Публікація:
Тестування в освіті України крізь призму розвитку психолого-педагогічної науки (кінець ХІХ – перша третина ХХ століття)

dc.contributor.authorПєтухова, Ірина Олексіївнаuk
dc.date.accessioned2024-12-31T10:23:20Z
dc.date.available2024-12-31T10:23:20Z
dc.date.issued2013
dc.description.abstractДисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки. – Житомирський державний університет імені Івана Франка, Житомир, 2013. У дисертаційній роботі на основі системного історико-педагогічного аналізу розкрито особливості впровадження тестування в умовах вітчизняної освіти кінця ХІХ – першої третини ХХ століття. Обґрунтовано його розвиток у межах трьох хронологічних етапів, узагальнено досвід радянських педагогів, які у педагогічній практиці застосовували тести зарубіжних фахівців. Розкрито сутність дефініцій «тест» та «тестування», з’ясовано основні критерії та функції педагогічного тестування. Класифіковано форми тестових завдань, розкрито тенденції застосування тестів у професійній підготовці педагогічних кадрів, здійснено порівняльний аналіз характеристик тестів досліджуваного й сучасного періодів.uk
dc.description.abstractThe Dissertation for obtaining scientific degree for the candidate of pedagogical science in the speciality 13.00.01 – general pedagogic and history of pedagogic. Zhitomir state university the name of Ivan Francо, Zhitomir, 2013. Dissertation is devoted to the systematic historical and pedagogical analysis of testing method introduction into national education at the end of XIX - the first third of the twentieth century. The development of testing method during three chronologic stages is revealed; the experience of soviet teachers applying the tests of foreign specialists in their pedagogical practice is generalized. Renewed definitions of the notions «test» and «testing» are proposed, the basic criteria and pedagogical function of the testing method are elucidated. Dissertation contains summarized, classified and systematized tests forms, clarified features of the test method applied for the professional teacher training, comparative analysis of the test characteristics during investigated and modern periods.en
dc.identifier.citationПєтухова І. О. Тестування в освіті України крізь призму розвитку психолого-педагогічної науки (кінець ХІХ – перша третина ХХ століття) : автореф. дис. … канд. пед. наук : 13.00.01 / Пєтухова Ірина Олексіївн ; Житомирський державний університет імені Івана Франка. – Житомир, 2013. – 22 с.
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-5194-5333
dc.identifier.urihttps://ir.dpu.edu.ua/handle/123456789/3890
dc.language.isouk_UA
dc.publisherЖитомирський державний університет імені Івана Франка
dc.subjectзагальноосвітня школаuk
dc.subjectтестuk
dc.subjectпедагогічне тестуванняuk
dc.subjectтестові завданняuk
dc.subjectнадійністьuk
dc.subjectвалідністьuk
dc.subjectкласифікаціяuk
dc.subjectsecondary schoolen
dc.subjecttesten
dc.subjectpedagogical testingen
dc.subjectreliabilityen
dc.subjectvalidityen
dc.subjectclassificationen
dc.titleТестування в освіті України крізь призму розвитку психолого-педагогічної науки (кінець ХІХ – перша третина ХХ століття)
dc.typeOther
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublicationf645199a-98ca-4545-b314-67cb877bdada
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscoveryf645199a-98ca-4545-b314-67cb877bdada

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
avtoreferat_2013_IR_2745.pdf
Розмір:
353.65 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
license.txt
Розмір:
1.71 KB
Формат:
Item-specific license agreed to upon submission
Опис:

Колекції