Монографії

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 5 з 133
  • Документ
    Розширення функцій обліково-аналітичного забезпечення в управлінні стратегічним розвитком підприємства
    (Riga, Latvia, 2018) Титенко Лариса Василівна; Tytenko Larysa Vasylivna
    Розділ монографії присвячено дослідженню інформаційної підтримки прийняття рішень, що визначають напрями стратегічного розвитку підприємства. Бухгалтерський і аналітичний супровід характеризується як ключовий інструмент інформаційної трансформації в стратегічний ресурс – інформаційний та інтелектуальний капітал, рівний фінансовому, трудовому та природному. Визначення та підходи до формування розширених функцій бухгалтерського обліку запропоновані в роботі в якості аналітичної системи, яка сприятиме створенню належних умов для подальшого розвитку інтелектуального та інформаційного капіталу підприємства в бухгалтерському та аналітичному забезпеченні. The section of the monograph is devoted to the research of information support of decision-making, defining directions of strategic development of the enterprise. Accounting and analytical support is characterized as a key tool for information transformation into a strategic resource - information and intellectual capital equal to financial, labor and natural. Definitions and approaches to the formation of advanced accounting functions are proposed in the work as an analytical system that will facilitate the creation of appropriate conditions for further development of intellectual and informational capital of the enterprise in accounting and analytical support.
  • Документ
    Вплив міжнародної конкуренції на державну податкову політику
    (Kielce, Poland, 2019) Теліщук Микола Миколайович; Telishchuk Mykola Mykolaiovych
    У розділі монографії розглядається розширення конкуренції між суб’єктами господарювання за ефективної системи зовнішньо економічних відносин країни, як один із найважливіших аспектів глобалізації. Проблема полягає в тому, що через глобальну взаємозалежність держав існує сильна конкуренція не лише між окремими товаровиробниками, а й між державами та регіонами. Глобалізаційні процеси збільшують міжнародну мобільність виробничих факторів та підвищують чутливість інвестицій та бізнесу до оподаткування. Лібералізуючи податкове законодавство, уряди намагаються залучати іноземні інвестиції, але в той же час вони перешкоджають відтоку податкової бази за кордон. Міжнародна конкурентоспроможність - це складне і багатогранне явище, особливо в ринкових умовах, де конкурентоспроможність визначає місце, роль та майбутнє країни. Це явище розвивалося тривалий час, набувало різних форм і залежало від багатьох факторів. Тому дуже важливо прослідкувати еволюцію процесу, щоб глибше зрозуміти проблему конкурентоспроможності та знайти найкращі шляхи її вирішення. Реалізуючи податкову політику, необхідно враховувати, що для успішного промислового розвитку країни реалізація цілей податкової системи не повинна суперечити цілі загальної системи, яка полягає у підвищенні конкурентоспроможності. Таким чином, основною метою податкової політики є створення умов для економічного розвитку, що включає економічне зростання та створення нових конкурентних переваг. The monograph section discusses the expansion of competition between economic entities in an effective system of foreign economic relations of the country, as one of the most important aspects of globalization. The problem is that due to the global interdependence of states, there is strong competition not only between individual producers, but also between states and regions. Globalization processes increase the international mobility of production factors and increase the sensitivity of investment and business to taxation. While liberalizing tax legislation, governments are trying to attract foreign investment, but at the same time they are preventing the outflow of the tax base abroad. International competitiveness is a complex and multifaceted phenomenon, especially in market conditions where competitiveness determines the place, role and future of the country. This phenomenon developed for a long time, took many forms and was dependent on many factors. It is therefore very important to follow the evolution of the process in order to understand more deeply the problem of competitiveness and to find the best ways to solve it. In implementing tax policy, it must be borne in mind that for the successful industrial development of the country, the implementation of the objectives of the tax system should not contradict the purpose of the general system, which is to increase competitiveness. Thus, the main objective of tax policy is to create the conditions for economic development, including economic growth and creating new competitive advantages.
  • Документ
    Податкова діяльність комплементарна складова економічної політики держави
    (Agenda Publishing House, Coventry, United Kingdom, 2019) Теліщук Микола Миколайович; Скорик Марина Олегівна; Telishchuk Mykola Mykolaiovych; Skoryk Maryna Olehivna
    Виконуючи алокаційну, дистрибутивну, стабілізаційну, егалітарну функції, держава стає партнером ринкових відносин і це, до певної міри, є принциповою ознакою сутності ролі держави в ринковій економіці. Не керувати, а регулювати в межах виконання властивих їй функцій ті сфери, які опинилися поза межами ринкової економіки, виконуючи при цьому роль своєрідного гаранта ефективного функціонування ринкової системи – основне призначення держави в економіці. Податкова діяльність держави в ринковій економіці повинна мати такі цільові установки: створення умов для інвестування збережень корпорацій і приватних осіб, для формування нових робочих місць і боротьби з безробіттям; забезпечення конкурентноздатності продукції шляхом стимулювання науково-дослідних робіт, новітніх технологій і фундаментальних досліджень; проведення протекціоністської політики, сприяння галузевому і територіальному переливу капіталу; стимулювання накопичення капіталу і збережень, стримування особистого споживання капіталу; забезпечення соціальних потреб усіх верств населення. Беззаперечною умовою ефективності податкової діяльності держави є дотримання при побудові податкової системи основної вимоги: види податків повинні бути такими, щоб найповніше реалізовувався внутрішній потенціал категорії “податок”, а саме: щоб було досягнуто максимально можливої рівноваги між його об’єктивними і суб’єктивними началами. Це означає, що податкова система, концентруючи в розпорядженні державної влади суспільно необхідну частку грошових ресурсів, не повинна порушувати відтворювальних інтересів ведення підприємництва. Податки як економічна категорія – це відображення відносин, що виникають у ході перерозподільчих процесів. Необхідність перерозподіляти до­хо­ди на суспільно необхідні потреби є тією основою, яка дозволяє сприймати по­даткові відносини як необхідну умову розвитку країни. Податки є суспільно-необ­хідними. Поєднання інтересів держави та платників податків свідчить про наявність у цій сфері єдиного національного інтересу, що реалізовується через діяльність держави у сфері оподаткування. Соціально-економічна природа податків визнача­єть­ся законами відтворення. Податки як категорія перерозподільча залежать від зростання або зменшення ВВП. Це, у свою чергу, визначається економічним і полі­тич­ним устроєм суспільства, обраною економічною моделлю, природою та завдан­нями держави, які вона реалізовує в ході податкової діяльності через участь у роз­подільчому і перерозподільчому процесах. Соціоекономічна єдність, яка формується за рахунок проявів комплементарності і взаємодії економічних суб'єктів, супроводжується паралельними культурними змінами, що, у свою чергу, є результатом економічного розвитку та підвищення матеріального добробуту людей, які на цій основі отримують можливість до самореалізації та соціальної захищеності. В таких умовах властивість комплементарності окремих верств населення породжує прагнення до взаємодії і взаємодоповнюваності, що підвищує економічну ефективність господарської системи, забезпечує її сталий розвиток. In the article the author reveals state functions. The author emphasizes that the state should not manage, but regulate, within the limits of its functions, those areas that have been outside the market economy, while fulfilling the role of a peculiar guarantor of the effective functioning of the market system – the main purpose of the state in the economy. The specified target installations were indicated, namely: creation of conditions for investing savings of corporations and individuals, to create new jobs and combat unemployment; ensuring the competitiveness of products by stimulating research, new technologies and fundamental research; carrying out a protectionist policy, promoting sectoral and territorial capital inflows; stimulating the accumulation of capital and savings, restraining personal consumption of capital; provision of social needs of all strata of the population. The undeniable condition of the effectiveness of the tax activity of the state is compliance with the tax system of the main requirement for construction: types of taxes should be such that the full potential of the tax category is realized, namely: achieve maximum possible balance between its objective and subjective principles. This means that the tax system should not violate the reproductive interests of entrepreneurship by concentrating at the disposal of the state power a socially necessary share of monetary resources. Taxes are socially necessary. The combination of interests of the state and taxpayers shows that there is a single national interest in this sphere, which is realized through the activities of the state in the field of taxation. Socio-economic nature of taxes is determined by the laws of reproduction. Taxes as a redistributive category depend on the growth or reduction of GDP. This, in turn, is determined by economic and political structure of society, the economic model chosen, the nature and objectives of the state, which it implements through tax activities through participation in distribution and redistributive processes. Socio-economic unity, which is formed by manifestations of complementarity and interaction of economic agents, accompanied by a parallel cultural changes, which, in turn, is the result of economic development and raising the material well-being of people who on this basis have the opportunity to self-fulfillment and social protection. In such circumstances, the property of complementarity individual sections of the population creates the desire for cooperation and complementarity, which increases the economic efficiency of the economic system, to ensure its sustainable development.
  • Документ
    Формування екологічного світогляду та культури безпеки студентів ВНЗ
    (К. : ТОВ «7БЦ», 2018) Авраменко Наталія Леонідівна; Сагайдак Ірина Степанівна; Чорна Тетяна Миколаївна; Avramenko Nataliia Leonidivna; Sahaidak Iryna Stepanivna; Chorna Tetiana Mykolaivna
    У роботі досліджено зарубіжний та вітчизняний досвід формування культури безпеки та екологічного світогляду фахівців ВНЗ. Розроблено методичні рекомендації з оптимізації формування культури безпеки та екологічного світогляду фахівців ВНЗ на прикладі безпекознавчих дисциплін кафедри техногенно-екологічної безпеки УДФСУ. Розкрито дидактичні умови формування безпекознавчих вмінь і навичок. Запропоновано удосконалення змісту, форми і методів навчання з дисциплін «Безпека життєдіяльності», «Основи охорони праці», «Екологія», «Цивільний захист». The foreign and domestic experience of forming a culture of security and environmental worldview of the specialists of higher educational institutions is researched in the paper. Methodical recommendations for optimization of the formation of a culture of safety and ecological world outlook of the specialists of the high school on the example of security science disciplines of the Department of Technogenic and Environmental Safety of the UDFSU have been developed. Didactic conditions for the formation of security science skills and skills are revealed. The article proposes an improvement of the content, forms and methods of training in the disciplines «Safety of Life», «Labor Protection», «Ecology», «Civil Protection».
  • Документ
    Економіка водокористування: стан, проблеми, перспективи
    (К. : ТОВ «7БЦ», 2018) Авраменко Наталія Леонідівна; Сагайдак Ірина Степанівна; Чорна Тетяна Миколаївна; Avramenko Nataliia Leonidivna; Sahaidak Iryna Stepanivna; Chorna Tetiana Mykolaivna
    У монографії визначено основні механізми регулювання раціонального водокористування на основі аналізу зарубіжного та вітчизняного досвіду. Визначено роль екологічного оподаткування як основного чинника стимулювання до охорони і раціонального використання водних ресурсів. Авторами доведено недосконалість механізмів екологічного оподаткування в розрізі формування екологічної безпеки. Визначено основні заходи щодо удосконалення вітчизняної системи екологічного оподаткування в Україні. The monograph identifies the main mechanisms for the regulation of rational water use based on the analysis of foreign and domestic experience. The role of environmental taxation as the main factor of incentives for the protection and rational use of water resources is defined. The authors proved the imperfection of the mechanisms of environmental taxation in the context of the formation of environmental safety. Defined the main measures to improve the domestic system of environmental taxation in Ukraine