Публікація: Психологічна модель копінг-поведінки педагога
Вантажиться...
Дата
DOI
https://doi.org/10.52058/2786-4952-2024-3(37)-993-1001
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Наукові перспективи та інновації
Анотація
Стаття присвячена аналізу копінг-поведінки педагогів, професійна діяльність яких характеризується впливом великої кількості стрес-факторів, що завдають шкоди здоров’ю, призводять до низької оцінки своєї професійної компетентності та проблем у сфері міжособистісних комунікацій.
This article analyzes the coping behaviors of teachers whose professional activity is characterized by the influence of a massive amount of stressor factors which are detrimental to the health, leading to a lower estimate of their professional competence and interpersonal communication problems.
This article analyzes the coping behaviors of teachers whose professional activity is characterized by the influence of a massive amount of stressor factors which are detrimental to the health, leading to a lower estimate of their professional competence and interpersonal communication problems.
Опис
Ключові слова
копінг, копінг-поведінка, методологія, метод, метаметодологія, інтер-, інтраіндивідуальні методи вимірювання, емоційно-орієнтований, копінг, проблемно-орієнтований копінг, stress, coping behavior, coping strategies, coping resources, locus of control, emotsialnaya resistance, afiliatsiya, empathy, self-concept
Бібліографічний опис
Ткачук Т. А. Психологічна модель копінг-поведінки педагога / Т. А. Ткачук, Г. В. Католик // Перспективи та інновації в науці (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). – 2024. – № 3 (37). – С. 993–1001.
