Статті

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 5 з 1501
  • Документ
    Modelling neural network segmentation of the media market
    (International Journal of Management (IJM), 2020) Zykun Nataliia Ivanivna; Khaminich S.; Oklander T.; Laburtseva О.; Podashevska Т.; Vilchynskyi О.; Зикун Наталія Іванівна; Хамініч С.; Окландер Т.; Лабутцева О.; Подашевська Т.; Вільшинський О.
    Today, most Ukrainian media offices are not ready to face the realities of the market in the era of the modern information society and global digitalization: they don’t know how to create high-quality content, how to promote it and where to find funding for its publication. The following organizational problems are relevant for Ukrainian media: a shortage of qualified specialists; combination of the post of chief editor, who is responsible for filling and subject materials with the position of CEO, whose tasks include the strategic development of the resource, the search for financing and otherglobal tasks; lack of development strategy; KPI indicators are not used; the lack of a commercial department that would be engaged in the implementation of content. Modeling the regional television market based on intelligent data analysis methods is an urgent task. A large amount of data, their inaccuracy, incompleteness and uncertainty determine the use of ingenious methods, primarily neural networks and fuzzy logic. The article discusses the features of the development of regional media and television broadcasting, problems in the activities of local television channels. Also considered are the approaches associated with the development of the mathematical apparatus of economic research for modeling the regional television market, based on modern methods of data mining. The neural network information model of regional media market segmentation using Kohonen self-organizing maps allows revealing the hierarchy and complex structure of intra-system interactions of the participants of the territorial information space and substantiating the choice of the behavior strategy of its participants. The proposed model serves as the basis for a quantitative assessment of the structure of the regional media market and the characteristics of the formation of the target audience. Сьогодні більшість українських редакцій не готові до реалій ринку в епоху сучасного інформаційного суспільства та глобальної діджиталізації: вони не знають, як створювати якісний контент, як його просувати та де шукати фінансування на його публікацію. Для українських медіа актуальними є такі організаційні проблеми: дефіцит кваліфікованих фахівців; поєднання посади головного редактора, який відповідає за наповнення та тематичні матеріали, з посадою СЕО, до завдань якого входить стратегічний розвиток ресурсу, пошук фінансування та інші глобальні завдання; відсутність стратегії розвитку; не використовуються показники KPI; відсутність комерційного відділу, який би займався реалізацією контенту. Моделювання регіонального телевізійного ринку на основі інтелектуальних методів аналізу даних є актуальним завданням. Велика кількість даних, їхня неточність, неповнота та невизначеність зумовлюють використання нестандартних методів, насамперед нейронних мереж та нечіткої логіки. У статті розглядаються особливості розвитку регіональних ЗМІ та телевізійного мовлення, проблеми в діяльності місцевих телеканалів. Розглянуто підходи, пов'язані з розробкою математичного апарату економічного дослідження для моделювання регіонального телевізійного ринку, що базується на сучасних методах інтелектуального аналізу даних. Нейромережева інформаційна модель сегментації регіонального медіаринку з використанням самоорганізаційних карт Кохонена дозволяє виявити ієрархію та складну структуру внутрішньосистемних взаємодій учасників територіального інформаційного простору та обґрунтувати вибір стратегії поведінки його учасників. Запропонована модель слугує основою для кількісної оцінки структури регіонального медіаринку та особливостей формування цільової аудиторії.
  • Документ
    Communicative Strategies of Professional Development of a TV and Radio Journalist: Psychotypology and Social Model
    (Academic Journal of Interdisciplinary Studies, 2020) Goian Oles; Goian Vita; Biletska Tetiana; Bessarab Anastasiia; Zykun Nataliia Ivanivna; Гоян О.; Гоян В.; Білецька Т.; Бессараб А.; Зикун Наталія Іванівна
    The whole world undergoes significant changes in communication, television and radio. Therefore, journalism education also alters. Television companies and radio stations hire former students, who already perceive the development of modern media in a different way, and thus try to communicate differently and influence large audiences. It is applied to all societies and countries developing their own media and caring about the future of television and radio industry. Such a new complex problem on communication via television and radio is caused primarily by the changes of information technology and communicative strategies in the field of media, online educational techniques in world schools of journalism, and is now being discussed by theorists and practitioners of journalism on various media platforms or global forums. The purpose of the article, that is based on the long-term research of scientists at Taras Shevchenko National University of Kyiv, is to set and prove the hypothesis about the future of television and radio broadcasting, in particular, those who will come to work on television or are already working, combining studying with practical activity. Within the period of 2012-2019 the authors of the article interviewed 760 students of the Institute of Journalism, Taras Shevchenko National University of Kyiv, on the basis of their statements about the choice of specialization, and collected the data on their attitude to modern media, including television and radio. As a result of the research, the authors have developed the psychotypology of students who will work for television and radio companies in Ukraine, and form the public opinion on social, sociocultural and political processes in the country. Consequently, this psychotypology (classics, jazzmen, rockers and conformists) can be used in schools of journalism in other countries as a technological approach to model the matrices of the educational process for training the TV and radio journalists. У всьому світі відбуваються значні зміни у сфері комунікації, телебачення та радіо. Відповідно, змінюється і журналістська освіта. Телекомпанії та радіостанції беруть на роботу колишніх студентів, які вже по-іншому сприймають розвиток сучасних медіа, а відтак намагаються по-іншому комунікувати та впливати на великі аудиторії. Це стосується всіх суспільств і країн, які розвивають власні медіа та дбають про майбутнє телерадіоіндустрії. Така нова комплексна проблема комунікації через телебачення і радіо зумовлена насамперед змінами інформаційних технологій і комунікативних стратегій у сфері медіа, освітніх онлайн-технологій у світових школах журналістики, і нині обговорюється теоретиками і практиками журналістики на різних медіа-платформах чи глобальних форумах. Мета статті, що ґрунтується на багаторічних дослідженнях науковців Київського національного університету імені Тараса Шевченка, - висунути та довести гіпотезу про майбутнє телебачення і радіомовлення, зокрема тих, хто прийде працювати на телебачення або вже працює, поєднуючи навчання з практичною діяльністю. Протягом 2012-2019 років автори статті опитали 760 студентів Інституту журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка на основі їхніх висловлювань щодо вибору спеціалізації, а також зібрали дані про їхнє ставлення до сучасних медіа, зокрема телебачення і радіо. У результаті дослідження автори розробили психотипологію студентів, які працюватимуть у телерадіокомпаніях України та формуватимуть громадську думку про соціальні, соціокультурні та політичні процеси в країні. Отже, ця психотипологія (класики, джазмени, рокери та конформісти) може бути використана в школах журналістики інших країн як технологічний підхід до моделювання матриць навчального процесу підготовки телерадіожурналістів.
  • Документ
    Branding as a social communication technology for managing consumer behavior
    (International Journal of Management (IJM), 2020) Zykun Nataliia Ivanivna; Zoska Yana; Bessarab Anastasiia; Voronova Vilena; Kyiashko Yuliia; Fayvishenko Diana; Зикун Наталія Іванівна; Зоська Я.; Бессараб А.; Воронова В.; Кияшко Ю.; Файвішенко Д.
    The article is devoted to methods of managing consumer behaviour. The authors propose using branding tools as a social and communication technology for this purpose. The authors examined both classic branding approaches and entirely new technologies. The authors examined the essence of brand and branding, analyzed the development trends of branding as a social and communicative technology for managing consumer behaviour, among which highlighted the flexibility and maximum automation, the rapid transition of consumers to new technologies, the role of technology in brand growth, and the need to manage loyalty. The study showed that the brand determines the value of goods. Hence, the authors developed a branding algorithm to control consumer behaviour and proposed technology for measuring consumer attitude to the brand. Стаття присвячена методам управління поведінкою споживачів. Автори пропонують використовувати для цього інструменти брендингу як соціально-комунікаційної технології. Автори розглянули як класичні підходи до брендингу, так і абсолютно нові технології. Автори розглянули сутність бренду та брендингу, проаналізували тенденції розвитку брендингу як соціально-комунікаційної технології управління поведінкою споживачів, серед яких виділили гнучкість та максимальну автоматизацію, швидкий перехід споживачів до нових технологій, роль технологій у зростанні бренду, а також необхідність управління лояльністю. Дослідження показало, що бренд визначає цінність товару. Тому автори розробили алгоритм брендингу для управління поведінкою споживачів та запропонували технологію вимірювання ставлення споживачів до бренду.
  • Документ
    Формування нових стандартів сатиричної публіцистики в Україні
    (Science and Education a New Dimension, 2016) Зикун Наталія Іванівна; Zykun Nataliia Ivanivna
    Визначаються сучасні тенденції у розвитку сатиричної публіцистики, яка переживає етап формування нових стандартів. Узагальнюються причини зменшення кількості й зміни характеру сатиричних публікацій у пресі. Простежуються особливості модифікування сатиричних жанрів під впливом інших жанрових груп. Вказується на активність зображальних сатиричних жанрів, насамперед графічних і фотографічних (карикатура, шарж, фотоколаж, фотомонтаж, «фотожаби»). Доводиться потенціал сатиричної публіцистики, яка нині концентрується у партійних друкованих органах, неформальних виданнях. Дослідження сприятиме визначенню аспектів подальших досліджень сатиричної публіцистики. The article focuses on the modern tendencies of satire publicism development suffering the stage of new standards formation. The reasons for decreased number and the change of nature of publications in press are summarized. The peculiarities of satire genres modification under the influence of other genre groups are traced. The author specifies the activity of figurative genres with graphic and photographic ones in the first place (caricature, grotesque, photocollage, photomontage, «photoshopped images»). The potential and viability of satire publicism currently concentrated in party publishing bodies, informal publications are proved. The research will contribute to determination of aspects of further studies of satire segment of publicism.
  • Документ
    Місцеві ЗМІ й формування іміджу українських регіонів
    (К. : Вид. центр КНУКіМ, 2020) Зикун Наталія Іванівна; Zykun Nataliia Ivanivna
    Стаття присвячена аналізу можливостей місцевих (локальних) ЗМІ у формуванні позитивного іміджу українських регіонів. Актуальність дослідження визначається як низкою зовнішніх викликів перед українською журналістикою (зокрема місцевою), так і розширенням кола її функцій і відповідальності в контексті євроінтеграційних інтенцій Української держави. Попри увагу науковців до регіональних і локальних медіа аспект їхніх імідже-форму можливостей у науковому дискурсі не представлений. Автором окреслюються функціонально-змістові особливості локальних ЗМІ, насамперед друкованих, в умовах технологічних новацій, зміни економічних моделей розвитку журналістики, коригування ціннісних систем, зміни характеристик й інформаційних уподобань нових поколінь споживачів інформації. Метою статті є визначення ролі, можливостей і інструментарію регіональних і місцевих ЗМІ в формуванні іміджу регіонів. Дослідження засвідчило існування в Україні проблем із досягненням локальними медіа відповідності своїм завданням і функціям. Закон України «Про реформування державних і комунальних друкованих засобів масової інформації» не дав очікуваних швидких результатів. Локальні медіа, на які покладається низка завдань, що не можуть будуть реалізовані загальнонаціональними й центральними ЗМІ, відповідальні за збереження й розвиток територіальної ідентичності; формування «комунальної громадської думки», забезпечення консолідованості території й формування почуття належності до неї (що особливо важливо для таких вразливих спільнот, як мешканці сходу України); створення й постійне підтримання позитивного іміджу локації, що сприятиме його розвитку; постійне транслювання своїх переваг й унікальності різним типам аудиторії — внутрішній і зовнішній. Для цього їм належить здійснити системні заходи, які насамперед передбачають удосконалення кадрового складу; роботу над концепцією видання; пошук джерел фінансування; завоювання довіри у своїх читачів. The article is devoted to the analysis of the local media possibilities in forming a positive image of Ukrainian regions. The relevance of the research is determined by a number of external challenges to Ukrainian journalism (in particular local), and the expansion of its functions and responsibilities in the context of the European integration intentions of the Ukrainian state. Despite the attention of scholars to regional and local media, the aspect of their image-forming capabilities is not represented in the scientific discourse. The author outlines the functional and content features of local mass media, first of all, printed, in the technological innovations conditions, changes of economic models of journalism development, value systems adjustment, characteristics changes and information preferences of new generations of information consumers. The purpose of the article is to determine the role, opportunities and tools of regional and local media in forming regions’ image. The study showed that there are problems in Ukraine with achieving local media relevance to its tasks and functions. The Law of Ukraine «On Reforming State and Communal Print Media» did not produce the expected rapid results. Local media, which have a number of tasks that cannot be implemented by the national and central media, are responsible for preserving and developing territorial identity; formation of «communal public opinion», ensuring the consolidation of the territory and forming a sense of belonging to it (which is especially important for such vulnerable communities as residents of eastern Ukraine); creation and constant maintenance of a positive image of the location that will promote its development; Continuous broadcasting of its advantages and uniqueness to different types of audience — internal and external. For this purpose, they have to implement systematic measures, which first of all provide for improvement of personnel; work on the concept of publication; search for sources of financing; gaining the trust of their readers.