Комунікативні практики нативної реклами в економічному медіадискурсі
Вантажиться...
Дата
2024
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Ірпінь
Анотація
У рамках даної дипломної роботи був проведений комплексний аналіз комунікаційних практик нативної реклами в економічному медіадискурсі, зосередившись на етичних міркуваннях та поширених жанрах і форматах. За результатами дослідження сформульовані висновки щодо проблем етичності та прозорості нативної реклами. Також підприємцями був сформований прогноз щодо реклами майбутнього. Одержані результати можуть бути використані у практичній діяльності журналістів та піарників; науково-дослідницькій діяльності.
As part of this thesis, a comprehensive analysis of communication practices of native advertising in economic media discourse was conducted, focusing on ethical considerations and common genres and formats. Based on the results of the study, conclusions were formulated regarding the problems of ethics and transparency of native advertising. The entrepreneurs also formed a forecast regarding future advertising. The obtained results can be used in the practical activities of journalists and PR specialists; research activities.
Опис
Ключові слова
нативна реклама, спонсорський контент, партнерський матеріал ЗМІ, маркування, бізнес-медіа, медіа, native advertising, sponsored content, media partner material, labeling, business media, media
Бібліографічний опис
Жук А. С. Комунікативні практики нативної реклами в економічному медіадискурсі : кваліфікаційна робота / А. С. Жук ; наук. кер. Т. С. Гиріна ; Мін-во фінансів України, Держ. податковий ун-т, Ф-т соціально-гуманітарних технологій спорту та реабілітації, Каф. соціальних комунікацій, словесності та культури. Ірпінь, 2024. 45 с.