрової діяльності. До педагогічних умов виховання наполегливості молодших школярів у процесі позакласної ігрової діяльності відносимо: конкретизація мети та перспектив діяльності на кожному етапі роботи; використання різноманітних засобів, форм і методів проведення ігрових занять; дотримання принципу доступності на кожному етапі роботи; використання ефекту суперництва; усвідомлення учнем свого обов’язку і відповідальності за школу, за клас, за команду і т.п.; створення позитивного емоційного фону, як за результатами їхньої діяльності, команди, так і завдяки доброзичливому слову вчителя, однолітків; показ дітям взірця як орієнтира на рівень засвоєння визначеного завдання; постійне використання завдань, які виконуються дітьми «до відмови»; допомога дітям у подоланні труднощів, які з’являються раптово, несподівано. Обґрунтовано та експериментально перевірено рівні вихованості наполегливості: високий, середній, низький та визначено ступінь прояву наполегливості: низький та високий. Описано порівняльну динаміку становлення наполегливості в учнів молодшого шкільного віку у перебігу формувального експерименту. «Education of persistence» and «out-of-class game activity» theoretically prove in dissertational research essence of concepts. For diagnostics of good breeding of persistence of younger schoolboys in out-of-class game activity it is allocated eleven parameters. The dissertation is devoted to the research of pedagogical conditions of upbringing of junior pupils' persistence in the process of out-of-school playing activity. The work exposes the sense of persistence; elaborates the classification of quick and Ukrainian folk games; grounds the criteria of diagnosing of levels of upbringing of junior pupils' persistence in out-of-school playing activity. The individually-oriented technology of upbringing of junior pupils' persistence in the out-of-school playing activity was elaborated and experimentally checked. The components of appraising and the indices of upbringing of junior pupils' persistence in out-of-school playing activity were defined and grounded. It is proved that the principles (consciousness and activity of pupils, visual aids, intelligibility, individualization, systematization, durability and advancement) promote more effective upbringing of junior pupils' persistence in the process of out-of-school playing activity. It is proved equal good breedings also are checked experimentally up: high, average, low the degree of display of persistence also is certain: low and high. Сomparative dynamics of becoming of persistence at pupils of a younger school century is described.
  • Документ
    Групи з умовами щільності нормальності та її узагальнень для деяких систем підгруп
    (Київ, 1998) Семко Микола Миколайович; Semko Mykola Mykolaiovych
    Дисертація присвячена дослідженню узагальнень дедекіндових груп, яке здійснюється завдяки різним умовам щільності нормальності та майже нормальності для деяких систем підгруп. Іншими словами, досліджуються групи G, які мають нормальну (майже нормальну) підгрупу N, розміщену між довільними двома підгрупами А і В групи G, де А – підгрупа з В. Різні умови щільності нормальності (майже нормальності) базуються на властивостях розміщення підгрупи N між підгрупами А і В ( А NВ, А < N < B, А< NВ, А N < B) а також властивостями: А – підгрупа групи В; А – власна підгрупа групиВ; А – власна немаксимальнапідгрупа групи В. Описані як скінченні так і нескінченні локально ступінчасті (локально майже розв’язні) групи з умовами різних щільностей нормальності (майже нормальності) для певних систем підгруп. The dissertation is written to investigate generalizations of dedekind’s groups through different denseness conditions of normality and almost-normality for certain systems of subgroups. In other words, the groups G are investigated, which has a normal (almost normal) subgroup N located between two arbitrary subgroups A and B of the group G, where A is a subgroup from B; A and B are subgroups of a system of subgroups  of the investigated group. Different denseness conditions are distinguished by the following correlations: A  N  B, A  N  B, A N  B, A  N  B, and by the properties: A is a subgroup of the group B; A is a proper subgroup of the group B; A is a proper nonmaximal subgroup of the group B. Both finite and infinite locally graded (locally almost defined) groups with different denseness conditions of normality (almost normality) for certain systems of subgroups are studied.
  • Документ
    Кримінологічні засади впровадження міжнародних механізмів запобігання злочинності
    (Ірпінь, 2023) Вітюк Дарія Любомирівна
    У дисертації визначено, що вихід злочинності за кордони однієї країни актуалізує питання об’єднання зусиль держав шляхом міжнародного співробітництва в напрямі протидії та запобігання транснаціональній злочинності. Така спільна діяльність держав є необхідною для обміну інформацією, координації заходів, спільного розслідування кримінальних правопорушень. Країни світу повинні усвідомлювати, що жодна з них не може самостійно впоратися із транснаціональною злочинністю через складність і комплексність цього явища. Лише шляхом взаємодії, обміну досвідом і спільних зусиль уряди можуть забезпечити ефективну боротьбу з цією загрозою. The dissertation identifies that addressing transnational crime beyond the borders of a single country necessitates the consolidation of efforts among states through international cooperation to counteract and prevent transnational criminal activities. Such collaborative state action is essential for information exchange, coordination of measures, and joint investigation of criminal offenses. World nations must recognize that none of them can independently tackle transnational crime due to the complexity of this phenomenon. Only through interaction, sharing of experiences, and concerted government efforts can effective combat against this threat be ensured.
  • Документ
    Кримінологічні засади запобігання злочинності у сфері інформаційних технологій
    (Ірпінь, 2023) Бодунова Олеся Миколаївна; Bodunova Olesia Mykolaivna
    У дисертації визначені кримінологічні засади запобігання злочинності у сфері інформаційних технологій в Україні. Досліджено генезу та історичний розвиток запобігання злочинності у сфері інформаційних технологій. Встановлено, що основними рисами початку розвитку кіберзлочинності є: 1) перші випадки кримінальних правопорушень, вчинені з використанням електронних обчислювальних машин, свідчать про початок цього явища та зростання інтересу до комп’ютерної та мережевої діяльності як засобу для вчинення кримінальних правопорушень; 2) формування організованих злочинних груп, які використовували свої знання для незаконного збагачення та порушення встановленого порядку, свідчить про еволюцію цього явища від окремих випадків до організованої діяльності; 3) на цьому етапі відсутність ефективних інструментів правового регулювання боротьби з кіберзлочинністю стала значущим обмеженням у запобіганні цим кримінальним правопорушенням; 4) існувала відсутність випадків покарання комп’ютерних злочинців за їх протиправну діяльність, оскільки правова база для цього була недостатньо розвиненою. The dissertation defines the criminological principles of crime prevention in the field of information technology in Ukraine. The genesis and historical development of crime prevention in the field of information technology are investigated. It is established that the main features of the beginning of the development of cybercrime are: 1) the first cases of criminal offences committed with the use of electronic computers indicate the beginning of this phenomenon and the growing interest in computer and network activities as a means of committing criminal offences; 2) the formation of organised criminal groups which used their knowledge for illicit enrichment and violation of the established order indicates the evolution of this phenomenon from individual cases to organised activities; 3) at this stage, the lack of effective legal instruments to regulate.