Публікація:
Теоретико-методичні засади підготовки фахівців фізичної культури і спорту з використанням технологій дистанційної освіти

dc.contributor.authorСергієнко, Юрій Петровичuk
dc.contributor.authorГоловащенко, Роман Володимировичuk
dc.contributor.authorЧаплигін, Василь Петровичuk
dc.contributor.authorГаєвий, Вадим Юрійовичuk
dc.contributor.authorГулай, Віктор Степановичuk
dc.date.accessioned2024-05-03T08:02:44Z
dc.date.available2024-05-03T08:02:44Z
dc.date.issued2021
dc.description.abstractУ зв’язку з реформуванням освіти у вищих навчальних закладах активно розробляється концепція дистанційної освіти, що передбачає розробку освітніх курсів спрямованих на забезпечення доступності, якості та ефективності освіти. Пропонуються різні шляхи їх вирішення, одним із яких є інформатизація освіти. В свою чергу, інформатизація дозволяє ефективно розвивати різні сучасні педагогічні технології щодо застосуванням технологій дистанційного навчання. В статті розкрита сутність поняття «дистанційне навчання», охарактеризовано переваги дистанційних технологій, проаналізовано ефективність впровадження дистанційного навчання для здобувачів вищої освіти. В свою чергу використання дистанційного навчання у вищій освіті розв’язує проблеми індивідуалізації, інтенсифікації та оптимізації навчання, є найбільш логічною та природною еволюцією традиційної моделі навчання під час епідемії або інших форс-мажорних обставин. uk
dc.description.abstractIn connection with the reform of education in higher education institutions, the concept of distance education is being actively developed, which provides for the development of educational courses aimed at ensuring the accessibility, quality and efficiency of education. There are various ways to solve them, one of which is the informatization of education. In turn, informatization allows to effectively develop various modern pedagogical technologies. The article is devoted to the theoretical and methodological principles of the organization of the educational process in the conditions of higher education with the use of distance learning technologies. The article reveals the essence of the concept of "distance learning", describes the benefits of distance technology, analyzes the effectiveness of distance learning for university students. The concept of "blended learning", "distance learning", methodological approaches, a number of general didactic and methodological principles on which the process of learning in higher education is based when applying the distance learning model are analyzed and specified. The methods, forms of organization and tools used in blended learning are described, as well as the advantages of such a learning model are highlighted. A schematic representation of the structure of the methodical system of blended learning in the conditions of higher education is developed. The use of blended learning in higher education solves the problems of individualization, intensification and optimization of learning, is the most logical and natural evolution of the traditional model of learning.en
dc.identifier.citationТеоретико-методичні засади підготовки фахівців фізичної культури і спорту з використанням технологій дистанційної освіти. / Ю. П. Сергієнко, Р. В. Головащенко, В. П. Чаплигін, В. Ю. Гаєвий, В. С. Гулай // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). – 2021. – Вип. № 5 (136). – С. 112–117.
dc.identifier.doi10.31392/NPU-nc.series15.2021.5(135).26
dc.identifier.issn2311-5491 (print)
dc.identifier.issn2664-3537 (Online)
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0003-1019-6513
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0009-0008-7188-4807
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0001-7562-9143
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0003-0636-174X
dc.identifier.urihttps://ir.dpu.edu.ua/handle/123456789/2448
dc.language.isouk_UA
dc.publisher Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова
dc.relation.ispartofseriesСерія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт); Вип. № 5 (136).
dc.subjectінформаційні технологіїuk
dc.subjectдистанційна освітаuk
dc.subjectзмішане навчанняuk
dc.subjectтрадиційне навчанняuk
dc.subjectinformation technologiesen
dc.subjectdistance educationen
dc.subjectblended learningen
dc.subjecttraditional educationen
dc.titleТеоретико-методичні засади підготовки фахівців фізичної культури і спорту з використанням технологій дистанційної освіти
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication41f7b500-8813-4b44-ba9b-34ec368df87b
relation.isAuthorOfPublicationee53605c-0f7d-4d35-832e-56de954d9d74
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery41f7b500-8813-4b44-ba9b-34ec368df87b

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
statya_2021_IR_1620.pdf
Розмір:
295.95 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
license.txt
Розмір:
1.71 KB
Формат:
Item-specific license agreed to upon submission
Опис:

Колекції