Публікація:
Професіоналізація публічних службовців-вимога успішності задекларованих в Україні реформ

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

https://doi.org/10.36.030/2664-3618-2020-1-18-25

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національна академія державного управління при Президентові України

Дослідницькі проєкти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Обґрунтовано необхідність професіоналізації публічних службовців як головної вимоги успішності задекларованих в Україні реформ. Зазначено, що використання концепції лідерства під час реалізації реформи державного управління дасть змогу системно реагувати на важливі виклики сьогодення: бюрократію, корупцію, проблеми проведення децентралізації владних відносин тощо. Це зумовлює потребу в керівниках-лідерах, здатних не лише формувати стратегію якісних змін в органах публічної влади та середовище, у якому її буде реалізовано, а й модернізувати систему державного управління, удосконалювати механізм делегування повноважень та відповідальності за їх результати. З’ясовано, що роль нормативно-правового забезпечення реформування публічної адміністрації на державному, регіональному та місцевому рівнях неухильно зростає. Діяльність відповідальних і відкритих інститутів державної виконавчої влади та місцевого самоврядування має бути чітко регламентовано правовими нормами, урегульовано механізмами добору й залучення до наукової, консультативної, організаторської, комунікативної, практичної та іншої роботи фахівців. Зауважено, що ефективність реалізації державної кадрової політики полягає у відображенні повною мірою політико-державних, економічних, суспільних та управлінських відносин. Система розподілу посад має базуватися на принципах професіоналізму й компетентності та слугувати засобом протидії корупційним кадровим схемам. Крім існуючих форм підготовки (підвищення кваліфікації) публічних службовців, доцільно впровадити наставництво, кадровий резерв і коучинг як ефективні технології особистісно орієнтованого навчання. Наголошено, що від рівня професійної компетентності керівних кадрів органів публічної влади передусім залежить ефективність функціонування підпорядкованих їм структур, здатність запроваджувати інституційні зміни та реалізовувати програми розвитку Української держави, успіх реалізації розпочатих в Україні реформ.
The need for professionalization of public servants as the main requirement for the success of the reforms declared in Ukraine is substantiated. It is noted that the use of the concept of leadership during the implementation of public administration reform will allow us to systematically respond to important challenges of today: bureaucracy, corruption, problems of decentralization of power relations, etc. This creates a need for leaders who are able not only to form a strategy for qualitative changes in public authorities and the environment in which it will be implemented, but also to modernize the public administration system, improve the mechanism for delegating authority and responsibility for their results. It has been found that the role of regulatory and legal support for public administration reform at the state, regional and local levels is steadily growing. The activities of responsible and open institutions of state executive power and local self-government should be clearly regulated by legal norms, regulated by mechanisms for selecting and engaging specialists in scientific, advisory, organizational, communicative, practical and other work. It is noted that the effectiveness of the implementation of state personnel policy lies in fully reflecting political-state, economic, social and managerial relations. The system of distributing positions should be based on the principles of professionalism and competence and serve as a means of counteracting corrupt personnel schemes. In addition to existing forms of training (advanced training) of public servants, it is advisable to introduce mentoring, personnel reserve, and coaching as effective technologies of personally oriented learning. It was emphasized that the level of professional competence of the management staff of public authorities primarily depends on the effectiveness of the functioning of the structures subordinate to them, the ability to introduce institutional changes and implement development programs for the Ukrainian state, and the success of the implementation of reforms initiated in Ukraine.

Опис

Бібліографічний опис

Васильєва О. Професіоналізація публічних службовців-вимога успішності задекларованих в Україні реформ / О. Васильєва, Н. Васильєва, С. Приліпко // Збірник наукових праць Національної академії державного управління при Президентові України. – 2020. – Вип. 1. – С. 18–25.

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в