Публікація:
Особливості оцінки бренду підприємницьких структур електронної торгівлі

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Університет державної фіскальної служби України

Дослідницькі проєкти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Проведено порівняльний аналіз альтернативних підходів до оцінки вартості бренду: дохідного, ринкового, витратного та методу залишкової вартості. Визначено, що для оцінки вартості бренду підприємств електронної комерції доцільно також використовувати ретроспективний метод (витратний або вартісної підхід відповідно до методики ISO 10668). Запропоновано вдосконалення вартісної методики з врахуванням специфіки он-лайн торгівлі.

Опис

Бібліографічний опис

Калач Г. М. Особливості оцінки бренду підприємницьких структур електронної торгівлі / Г. М. Калач // Вектори еволюції та перспективи підприємництва в умовах сучасних викликів : зб. матер. ІV Міжнар. наук.-практ. конф. «Економічні перспективи підприємництва», 8-9 жовтня 2020 р. : у 2-х ч. / Мін-во освіти і науки України, Мін-во фінансів України [та ін.]. – Ірпінь, 2020. – Ч.1. – С.205–207.

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в