Публікація: Гранд-наративи і формування іміджу держави
Вантажиться...
Дата
Автори
DOI
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Вид. центр КНУКіМ
Анотація
Досліджено суть та відмінні риси понять «наратив» та «гранд-наратив». Окреслено функції стратегічного наративу, ланцюг його дії, основні завдання, а також напрями та побудову в сучасних умовах інформаційної доби та зміни інформаційно-комунікаційного ландшафту. Розглянуто використання на міжнародній арені так званої «м’якої сили» для формування іміджу України.
The article explores the essence and distinctive features of such concepts as «narrative» and «grand narrative». Besides, investigation outlines strategic narrative functions, the chain of its action, main tasks, as well as directions and construction in the modern conditions of information age, changes in the information and communication landscape. The use of so-called «soft power» for the image of Ukraine in the international arena is considered.
The article explores the essence and distinctive features of such concepts as «narrative» and «grand narrative». Besides, investigation outlines strategic narrative functions, the chain of its action, main tasks, as well as directions and construction in the modern conditions of information age, changes in the information and communication landscape. The use of so-called «soft power» for the image of Ukraine in the international arena is considered.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Зикун Н. Гранд-наративи і формування іміджу держави / Н. Зикун // Імідж і репутація. Репутаційний менеджмент: історія, сучасність, тренди майбутнього : матер. Міжнар. наук.-практ. конф. / Київ. нац. ун-т культури і мистецтва – К. : Вид. центр КНУКіМ, 2019. – С. 81–86.