Публікація:
Організація освітнього процесу в школах України в умовах карантину

dc.contributor.authorГриневич, Лілія Михайлівнаuk
dc.contributor.authorІльїч, Людмила Миколаївнаuk
dc.contributor.authorЛиньов, Констянтин Олександровичuk
dc.contributor.authorМорзе, Наталія Вікторівнаuk
dc.contributor.authorПроценко, Олена Борисівна uk
dc.contributor.authorПрошкін, Володимир Вадимовичuk
dc.contributor.authorРій, Григорій Євгеновичuk
dc.contributor.authorШемелинець, Іван Івановичuk
dc.date.accessioned2025-05-16T07:06:37Z
dc.date.issued2020
dc.description.abstractУ аналітичній записці проаналізовано міжнародний досвід відкриття шкіл в умовах карантинних обмежень, досліджено стан нормативно-правового забезпечення щодо організації освітнього процесу в Україні в новому 2020-2021 навчальному році, а також проблеми технологічного забезпечення дистанційного і змішаного навчання та підвищення кваліфікації педагогічних працівників. За результатами проведеного дослідження наведено рекомендації, що побудовані на основі шести принципів Рамкової програми поновлення роботи шкіл ЮНЕСКО та відповідно до рівнів управління (органам державної влади, органам місцевої влади та закладам освіти).uk
dc.description.abstractThe analytical note analyzes the international experience of opening schools under quarantine restrictions, studies the state of regulatory and legal support for the organization of the educational process in Ukraine in the new 2020-2021 academic year, as well as the problems of technological support for distance and blended learning and advanced training of teachers. Based on the results of the study, recommendations are given, which are based on the six principles of the UNESCO Framework Programme for the Resumption of Schools and in accordance with the levels of government (state authorities, local authorities and educational institutions).en
dc.identifier.citationОрганізація освітнього процесу в школах України в умовах карантину: аналітична записка / Л. М. Гриневич, Л. М. Ільїч, К. О. Линьов, Н. В. Морзе, О. Б. Проценко, В. В. Прошкін, Г. Є. Рій, І. І. Шемелинець. – Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2020. – 76 с.
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0003-4021-1366
dc.identifier.urihttps://ir.dpu.edu.ua/handle/123456789/5152
dc.language.isouk
dc.publisherКиївський університет імені Бориса Грінченка
dc.subjectаналітична запискаuk
dc.subjectміжнародний досвідuk
dc.subjectосвітній процесuk
dc.subjectдистанційне навчанняuk
dc.subjectpolicy briefen
dc.subjectinternational experienceen
dc.subjecteducational processen
dc.subjectdistance learningen
dc.titleОрганізація освітнього процесу в школах України в умовах карантину
dc.typeTechnical Report
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication2a3cca8f-2a57-4a9d-97e8-a9ed87c4acbb
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery2a3cca8f-2a57-4a9d-97e8-a9ed87c4acbb

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
analytical notet_2020_IR_3408.pdf
Розмір:
12.36 MB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
license.txt
Розмір:
3.21 KB
Формат:
Item-specific license agreed to upon submission
Опис: