Монографії

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 5 з 145
  • Документ
    Методологія цифрового дизайну та комп’ютерного моделювання в цифровій трансформації бізнесу і суспільства
    (Riga, Latvia : Baltija Publishing, 2023) Ніжегородцев Владислав Олександрович; Nizhehorodtsev Vladyslav Oleksandrovych
    У розділі монографії розглянуто методологію цифрового дизайну та комп’ютерного моделювання в цифровій трансформації бізнесу і суспільстві. Методологія цифрового дизайну спирається на командну роботу і дизайн-мислення – це методологія створення продуктів орієнтованих на людину. В команді люди діляться за типом мислення на: дивергентів і конвергентів. Дивергент – ті, хто генерують ідеї, а конвергенти – ті люди, які можуть втілити ідеї в реальність. У методології дизайн-мислення є певні етапи: емпатія, фокусування, генерація ідей, фільтрація ідеї, прототипування, тестування. Досліджено методи і моделі добування даних і знань в процесах реалізації технологій цифрового дизайну, невід’ємним показником яких є зростання розвитку новітніх технологій – нових безаналогових матеріалів. This chapter of the monograph discusses the methodology of digital design and computer modeling in the digital transformation of business and society. The digital design methodology is based on teamwork and design thinking, which is a methodology for creating human-centered products. In a team, people are divided by the type of thinking into: divergents and convergents. Divergents are those who generate ideas, and convergents are those people who can turn ideas into reality. There are certain stages in the design thinking methodology: empathy, focusing, idea generation, idea filtering, prototyping, testing. The methods and models of data and knowledge extraction in the processes of implementing digital design technologies, an integral indicator of which is the growth of the development of the latest technologies - new non-analog materials, are investigated.
  • Документ
    Соціально-психологічний супровід студентів вищих навчальних закладів: проблеми та перспективи
    (Київ, 2016) Пєтухова Ірина Олексіївна; Давиденко Наталія Василівна; Костевська Наталія Валеріївна; Pietukhova Iryna Oleksiivna; Davydenko Nataliia Vasylivna; Kostevska Nataliia Valeriivna
    У розділі особлива увага приділяється особливостям психологічного супроводу студентів відповідно до типології їх адаптації до умов навчання у вищому навчальному закладі засобами діагностичної, консультаційної, корекційної, розвивальної, просвітницької роботи. The section focuses on the features of psychological support for students according to the typology of their adaptation to teaching in higher education by means of diagnostic, counseling, remedial, developmental, educational activities.
  • Документ
    Психологічний аналіз когнітивної, емоційно-вольової, комунікативної складових професійної діяльності слідчих та оперуповноважених податкової міліції
    (Ірпінь, 2016) Пєтухова Ірина Олексіївна; Pietukhova Iryna Oleksiivna
    У розділі монографії проаналізовано соціально-психологічні особливості професійної діяльності податківців у контексті когнітивної, емоційно-вольової та комунікативної складових професійної діяльності. In the monograph analyzes the social psychological features of professional work in the context of tax cognitive, emotional and volitional components and communication profession.
  • Документ
    Технології визначення кількісного рівня репутації політика (політичної партії)
    (УНІВЕРСУМ-Вінниця, 2009) Корнієнко В. О.; Денисюк Світлана Георгіївна; Шиян А. А.; Korniienko V. O.; Denysiuk Svitlana Heorhiivna; Shyian A. A.
    Сьогодні все частіше в політологічній літературі зустрічаються поряд із поняттям «імідж» такі поняття, як «бренд» і «репутація». Їх, як правило, використовують в якості синонімів, хоча саме від проведення між ними межі залежить успіх комунікаційної стратегії політичної сили. Today, they are increasingly found in political science literature along with the concept of "image" such concepts as "brand" and "reputation". Their like as a rule, they are used as synonyms, although it is from conducting between the success of the communication strategy of a political force depends on these limits.
  • Документ
    Імідж політичного лідера: проблеми формування та практичної реалізації
    (УНІВЕРСУМ-Вінниця, 2009) Корнієнко В.М.; Денисюк Світлана Георгіївна; Korniienko V.M.; Denysiuk Svitlana Heorhiivna
    В монографії розглядаються проблеми формування та практичної реалізації іміджу політичного лідера. У роботі розроблено системологічну концепцію формування іміджу політичного лідера, яка спирається на комплексний політологічний аналіз і політичну психологію, як найважливіший компонент сучасної політичної свідомості. Визначені ефективні засади створення іміджу політика в контексті впливу на вибір громадян. Проаналізовано гендерний аспект формування іміджу політика, як ознака реального входження українських жінок у політику. З’ясовано механізм вибору електоратом лідера, імідж якого повинен бути гуманістично оптимальним. The monograph examines the problems of formation and practical implementation of the image of a political leader. The work develops a systemological concept of the formation of the image of a political leader, which is based on a complex political analysis and political psychology, as the most important component of modern political consciousness. Determined effective the principles of creating a politician's image in the context of influencing citizens' choices. The gender aspect of the formation of a politician's image is analyzed as a sign of the real entry of Ukrainian women into politics. The mechanism of choosing a leader by the electorate, whose image should be humanistic ally optimal, has been clarified.