Перегляд за Автор "Лузан Петро Григорович"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументПроблема пізнавальної активності особистості в історичній ретроспективі(Науковий вісник Інституту професійно-технічної освіти НАПН України, 2019) Зайцева Інна Веніамінівна; Пащенко Тетяна Миколаївна; Лузан Петро Григорович; Zaitseva Inna Veniaminivna; Pashchenko Tetiana Mykolaivna; Luzan Petro HryhorovychУ статті проведений аналіз впливу історичних умов на розвиток наукової думки про пізнання, пізнавальну активність. Результативність вивчення навчально-пізнавальної активності студентів залежить від того, наскільки ґрунтовно досліджено пізнавальний процес, як використовуються його закономірності й особливості. The article analyses the influence of historical conditions on developing scientific thought about cognition, cognitive activity. The effectiveness of studying students’ educational and cognitive activity depends on how thoroughly the cognitive process is studied and the way its laws and features are used.
- ДокументПроблемно-розвивальне навчання як домінанта формування професійної компетентності майбутніх фахівців(Професійна освіта: методологія, теорія та технології, 2015) Лузан Петро Григорович; Зайцева Інна Веніамінівна; Luzan Petro Hryhorovych; Zaitseva Inna VeniaminivnaУ статті висвітлено основні підходи до проектування організаційних форм проблемно-розвивального навчання. Розглянуто можливості інформаційної лекції, проблемної лекції, навчального проектування у реалізації ідей компетентнісної методології. Запропоновано один із шляхів реалізації компетентнісного підходу у вищій освіті, який передбачає поетапне застосування методів проблемно-розвивального навчання в системі організаційних форм, яка структурно і функціонально детермінує досягнення студентами продуктивних, творчих рівнів знань, умінь, якостей. The article coveres basic approaches to organizational forms of problem-developing education. Possibilities of information lecture, problem lecture, educational design problem in implementing the ideas of competence methodology are presented. One of the proposed ways to implement competence approach in higher education, which provides for the application of methods of problem-developing organizational forms system that is structurally and functionally help students to achieve productive, creative levels of skills and qualities.