Публікація:
Організація освітнього процесу в школах України в умовах карантину

Дослідницькі проєкти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У аналітичній записці проаналізовано міжнародний досвід відкриття шкіл в умовах карантинних обмежень, досліджено стан нормативно-правового забезпечення щодо організації освітнього процесу в Україні в новому 2020-2021 навчальному році, а також проблеми технологічного забезпечення дистанційного і змішаного навчання та підвищення кваліфікації педагогічних працівників. За результатами проведеного дослідження наведено рекомендації, що побудовані на основі шести принципів Рамкової програми поновлення роботи шкіл ЮНЕСКО та відповідно до рівнів управління (органам державної влади, органам місцевої влади та закладам освіти).
The analytical note analyzes the international experience of opening schools under quarantine restrictions, studies the state of regulatory and legal support for the organization of the educational process in Ukraine in the new 2020-2021 academic year, as well as the problems of technological support for distance and blended learning and advanced training of teachers. Based on the results of the study, recommendations are given, which are based on the six principles of the UNESCO Framework Programme for the Resumption of Schools and in accordance with the levels of government (state authorities, local authorities and educational institutions).

Опис

Бібліографічний опис

Організація освітнього процесу в школах України в умовах карантину: аналітична записка / Л. М. Гриневич, Л. М. Ільїч, К. О. Линьов, Н. В. Морзе, О. Б. Проценко, В. В. Прошкін, Г. Є. Рій, І. І. Шемелинець. – Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2020. – 76 с.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в