Особливості субʼєктивного психологічного благополуччя здобувачів вищої освіти

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Ірпінь

Анотація

У роботі здійснено аналіз концептуальних підходів до розуміння проблеми психологічного благополуччя як динамічного конструкта, що формується під впливом низки факторів. Емпірично вивчено та представлено аналіз суб’єктивного благополуччя здобувачів вищої освіти, яке залежить від емоційної стійкості, соціальної підтримки, навичок саморегуляції та задоволеності життям. Отримані результати включають сформульовані практичні рекомендації щодо покращення психологічного благополуччя студентів.
The work contains an analysis of conceptual approaches to understanding the problem of psychological well-being as a dynamic construct that is formed under the influx of low factors. An analysis of the subjective well-being of educational workers is empirically developed and presented, which lies in emotional stability, social support, skills of self-regulation and satisfaction life The resulting results include the formulation of practical recommendations to improve the psychological well-being of students.

Опис

Бібліографічний опис

Сандула М. Є. Особливості субʼєктивного психологічного благополуччя здобувачів вищої освіти : кваліфікаційна робота / М. Є. Сандула ; наук. кер. Т. А. Ткачук ; Мін-во фінансів України, Держ. податковий ун-т, Ф-т соціально-гуманітарних технологій спорту та реабілітації, Каф. психології, педагогіки та суспільних дисциплін. Ірпінь, 2025. 53 с.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в