Публікація:
Місце алгебраїчних структур у формуванні професійної компетентності вчителя математики

dc.contributor.authorСкасків, Лілія Василівнаuk
dc.date.accessioned2024-06-12T07:16:18Z
dc.date.available2024-06-12T07:16:18Z
dc.date.issued2024
dc.description.abstractОсвіта має визначальне значення у формуванні особистості, її професійних та інтелектуальних можливостей. Освітня діяльність має на меті взаємодію у форматі «надавач освіти - здобувач освіти», де ініціатива та комунікативна активність, переважно, залишається за викладачем чи вчителем. Під педагогічною активністю викладача часто розуміють «забезпечення актуальності дій усіх учасників навчально- виховного процесу і спрямованість на особистісну підготовку учнів». Процес математично-освітнього навчання – це опанування учнями чи студентами науково-навчального матеріалу від педагога завдяки компетентній навчально-комунікативній філософії останнього. uk
dc.description.abstractEducation is of decisive importance in the formation of a personality, its professional and intellectual capabilities. Educational activity is aimed at interaction in the format "provider of education - acquirer of education", where the initiative and communicative activity, mainly, remains with the teacher or teacher. A teacher's pedagogical activity is often understood as "ensuring the relevance of the actions of all participants in the educational process and focusing on the personal training of students." The process of mathematical education is the mastering by pupils or students of scientific and educational material from the teacher thanks to the latter's competent educational and communicative philosophy.en
dc.identifier.citationСкасків Л. В. Місце алгебраїчних структур у формуванні професійної компетентності вчителя математики / Л. В. Скасків // Розвиток професійної культури майбутніх фахівців: виклики, досвід, стратегії, перспективи : зб. матер. VІ Всеукр. наук.- прак. конф. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих ім. Івана Зязюна НАПН України [та ін.]. – Київ : ТОВ «Юрка Любченка», 2024. – С. 86–88.
dc.identifier.isbn978-617-7221-98-1
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0001-9090-6700
dc.identifier.urihttps://ir.dpu.edu.ua/handle/123456789/2896
dc.language.isouk_UA
dc.publisherТОВ «Юрка Любченка»
dc.subjectкомпетентностіuk
dc.subjectалгебраїчні структуриuk
dc.subjectгрупаuk
dc.subjectкільцеuk
dc.subjectcompetencesen
dc.subjectalgebraic structuresen
dc.subjectgroupen
dc.subjectringen
dc.titleМісце алгебраїчних структур у формуванні професійної компетентності вчителя математики
dc.typeThesis
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication94e13676-3c6b-4b2d-8751-dc03e060645c
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery94e13676-3c6b-4b2d-8751-dc03e060645c

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
theses_2024_IR _2010.pdf
Розмір:
747.64 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
license.txt
Розмір:
1.71 KB
Формат:
Item-specific license agreed to upon submission
Опис:

Колекції