Публікація: Тести 20–30-х рр. ХХ ст. у структурі української освітньої практики
Вантажиться...
Дата
Автори
DOI
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Анотація
У статті здійснено аналіз психолого-педагогічної літератури щодо використання тестів у шкільній практиці України у період 20–30-х років ХХ століття. Визначено основні характеристики тестів та окреслено основні вимоги, що пред’являлися до зовнішнього вигляду, техніки побудови, проведення та реєстрації результатів тесту. Перераховано основні наукові установи, які займалися розробкою та впровадженням тестів для шкільної практики.
The article analyzes the psychological and pedagogical literature on the use of tests in school practice in Ukraine in the 20-30s of the twentieth century. The main characteristics of tests are defined and the basic requirements for the appearance, construction techniques, conduct and registration of test results are outlined. The main scientific institutions involved in the development and implementation of tests for school practice are listed.
The article analyzes the psychological and pedagogical literature on the use of tests in school practice in Ukraine in the 20-30s of the twentieth century. The main characteristics of tests are defined and the basic requirements for the appearance, construction techniques, conduct and registration of test results are outlined. The main scientific institutions involved in the development and implementation of tests for school practice are listed.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Пєтухова І. Тести 20–30-х рр. ХХ ст. у структурі української освітньої практики [Електронний ресурс] / І. Пєтухова // Історико-педагогічний альманах. – 2011. – Вип. 1. – С. 66–70.
