Публікація:
Соціальний маркетинг ТНК в умовах трансформації світового господарства

dc.contributor.authorБелінська, Яніна Василівнаuk
dc.contributor.authorКоляда, Олена Володимирівнаuk
dc.contributor.authorГладченко, Оксана Вікторівнаuk
dc.contributor.authorГладченко, Віктор Олександровичuk
dc.date.accessioned2024-04-08T08:10:12Z
dc.date.available2024-04-08T08:10:12Z
dc.date.issued2023
dc.description.abstractУ дослідженні розглянуто механізми реалізації програм соціального маркетингу групою компаній Nestle та напрями міжнародної діяльності у сфері соціального маркетингу сучасної транснаціональної компанії в умовах трансформації економіки. Визначено особливосто механізму реалізації соціального маркетингу в стратегіях ТНК. В процесі дослідження використано метод систематизації, порівняльний аналіз, структурний аналіз, графічний метод, SWOT–аналіз. Розроблено практичний механізм проведення ТНК успішних програм соціального маркетингу. uk
dc.description.abstractThe study examines the mechanisms for implementing social marketing programmes by the Nestle Group and the directions of international activity in the field of social marketing of a modern transnational company in the context of economic transformation. The specifics of the mechanism of social marketing implementation in the strategies of TNCs are determined. In the course of the study the article uses the method of systematisation, comparative analysis, structural analysis, graphical method, SWOT-analysis. A practical mechanism for conducting successful social marketing programmes by TNCs has been developed.en
dc.identifier.citationГладченко О. В. Соціальний маркетинг ТНК в умовах трансформації світового господарства / Я. В. Белінська, О. В. Коляда, О. В. Гладченко, В. О. Гладченко // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ, 2023. – № 12. – С. 115-122.
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.5281/zenodo.10664626)
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-1668-633X
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0001-7773-2005
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-9685-0434
dc.identifier.urihttps://ir.dpu.edu.ua/handle/123456789/2074
dc.language.isouk_UA
dc.publisherНДЕІ
dc.relation.ispartofseries№ 12.
dc.subjectсоціальний маркетингuk
dc.subjectмаркетинговий міксuk
dc.subjectкорпоративна соціальна відповідальністьuk
dc.subjectсталий розвитокuk
dc.subjectsocial marketingen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectcorporate social responsibilityen
dc.subjectsustainabilityen
dc.titleСоціальний маркетинг ТНК в умовах трансформації світового господарства
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication9816bdee-0e3c-4c81-aae2-dfb6d276964f
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery9816bdee-0e3c-4c81-aae2-dfb6d276964f

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
statya_2023_IR_1332.pdf
Розмір:
116.76 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
license.txt
Розмір:
1.71 KB
Формат:
Item-specific license agreed to upon submission
Опис:

Колекції