Монографії
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Монографії за Автор "Berezhna Tamila"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументБойовий хортинг як засіб фізичного виховання гармонійно розвиненої, успішної, життєво активної особистості – учні, студенти та курсанти: результати науково-дослідної роботи(Opole, 2022) Федорченко Тетяна Євгеніївна; Болтівець Сергій; Довгань Надія Юріївна; Діхтяренко Зоя Михайлівна; Єрьоменко Едуард Анатолійович; Кукушкін Костянтин; Отравенко Олена; Завістовський Олег; Хатько Алла Вікторівна; Коломоєць Галина; Бережна Таміла; Веселова Вікторія В`ячеславівна; Стешиц Андрій; Хіміч Віта; Демченко Наталія; Єрьоменко Вероніка Едуардівна ; Fedorchenko Tetiana Yevheniivna; Boltivets Serhii; Dovhan Nadiia Yuriivna; Dikhtiarenko Zoia Mykhailivna; Yeromenko Eduard Anatoliiovych; Kukushkin Kostiantyn; Otravenko Olena; Zavistovskyi Oleg; Khatko Alla Viktorivna; Kolomoiets Halyna; Berezhna Tamila; Veselova Viktoriia Viacheslavivna; Steshyts Andrii; Khimich Vita; Demchenko Natalia; Yeromenko Veronika EduardivnaУ розділі монографії розкрито теоретичні і методичні основи: навчальні програми з бойового хортингу – впровадження під час тренувальних занять силовий фітнес для успішної особистості: спортсмени (учні, студенти та курсанти) бойового хортингу (експериментальна робота); структурне дослідження рівнів здоров’я, фізичної і тактичної підготовленості, функціонального та психоемоційного станів спортсменів бойового хортингу; перспективність бойового хортингу у військово-патріотичному вихованні успішної особистості: учні, студенти та курсанти (експериментальна робота); вплив вітамінів на збереження та зміцнення здоров’я в учнівської та студентської молоді, курсантів: спортсменів бойового хортингу (експериментальна робота); використання учнями, студентами та курсантами засобів народного хореографічного мистецтва в бойовому хортингу (експериментальна робота); моделювання програм уроків фізичної культури та занять фізичного виховання для учнів, студентів і курсантів із оздоровчою спрямованістю з використанням елементів бойового хортинга в закладах освіти (експериментальна робота); зміцнення психічного здоров’я спортсменів бойового хортингу (учнівська та студентська молодь, курсанти) в умовах збройної та інформаційної агресії (експериментальна робота); використання рухливих ігор на уроках фізичної культури та спортивному гуртку «бойовий хортинг» для закріплення фізичних якостей в учнів 5-7 класів – визначення життєвої позиції в умовах воєнного стану, під час дистанційного навчання (експериментальна робота). The section of the monograph reveals the theoretical and methodological foundations: educational programs for Combat Horting – implementation during training classes strength fitness for a successful personality: athletes (pupils, students and cadets) of combat horting (experimental work); structural study of the levels of health, physical and tactical fitness, functional and psycho-emotional states in Combat Horting athletes; the prospectives of Combat Horting in the military patriotic education of a successful personality: pupils, students and cadets (experimental work); the influence of vitamins on the preservation and strengthening of health in school and student youth, cadets: Combat Horting athletes (experimental work); use of folk choreographic arts in Combat Horting by pupils, students and cadets (experimental work); simulation of physical education lesson programs and physical education classes for pupils, students and cadets with health orientation with the use of elements of Combat Horting in educational institutions experimental work); strengthening the mental health of Combat Horting athletes (school and student youth, cadets) in conditions of armed and informational aggression (experimental work); the use of mobile games in physical education lessons and the «Combat Horting» sports club to consolidate physical qualities in pupils of grades 5-7 – determination of life position in the conditions of martial law, during distance learning (experimental work).
- ДокументНавчальні програми з бойового хортингу – впровадження під час тренувальних занять силовий фітнес для успішної особистості: спортсмени (учні, студенти та курсанти) бойового хортингу (експериментальна робота)(Opole, 2022) Федорченко Тетяна Євгеніївна; Діхтяренко Зоя Михайлівна; Бережна Таміла; Коломоєць Галина; Fedorchenko Tetiana Yevheniivna; Dikhtiarenko Zoia Mykhailivna; Berezhna Tamila; Kolomoiets HalynaУ науковій роботі «Навчальні програми з бойового хортингу – впровадження під час тренувальних занять силовий фітнес для успішної особистості: спортсмени (учні, студенти та курсанти) бойового хортингу (експериментальна робота)» розкривається обґрунтування доцільності впровадження під час тренувальних занять силовий фітнес для спортсменів (учні, студенти та курсанти) бойового хортингу. На основі теоретико-практичних досліджень С. Сичова і З. Діхтяренко розроблено рекомендації щодо застосування силового фітнесу в тренуваннях [1-21], що підтвердило їх ефективність у процесі занять спортсменами (учні, студенти та курсанти) бойового хортингу. І тому, авторами публікації детально розглянуто блочну систему підготовки (теоретична, фізична, технічна, тактична, психологічна) та виховна робота) спортсменів бойового хортингу під час навчально-тренувальних занять. Авторську експериментальну методику щодо доцільності впровадження під час тренувальних занять силовий фітнес для спортсменів (учні, студенти та курсанти) бойового хортингу, а, отже, застосування блочної системи тренувань у навчальних програмах з бойового хортингу запропонувала З. Діхтяренко. Науковець розробила: анкету для учнів 4-5 класів; анкету для учнів 6-9 класів; анкету для учнів (10-11 класи), студентів і курсантів на загальну тему: «Навчальні програми з бойового хортингу: розуміння основних термінів». Таким чином, авторами наукової публікації доведено своєчасність і актуальність розроблених Е. Єрьоменко навчальних програм з бойового хортингу із блочною систему тренувань спортсменів бойового хортингу [1; 4]: Навчальна програма оздоровчих занять з бойового хортингу для дітей молодшого шкільного віку; Навчальна програма гурткової роботи з бойового хортингу для молодших школярів; Програма позакласних занять з бойового хортингу для дітей молодшого шкільного віку; Програма фізкультурно-оздоровчих занять з бойового хортингу для дітей та юнаків; Програма позакласної роботи з бойового хортингу для учнів середнього шкільного віку; Програма навчально-тренувальних занять з бойового хортингу для спортсменів юнацького, кадетського та юніорського віку; Програма позакласних навчально-тренувальних занять з бойового хортингу для учнів старшого шкільного віку; Програма спортивної секції з бойового хортингу для здобувачів вищої освіти; Програма з бойового хортингу для дитячо-юнацьких спортивних шкіл та шкіл вищої спортивної майстерності; Навчальна програма спортивно-оздоровчих занять з бойового хортингу для різних груп населення. Дана система сприяє проведенню і он-лайн, і оф-лайн тренувань спортсменів. In a scientific article «Educational programs for Combat Horting – implementation during training classes strength fitness for a successful personality: athletes (pupils, students and cadets) of Combat Horting (experimental work)» the justification of the expediency of implementation during training sessions of strength fitness for athletes (pupils, students and cadets) of Combat Horting is revealed. Based on the theoretical and practical research of S. Sychov and Z. Dikhtiarenko, recommendations on the use of strength fitness in training have been developed [1-21], which confirmed their effectiveness in the process of training athletes (pupils, students and cadets) in Combat Horting. Therefore, the authors of the publication considered in detail the block system of training (theoretical, physical, technical, tactical, psychological) and educational work) of Combat Horting athletes during educational and training sessions. The author's experimental methodology regarding the expediency of implementing during strength fitness training sessions for athletes (pupils, students and cadets) Combat Horting, Z. Dikhtiarenko proposed the author's experimental methodology regarding the expediency of implementing strength fitness during training classes for athletes (pupils, students and cadets) of Combat Horting, and, therefore, the use of a block system of training in training programs for Combat Horting. The scientist developed: a questionnaire for students of grades 4-5; questionnaire for students of grades 6-9; a questionnaire for pupils (10-11 grades), students and cadets on the general topic: «Study programs for Combat Horting: understanding the main terms». Thus, the authors of the scientific publication proved the timeliness and relevance of Combat Horting training programs developed by E. Yeromenko with a block training system for Combat Horting athletes [1; 4]: Educational program of recreational classes on Combat Horting for children of primary school age; Educational program of group work on Combat Horting for younger schoolchildren; a Program of extracurricular classes on Combat Horting for children of primary school age; a Program of physical culture and health training on Combat Horting for children and young people; a Program of extracurricular work on Combat Horting for students of secondary school age; a program of educational and training classes on Combat Horting for athletes of youth, cadet and junior age; a Program of extracurricular educational and training classes on Combat Horting for students of high school age; Program of the sports section on Combat Horting for students of higher education; Combat Horting program for children's and youth sports schools and schools of higher sports skills; Educational program of sports and recreational classes on Combat Horting for different population groups. This system facilitates both online and offline training of athletes.