Публікація:
Використання навчальних відеоуроків у змішаному навчанні математики

dc.contributor.authorБаштан, Маринаuk
dc.contributor.authorТерменжи, Дар’я Євгенівнаuk
dc.date.accessioned2025-07-23T07:31:20Z
dc.date.issued2024
dc.description.abstractОстанні роки стали справжнім викликом для української освіти через пандемію COVID-19 та повномасштабну війну, що призвело до широкого впровадження дистанційного та змішаного навчання. Однією з ефективних форм організації змішаного навчання є використання навчальних відеоуроків. У статті розкрито досвід розробки системи відеоуроків з математики для учнів 7–11 класів, створеної за моделлю ADDIE. Відеоуроки використовуються в моделі «перевернутого класу» та поєднують візуальну простоту, структурованість і наочність. Автор ділиться практичними рекомендаціями щодо створення відеоконтенту для ефективного засвоєння математичного матеріалу в умовах змішаного навчання. Розроблені матеріали використовуються як у середній, так і у вищій школі. uk
dc.description.abstractIn recent years, Ukrainian education has faced significant challenges due to the COVID-19 pandemic and the full-scale war, which have driven the need for remote and blended learning models. One of the effective strategies within blended learning is the use of educational video lessons. This article presents the experience of designing a system of mathematics video lessons for students in grades 7–11, developed using the ADDIE model. The lessons are integrated into the flipped classroom approach and are characterized by visual clarity, structured content, and pedagogical clarity. The author shares practical recommendations for creating video materials that enhance learning outcomes in mathematics under blended learning conditions. These resources are applied in both school education and teacher training programs at the university level.en
dc.identifier.citationБаштан М. Використання навчальних відеоуроків у змішаному навчанні математики / М. Баштан, Д. Терменжи // Розвиток освіти в європейському просторі: національні виклики та транснаціональні перспективи : матер. ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Ніжин, 14–15 листопада 2024 року ; за заг. ред. Н. М. Лосєвої. – Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2024. – С. 187–189.
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-0539-5545
dc.identifier.urihttps://ir.dpu.edu.ua/handle/123456789/5666
dc.language.isouk
dc.publisherНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
dc.subjectзмішане навчанняuk
dc.subjectвідеоурокиuk
dc.subjectматематикаuk
dc.subjectперевернутий класuk
dc.subjectмодель ADDIEuk
dc.subjectцифрові освітні ресурсиuk
dc.subjectдистанційне навчанняuk
dc.subjectвізуалізація навчального матеріалуuk
dc.subjectblended learningen
dc.subjectvideo lessonsen
dc.subjectmathematicsen
dc.subjectflipped classroomen
dc.subjectADDIE modelen
dc.subjectdigital educational resourcesen
dc.subjectdistance learningen
dc.subjectvisualization of learning contenten
dc.titleВикористання навчальних відеоуроків у змішаному навчанні математики
dc.typeThesis
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication4a34aa6b-a6fb-4c52-a2ae-377830bfcbb2
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery4a34aa6b-a6fb-4c52-a2ae-377830bfcbb2

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
theses_2024_IR _3669.pdf
Розмір:
572.69 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
license.txt
Розмір:
3.21 KB
Формат:
Item-specific license agreed to upon submission
Опис:

Колекції