Перегляд за Автор "Odinets Volodymyr Andriiovych"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументЕкономічна інформатика(Ірпінь : Ун-т ДФС України, 2021) Гладченко Оксана Вікторівна; Ніжегородцев Владислав Олександрович; Одинець Володимир Андрійович; Поденежко Олександр Васильович; Ратушняк Тетяна Володимирівна; Hladchenko Oksana Viktorivna; Nizhehorodtsev Vladyslav Oleksandrovych; Odinets Volodymyr Andriiovych; Podenezhko Oleksandr Vasylovych; Ratushniak Tetiana VolodymyrivnaНавчальний посібник призначений для підготовки першого бакалаврського рівня вищої освіти галузі знань 05 «Соціальні та поведінкові науки» спеціальностей 051 «Економіка» та 07 «Управління та адміністрування» для спеціальностей: 071 «Облік і оподаткування», 072 «Фінанси, банківська справа та страхування», 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» денної та заочної форми навчання з дисципліни «Економічна інформатика». Відповідно до робочої програми викладено основи економічної інформатики та інформаційних процесів, технологій роботи із структурованими документами, сховищами та базами даних, можливості використання комп‘ютерних технологій у фаховій діяльності, технології розробки програмних додатків та перспективи розвитку інформатики та інформаційних систем і технологій. Містить курс лекцій, контрольні запитання, тестові завдання для самоперевірки та глосарій. Рекомендований студентам економічних спеціальностей та викладачам економічних закладів вищої освіти, спеціалістам-практикам, які займаються проблемами використання ІТ-технологій в економіці. The study guide is intended for the preparation of the first bachelor's level of higher education in the field of knowledge 05 "Social and behavioral sciences" specialties 051 "Economics" and 07 "Management and administration" for specialties: 071 "Accounting and taxation", 072 "Finance, banking and insurance" , 076 "Entrepreneurship, trade and exchange activity" of full-time and part-time education in the discipline "Economic Informatics". In accordance with the work program, the basics of economic informatics and information processes, technologies for working with structured documents, repositories and databases, possibilities of using computer technologies in professional activities, technologies for developing software applications and prospects for the development of informatics and information systems and technologies are outlined. Contains a course of lectures, review questions, self-assessment tests and a glossary. Recommended for students of economic specialties and teachers of economic institutions of higher education, practitioners who deal with the problems of using IT technologies in the economy.
- ДокументІнформаційні системи і технології в юридичній практиці(Ірпінь, 2017) Ратушняк Тетяна Володимирівна; Гладченко Оксана Вікторівна; Ніжегородцев Владислав Олександрович; Одинець Володимир Андрійович; Ratushniak Tetiana Volodymyrivna; Hladchenko Oksana Viktorivna; Nizhehorodtsev Vladyslav Oleksandrovych; Odinets Volodymyr AndriiovychУ навчальному посібнику викладено теоретичні відомості та завдання для проведення практичних, самостійних та індивідуальних робіт. Кожна з одинадцяти тем висвітлює актуальні питання новітніх інформаційних систем та технологій, особливості їхнього використання у професійній діяльності фахівця фіскальної служби та складається із теоретичних відомостей, завдань для практичних робіт, рисунків, контрольних запитань. Призначений студентам різних напрямів підготовки, викладачам вищих навчальних закладів, слухачам дистанційної форми навчання, фахівцям-практикам. The textbook outlines theoretical information and tasks for conducting practical, independent and individual work. Each of eleven topics highlights topical issues of the latest information systems and technologies, peculiarities of their use in the professional activity of the fiscal service specialist and consists of theoretical information, tasks for practical works, drawings, and control questions. It is intended for students of various directions of training, for teachers of higher educational institutions, for students of distance learning, for specialists-practitioners.